Strona 30 z 79

Re: Ogólna mechanika muda

: 10 gru 2015 17:11
autor: Ethel
Biorac pod uwage, jak szybko rosnie koszt treningow wraz ze stazem, zbalansowane jest to akurat w taki sposob, zeby nawet grajacy dwa-trzy dni w tygodniu byli w stanie zarobic na umki - tak z punktu widzenia nowych postaci.

Re: Ogólna mechanika muda

: 10 gru 2015 17:51
autor: Bargian
Hmm no ja majac silny cios na pobieżnie teraz wydalem okolo 150 zl na trening. Dla mnie jest to okolo 5-6 godzin pracy w kopalni (pod warunkiem ze na leb sie nic nie zwali).
Czyli z punku widzenia nowych postaci grajacych nei za duzo albo zarabiasz na umy albo farmisz cechy.

A ze chcialem troche przyspieszyc nabijanie stazu to wlaczylem forme i tak po okolo, hmm, szkoda ze nie liczylem ale ze 4 godziny na pewno, moze nawet 5 biegania po goblinach mialem nieziemska forme.

Re: Ogólna mechanika muda

: 10 gru 2015 22:26
autor: Vivienne
Istnieja bardziej dochodowe zajecia.. A co do formy - jakos strasznie duzo czasu Ci to zajmuje. Moze powinienes zmienic expowisko? Albo zaczac biegac z kims?

Re: Ogólna mechanika muda

: 10 gru 2015 22:29
autor: Bargian
Vivienne pisze:Istnieja bardziej dochodowe zajecia.. A co do formy - jakos strasznie duzo czasu Ci to zajmuje. Moze powinienes zmienic expowisko? Albo zaczac biegac z kims?
Przyklad poprosze.

Re: Ogólna mechanika muda

: 11 gru 2015 10:41
autor: Vivienne
Bargian pisze:Przyklad poprosze.
Polecam: http://wikipedia.arkadia.rpg.pl/ albo zapytaj na arce.

Re: Ogólna mechanika muda

: 11 gru 2015 10:47
autor: Terenes
Bargian pisze:Hmm no ja majac silny cios na pobieżnie teraz wydalem okolo 150 zl na trening. Dla mnie jest to okolo 5-6 godzin pracy w kopalni (pod warunkiem ze na leb sie nic nie zwali).
Czyli z punku widzenia nowych postaci grajacych nei za duzo albo zarabiasz na umy albo farmisz cechy.

A ze chcialem troche przyspieszyc nabijanie stazu to wlaczylem forme i tak po okolo, hmm, szkoda ze nie liczylem ale ze 4 godziny na pewno, moze nawet 5 biegania po goblinach mialem nieziemska forme.
Gornictwo na Arkadii jest bardzo nieoplacalne. Jest tak naprawde zaszloscia z dawnych czasow i wizowie oraz gracze czesto wspominaja ze musialoby zostac zakodowane od zera zeby mialo jakikolwiek sens. Traktuj je jako "niebezpieczna ciekawostke" a nie sposob na rozwoj postaci.

Odnosnie zarabiania jest poswiecony temat tuz obok:
viewtopic.php?f=17&t=610
pewnie najwiecej osob poleci ci paczki czy ryby, ale sa tez rozmaite mniej nuzace, grupowe sposoby.

Gadające chowańce

: 29 sty 2016 08:54
autor: Feanen
Ile fraz może zapamiętać maksymalnie oswojony kruk/papuga/gwarek?
Może komuś udało się to zbadać?..

Re: Ogólna mechanika muda

: 23 lut 2016 00:43
autor: Terum
Mam pytanie odnośnie postępów. Czy jeśli zabijam 2 przeciwników np. 2 szkielety na cmentarzu w Campogrotta, mam minimalne postępy to czy to w jakiś sposób wpływa na rozwój mojej postaci? Czy muszę zabić X szkieletów aż postępy będą nieznaczne? Upraszczając czy opłaca się zabijać kilku przeciwników, co nie powoduje zmiany postępów na nieznaczne czy zawsze trzeba wbić nieznaczne, żeby postać się rozwijała?

Re: Ogólna mechanika muda

: 23 lut 2016 07:38
autor: Haern
Opłaca. Widziane przez gracza postępy to tylko opisowy wyraz pewnego przedziału zdobytych punktow, tak samo jest ze wszystkimi wartościami liczbowymi na Arkadii.

Re: Ogólna mechanika muda

: 23 lut 2016 20:21
autor: Adamson
Czołem.
Ja mam takie pytanko.
CO jest wyznacznikiem maksymalnej pojemności pojemników?
Znaczy: jakie są ograniczenia w ich pojemności prócz 500 przedmiotów maksymalnie?
pewna liczba:
- będąca sumą wagi wszystkich przedmiotów w pojemniku?
- będąca sumą objętości wszystkich przedmiotów w pojemniku?
- jakaś liczba złożona z wagi i objętości wszystkich przedmiotów?
A może jeszcze coś innego?
Będę wdzięczny za pomoc.