Strona 30 z 77

Re: CMUD

: 23 mar 2013 01:19
autor: Opeteh
> szczelina
All #TRIGGER {Wraz z|Podazas}*za * przez szczeline. #TEL #3784
All #TRIGGER {Wraz z|Podazas}*za * przez szczeline. #TEL #3784
W jaskiniach.
W doskonale znanym ci miejscu z latwoscia jestes w stanie dostrzec wszystko nawet w polmroku.

albo:

> e
All #TRIGGER odazasz * za brame. #TE 6320
All #TRIGGER odazasz * za brame. #TE 6320
Przy bramie.
Mozesz sie stad udac na poludniowy-wschod, wschod, poludnie, polnocny-zachod, polnoc, poludniowy-zachod lub zachod.

to jest efekt po imporcie zMud -> cMud
dlaczego? co boli w skrypcie?

Re: CMUD

: 23 mar 2013 12:49
autor: Haern
CMUD ma trochę inną architekturę mappera niż ZMUD. Ponadto, w CMUDzie 3.0 mapper został napisany zupełnie od nowa. Skrypty, które były w mapie ZMUDa przypisane do poszczególnych lokacji w samej bazie danych mappera zostały przeniesione do katalogów do Settings (w Settings, prawdopodobnie na samym dole, masz folder mapy, który zawiera foldery wszystkich lokacji posiadających skrypty, o tytule RoomXXXX). I niestety, ze względu na tę konwersję się kaszanią, i wymagają ręcznego wycięcia w każdej lokacji ze skryptem początkowych "krzaczków", które tam powstały (to "All" które wkleiłeś). Przynajmniej ja nie znalazłem na to żadnego dobrego szybkiego sposobu.

BTW: zamiast #TELEPORT można używać #MOVE, jeśli tylko lokacje te są połączone wyjściem. Np. przy wejściu w szczelinę za prowadzącym, jeśli na mapperze to przejście to 'zachód' (kiedy sam idziesz dajesz W a do muda leci 'wejdz w szczeline' czy costam) to dajesz "#MO w" - nie trzeba wtedy numerów lokacji, i nic się nie skaszani jak numery się pozmieniają przy przebudowie mappera czy jakiejś innej okazji.

edit:
Jeszcze odnośnie tych skryptów w lokacjach - skrypt może być zarówno normalnie wewnątrz klasy danego rooma (alias, trigger) - i wtedy działa tylko dopóki kropka jest na danej lokacji, lub też może być wpięty w "enable class" - nie wewnątrz klasy, a uruchamiany podczas uaktywniania klasy - czyli wejścia kropki na tę lokację - i jeśli zostanie utworzony w klasie innej niż klasy roomów, to będzie normalnie istniał aż do usunięcia. To pozwala tworzyć trochę bardziej rozbudowane skrypty na mapie.

Re: CMUD

: 25 mar 2013 19:10
autor: Casharin
Pytanko o #alarm.
Wie ktos jak wylaczyc aktywowany alarm?

Chodzi o to, ze w zmudzie dzialalo #unt +5 -gdzie 5 to czas na jaki byl wywolany alarm. Tu widze, ze Cmud przypisuje kolejne nazwy typu: _Alarm10: +55 i nie wiem jak skasowac wywolany alarm poza reczna edycja (co jest bez sesu).
Kto ma pomysl?

Re: CMUD

: 25 mar 2013 19:38
autor: Suvi
Ustawia alarm
#ALARM id {czas} {komendy}

Wylacza trigger alarmu
#T- id

Zawiesza alarm
#SUSPEND id

Przywraca zawieszony alarm
#RESUME id

Ustawia czas z dokladnoscia do ms
#CALL %alarm("id", czas)

Re: CMUD

: 28 mar 2013 21:35
autor: Ghror
Ma ktoś może działający na 3.34 skrypt na suby specy? Głownie interesuje mnie legionista w pierwszej osobie :)

Re: CMUD

: 01 kwie 2013 10:18
autor: Amirez
Jak zlapac dwie linie paternu do tiga

Waska uliczka.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: wschod i gora.

#Say info
Czy takie tigi korzystniej moze w maperze robic?

Re: CMUD

: 02 kwie 2013 00:32
autor: Gość
wczoraj przeszlem na cmuda i musze wszystkiego od nowa sie uczyc wiec prosze o wyrozumialość.

Problem nastepujacy:
bindy takie jak ALT+X, F1, F5 nagle zaczely mis ie odpalac potrojnie. co najlepsze nie mam pojecia kiedy mi sie to stalo bo przerabialem skrypty podczas expienia a wtedy tych kombinacji nie uzywalem.

wiem ze ktos moze pwoeidziec ze skopiowalem se 2x ustawienia i teraz mi to tak sie robi. ale nic nie kopiowalem ani nie mieszalem konfigów.
poprostu wgralem konfig z zmuda ktory dzialal.
caly wylaczylem i pojedynczo wlanczalem po kolei.
nagle patrze a tu mi sie kilka z bindow odpala 3x.
sale bindy na pierwszy rzut oka sa takie same jak byly w zmudzie
moze jakas opcja mi sie gdzies klikla??
macie jakis pomysl skad mi sie to moglo wziac?

Re: CMUD

: 02 kwie 2013 11:13
autor: Werbat
A teraz jeszcze raz, po polsku.

Re: CMUD

: 02 kwie 2013 19:06
autor: Gość
mam bindy np ALT+c, ALT+X, F1 F2 i jak je klikam to odpalaja mi sie od razu 3x.
patrzalem do skryptow ale nic tam nie widze zeby mi sie pokopiowaly te bindy albo zeby zawartosc w nich sie zmienila.
po psortu jak przeszlem z zmuda na cmuda to mi sie to odpala potrójnie:(

Re: CMUD

: 02 kwie 2013 20:00
autor: Gleanevall
To bug cmuda. Odznacz poniższą opcję:
Options - General - Macros override menu shortcuts