Strona 29 z 53
Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper
: 01 mar 2018 11:19
autor: Aenya
Kawał dobrej roboty
Będę na bieżąco zgłaszać problemy, a na razie poważniejszy. Po aktualizacji przestały działać mi skrypty dotyczące rozpadającej się broni - nie koloruje, nie gaguje, nie beepuje i nie tworzy binda na odlozenie zniszczonej zbroi. Co jak co, ale wolę widzieć, jak mi zbroja pęka

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper
: 01 mar 2018 11:53
autor: Ozum
@Aenya
Tylko to zniknęło czy inne kolorki, triggi również?
Często tak się dzieje jeżeli po aktualizacji nie przeciągniesz skrypty_master3 na najwyższą pozycję na liście.
Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper
: 01 mar 2018 11:55
autor: Jorhn
Ze stanu w jakim masz screena złap i upuść np, okno "states_window" po prawej stronie okna "talk".
Niestety wówczas wysokość "states_window"=wysokości "talk_window", ale może dostosujesz wysokość do odpowiedniej.
Tak, to już odkryłem, ale zastanawia mnie, czy da się to jakoś "rozdzielić".
Re: RE: Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper
: 01 mar 2018 16:02
autor: Wulgor
Jak ustawic startowanie okna z mapa przy odpalaniu sesji?
Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper
: 01 mar 2018 17:32
autor: Orrgar
Nie da sie.
Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper
: 01 mar 2018 18:49
autor: Pavlov
Po aktualizacji mam taki dziwny 'problem' - kolory opisu walki nie-mojej jest wywietlany w kolorze białym, podczas gdy sprzed aktualki był zdefiniowany jako ciemny-turkus - definiowany w Ustawieniach jako drugi kolor od dołu z lewej strony.
Jak wróciłem do 3.7, kolory działają 'poprawnie'. Po kolejnej aktualizacji - znów problem się pojawia.
Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper
: 05 mar 2018 00:46
autor: Adremen
Pracuje nad nowa funkcjonalnoscia do okna kondycji. Zasugerowal ja @pprraavv.
Celem tego rozwiazania jest umozliwienie sprawniejszego sledzenia co sie dzieje w trakcie walki. Cytujac:
Przy dynamicznych walkach z wieloma użytkownikami kontrola pola bitwy wymaga zasłaniania, przełamywania i atakowania lub wyznaczania celów (ataku/obrony). Operacje te genialnie wykonuje się myszką w oknie z kondycją, ale oprócz obserwacji kto kogo bije jednocześnie trzeba śledzić takie parametry jak:
Tak to bedzie wygladalo:
https://i.imgur.com/5mexzJR.png
- elementy oddzielone '||'
- wybieralne elementy oraz ich kolejnosc
- konfiguralne symbole: mozna zmienic BRON na cokolwiek sie chce. Przykladowo mozna sobie ukrocic do "B".
Dodane zostana liczniki do plaszcza (30 sekund) oraz do zazywania ziol po walce (3 sekundy). Trafia one tylko do paska w oknie kondycji. Oczywiscie pasek bedzie konfigurowalny, to znaczy, ze bedzie mozna go wlaczyc/wylaczyc w ustawieniach.
Jesli sa jakies uwagi/komentarze, zachecam do podzielenia sie.
Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper
: 05 mar 2018 08:21
autor: Orrgar
w pvp najczestszym i najbardziej smiercionosnym srodkiem jest blok ktorego latwo przegapic w zamecie bitwy. I najczesciej pada ten kto to przegapi i nie wyjdzie w czas.
Na githubie wisi od kwietnia tamtego roku moj ticekt na ten temat.
A ludzie padaja wlasnie na blokach szczegolnie malo obyci z pvp.
wiec jesli mam cos zasugerowac to wlasnie to.
Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper
: 08 mar 2018 15:51
autor: Tercoral
Cos sie stalo z "idz marszem" nie lapie pierwszej lokacji podazania.
Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper
: 08 mar 2018 16:20
autor: Irrindariel
Podpinam się. Myślałem, że to tylko coś ode mnie ale najwyraźniej nie.