Strona 29 z 101

Re: Gildie, zawody i kluby

: 16 kwie 2015 22:27
autor: Dwing
Hej.

Nie grałem pare ładnych lat.
Więc traktuje się jak żółtodziób.
Jak ukryć znamie chaosu, symbol pana przed światem? :)

Re: Gildie, zawody i kluby

: 16 kwie 2015 22:40
autor: Werbat
Napisz do zakonu, pomogą ukryć w jesionowej sukni.

Re: Gildie, zawody i kluby

: 18 kwie 2015 09:23
autor: Lofael
Witam, mam pytanie odnośnie zielarstwa, a mianowicie, który zawód teraz oferuje najwięcej treningów?
Wcześniej to był zielarz, a teraz? Myśliwy?

Pozdrawiam.

Re: Gildie, zawody i kluby

: 18 kwie 2015 09:33
autor: Eltharis
Tak, myśliwy.

Kiedyś myśliwy miał niżej zielarstwo od AJ zielarza. Po zmianach ma co najmniej tak samo jak stary zielarz, a wydaje mi się, że może mieć nawet nieco wyżej (po otrzymaniu etatu od stowarzyszenia).

Re: Gildie, zawody i kluby

: 22 kwie 2015 10:26
autor: Talisa
Er. czy jakos zostaly obciete treningi GP?
Bo nagle mieczy nie moge nawet do pobieznie dociagnac? Jakas reforma?
A wybrany zawod handlarza specjalnie nie oferuje umow bojowych (kiedys mieli miecze na costam w CKNie, nie?). W powiazaniu z brakiem expa poza walka, czarno widze rozwoj fajnej imo postaci :(

edit: zawod kupca rzecz jasna, zanim sie ktos przyczepi.

Re: Gildie, zawody i kluby

: 22 kwie 2015 10:29
autor: Gerdia
Handlarza już nie ma. Teraz jest tylko Kupiec.
I z założenia jest to zawód niebojowy, więc jeżeli Ci to nie odpowiada zmień na coś innego.
Poczytaj informacje o ostatnich zmianach tu: http://www.mudy.republika.pl (ewentualnie 'wiesci' na arce)
oraz dział 'zawody', gdzie masz wyszczególnione co można trenować w danym zawodzie.

Co do treningów GP to może wystarczy poszukać innej gildii podróżniczej/trenera.
Nie w każdym miejscu, każdą umiejętność można trenować na tym samym poziomie.

Pozdrawiam,
G. :twisted:

Re: Gildie, zawody i kluby

: 22 kwie 2015 12:40
autor: Cyzel
Wszystkie typy broni da sie wyumiec na pobieznie w gildiach podrozniczych, a kupiec juz od dawna nie ma dostepu do zadnych dodatkowych treningow broni.

Re: Gildie, zawody i kluby

: 24 kwie 2015 15:18
autor: Rafghal
<uklon_sie>
Czytałem trochę o zawodach i zastanawiam się między gladiatorem a fanatykiem, przy czym fanatyk nieco bardziej mnie ciągnie. Rodzą się też pytania. Jak z walką na 2 topory? Przystoi krasnoludowi być fanatykiem? Czy żeby rozwinąć na full umiejetności fanatyka, to będę musiał należeć do Mutantów Chaosu? I czy fanatyk na pewno jest lepszy od gladiatoria.
Osobę, która odpowie mogę uraczyć piwkiem karczemnym przy pierwszej możliwej okazji :)
<uklon_sie>

Re: Gildie, zawody i kluby

: 24 kwie 2015 15:28
autor: Duruk
Nic nie stoi na przeszkodzie byś walczył na dwa topory :) Prawdziwemu krasnoludowi tylko sztylety nie pasują ;)
Żeby w pełni wyuczyć się zawodu fanatyka musisz przystąpić do jakiegoś stowarzyszenia (niekoniecznie Mutantów), które poleci Cie trenerowi.
Bez stowarzyszenia możesz wyuczyć się fanatyka (bądź dowolnego innego zawodu) do pewnego pułapu.
Co do sprawy, który zawód jest lepszy ... każdy ma swoje gusta, zależy też od tego jak chcesz grać.
Chodzą pogłoski, że gladiator jest najlepszy do samotnego expa. Ale czy na pewno? ...

P.S. W sprawie piwa szukaj na arce ;)

Re: Gildie, zawody i kluby

: 24 kwie 2015 15:50
autor: Rafghal
Każde stowarzyszenie może mnie polecić? Jeśli nie, to gdzie jest Jakaś lista?