Strona 28 z 53
Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper
: 28 lut 2018 16:34
autor: Ethian
Adremen pisze:
Ethian pisze:
Dziękuje Adremem za świetną robote!
Mam pytanie trochę z innej beczki. Zauwazyłem, że cały katalog "Ethian" waży prawie 5GB. Można coś z niego usunąć aby pilnować miejsca na dysku?
Mudlet ma to do siebie, ze jak sie go wylacza, to robi zrzut mapy do katalogu 'map/' (w katalogu profilu) oraz zrzut skryptow do katalogu 'current'. Pliki mapy waza naiwiecej. Co sugeruje robic, to co jakis czas (ja np co miesiac-dwa), wejsc w katalog 'map/' i usunac 90% najstarszych plikow. To powinno znacznie zmniejszyc obszar katalogu.
Czy można zrobić podobnie z katalogiem "current"?
Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper
: 28 lut 2018 17:45
autor: Tercoral
Kod: Zaznacz cały
(mapper): mapper zgubiony, przeslij dzordzykowi: last curr.id: 14759, spe: `east`
(mapper): mapper zgubiony, przeslij dzordzykowi: last curr.id: 14759, spe: `XXX na wschod`
Da sie to czasowo wylaczyc?
Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper
: 28 lut 2018 19:04
autor: Adremen
Tercoral pisze:Kod: Zaznacz cały
(mapper): mapper zgubiony, przeslij dzordzykowi: last curr.id: 14759, spe: `east`
(mapper): mapper zgubiony, przeslij dzordzykowi: last curr.id: 14759, spe: `XXX na wschod`
Da sie to czasowo wylaczyc?
W najblizszych dniach bedzie aktualizacja, ktora bedzie logowala to do pliku zamiast na ekran.
Tercoral pisze:
Kod: Zaznacz cały
Modul objects zostaje wlaczony.
Modul gmcp_msgs zostaje wlaczony.
Jeszcze tylko to mnie niepokoi to ma sie wlaczac za kazdym zalogowaniem?
Tak, ma sie to wlaczac za kazdym razem.
Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper
: 28 lut 2018 19:19
autor: Werbat
Ethian pisze:Adremen pisze:
Ethian pisze:
Dziękuje Adremem za świetną robote!
Mam pytanie trochę z innej beczki. Zauwazyłem, że cały katalog "Ethian" waży prawie 5GB. Można coś z niego usunąć aby pilnować miejsca na dysku?
Mudlet ma to do siebie, ze jak sie go wylacza, to robi zrzut mapy do katalogu 'map/' (w katalogu profilu) oraz zrzut skryptow do katalogu 'current'. Pliki mapy waza naiwiecej. Co sugeruje robic, to co jakis czas (ja np co miesiac-dwa), wejsc w katalog 'map/' i usunac 90% najstarszych plikow. To powinno znacznie zmniejszyc obszar katalogu.
Czy można zrobić podobnie z katalogiem "current"?
Ja bym powiedział, że trzeba ;-)
Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper
: 01 mar 2018 09:04
autor: Jorhn
A ja tak z innej beczki.
Chcę okno chatu umieścić nad oknem głównym. Niestety nie mam pomysłu, jak to ograniczyć tylko do jego szerokości.
w chwili obecnej wygląda to tak:
https://drive.google.com/file/d/1pE80wm ... sp=sharing.
Ostatecznie by mogło być jednak jeśli ktoś ma pomysł ...

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper
: 01 mar 2018 09:11
autor: Orrgar
Wrzuc go nad okno kondycji wtedy bedzie na jego szerokosc jedyne co mozesz zrobic.
---
Ja z innej beczki
Mamy w imie.txt wybor ataku z emota zamiast zwyklego zabij.
A jak podpiac pod to emot okrzyku bojowego ktory bysmy chcieli by byl wykonywany wraz z tym atakiem?
Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper
: 01 mar 2018 09:15
autor: Jorhn
Wrzuc go nad okno kondycji wtedy bedzie na jego szerokosc jedyne co mozesz zrobic.
Problem w tym, że ja nie chce go mieć w prawej "kolumnie" tylko w lewej.
Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper
: 01 mar 2018 09:18
autor: Orrgar
Pozostaje ci wiec odpiac calkowicie okno i luzem go ustawic na wierzchu mudleta.
Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper
: 01 mar 2018 10:49
autor: Werbat
Orrgar pisze:A jak podpiac pod to emot okrzyku bojowego ktory bysmy chcieli by byl wykonywany wraz z tym atakiem?
Jak zwykle: przepisać sobie funkcję ataku (kilka stron temu pokazywałem tu komuś, jak to zrobić, chyba nawet z obrazkami) albo zgłosić ticket, żeby taka funkcjonalność została dodana globalnie.
Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper
: 01 mar 2018 11:14
autor: Prav
Jorhn pisze:Wrzuc go nad okno kondycji wtedy bedzie na jego szerokosc jedyne co mozesz zrobic.
Problem w tym, że ja nie chce go mieć w prawej "kolumnie" tylko w lewej.
Można mieć po lewej stronie, nad oknem głównym.
Ze stanu w jakim masz screena złap i upuść np, okno "states_window" po prawej stronie okna "talk".
Niestety wówczas wysokość "states_window"=wysokości "talk_window", ale może dostosujesz wysokość do odpowiedniej.