Strona 28 z 56

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

: 09 sie 2016 17:59
autor: Adremen
Vicentil pisze:Bardzo się cieszę, że mapper i skrypty nadal są rozwijane, tym bardziej, że pomagają inni. Używam Mudleta 3.0 z tymi skryptami na maku, dodałem sobie dźwięki dla klimatu i gra się b. przyjemnie.

Mam taką sugestię, mam nadzieję, że zgodną z zasadami: zapamiętywanie i możliwość sprawdzenia stanu kont w różnych bankach, być może też zawartości depozytu. Działałoby to mniej więcej tak, że skrypty zapamiętywałyby ostatnią wizytę w banku (na podstawie opisu lokacji przyporządkowywałyby bank do miejscowości) i przy danej komendzie /bank (może też /bank wyzima dla konkretnego banku) wyświetlałaby się informacja o stanach poszczególnych kont (i może też depozytów).

Po dłuższych przerwach w grze niezbyt chce mi się pływać po różnych kontynentach, szukając konkretnych rzeczy, stąd koncepcja ;)
Dobry pomysł, dodam to dzisiaj.
Aktualizacja mappera jeszcze dzisiaj (wczoraj nie zdążyłem), skryptów na dniach.

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

: 09 sie 2016 18:00
autor: Tercoral
Adremen: I pozniej oddac fraga, bo sie zgubilo w gorach czy na jakims innym smiesznym innym przejsciu nie majac aliasa na jedna z 10 kombinacji komend ktore zadzialaja. Wiem brzmi paranoidalnie, ale przezorny zawsze ubezpieczony zawsze to xxx expo godzin do przodu, a nie do tylu.

No i tak mi sie widzi ze jest cos co mozna by bylo dodac na szybkiego to cofanie ruchu mapy o jedno oczko. (bardzo przydatne w kilku miejscach) typu jak schodze gdzies tam na dol ale przejscia nie ma o tej porze roku to i tak mi mapper przeskoczy. (Czy wystarczy dodac stopper?)

A i chyba nie bylo testowane zachowanie sie mapera na okolicznosc "ciemne miejsce" tzn zaciemniona lokacja. Sa takie na ktorych jest wysokie prawdopodobienstwo starc.

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

: 09 sie 2016 18:02
autor: Adremen
Tercoral pisze:Adremen: I pozniej oddac fraga, bo sie zgubilo w gorach czy na jakims innym smiesznym innym przejsciu nie majac aliasa na jedna z 10 kombinacji komend ktore zadzialaja. Wiem brzmi paranoidalnie, ale przezorny zawsze ubezpieczony zawsze to xxx expo godzin do przodu, a nie do tylu.

No i tak mi sie widzi ze jest cos co mozna by bylo dodac na szybkiego to cofanie ruchu mapy o jedno oczko. (bardzo przydatne w kilku miejscach) typu jak schodze gdzies tam na dol ale przejscia nie ma o tej porze roku to i tak mi mapper przeskoczy. (Czy wystarczy dodac stopper?)

A i chyba nie bylo testowane zachowanie sie mapera na okolicznosc "ciemne miejsce" tzn zaciemniona lokacja. Sa takie na ktorych jest wysokie prawdopodobienstwo starc.
Powinno być wyłapywane przez bloker, więc jeśli nie zostało to mi wyślij, dodam (taki jest zamiar blokerów).
Niemniej jednak warto chyba faktycznie dodać jakieś '/cofnij', dzisiaj to zrobię.

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

: 09 sie 2016 18:26
autor: Vicentil
Z drobiazgów, ekran odporności się krzaczy: http://imgur.com/a/ZRBBH

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

: 09 sie 2016 19:19
autor: Tercoral
To nie skrypty tylko cos z mudletem. Na moich tez nie dziala.

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

: 09 sie 2016 19:37
autor: Balkrag
Ciekawostka jest ze jak logowalem w htmlu to tam wyswietlalo wlasciwie mimo ze na ekranie mudleta mam tak samo jak wy.

Jednak to jest tak nieistotne ze az to olalem z gory.

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

: 10 sie 2016 11:37
autor: Balkrag
Do statystyk dodalbym TRAFIENIA

muskasz 400 27%
lekko ranisz
ranisz
masakrujessz 50 *%

etc

i ciosy

Celne 1000 90%
Spudlowane 300 10%

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

: 10 sie 2016 14:33
autor: Balkrag
Jakby komus nie dzialy bindy przechodzenia przez wodospad itpee

Co zrobic by dzialaly.

Keys-> mapper110->mapper> special exit_bind ( i tutaj kliknac na grab key: zmienic na control+p)

zapisac.

smiga:).

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

: 11 sie 2016 23:46
autor: Balkrag
Bagna to wyzwanie bedzie...

zejscie na polnoc z traktu przed bagnami = zgubil
krzaki= gubi
wejscie do kurhanow= gubi
pulapka czolganie= gubi
pnacze = gubi
przejscie do ozywka = gubi

Jest co robic i dodawac:P

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

: 21 sie 2016 11:59
autor: Vicentil
Wpadl mi taki pomysl, kiedy chcialem sobie umiescic cytaty dotyczace danych miejsc z ksiazek Sapkowskiego na mapie Ishtar w grze (nie udalo mi sie tego zrobic za pomoca Create Label - jak mozna sie domyslec, nie wyglada to zbyt dobrze):

- opcja pokazywania losowego, krotkiego cytatu przy logowaniu sie/ladowaniu postaci itd. Cytaty pochodzilyby z ksiazek Sapka/uniwersum Warhammera.
- opcja /cytat pokazujaca losowy cytat z bazy (na przyklad, kiedy nudzimy sie na statku miedzy Ishtar a Imperium ;) )
- idealnie, gdyby w opcjach mozna byloby zaznaczyc, czy chcemy widziec cytaty z obu swiatow, czy jednego (Wiedzmin: on/off, Warhammer: on/off), oraz wlaczyc/wylaczyc cytaty na starcie

Cytaty moge dostarczyc (nie brakuje ich chocby w wiki poswieconych Wiedzminowi) i podzielic na dwie bazy. Przyklad:

– Czy rozumiesz teraz, czym jest neutralność, która tak cię porusza? Być neutralnym to nie znaczy być obojętnym i nieczułym. Nie trzeba zabijać w sobie uczuć. Wystarczy zabić w sobie nienawiść. (Saga o Wiedźminie, Krew Elfów, Geralt wyjaśnia Ciri pojęcie neutralności.)

Koncepcja moze dla niektorych dziwna, ale ja w ogromnej mierze gram dla atmosfery i bardzo lubie takie zabiegi. Nie wiem jak z kwestiami prawnymi - nikt nigdy nie scigal ludzi publikujacych cytaty z Sapka online, poza tym to kwestia skryptow udostepnianych dla malej grupy na forum, nie umieszczania ich na serwerze Arki.