Strona 28 z 79

Re: Ogólna mechanika muda

: 14 lis 2015 17:36
autor: Herin
Skalfli pisze: Czy takie coś jest normalne w przypadku fanatyka z 2 toporami czy to tylko jakies lagi?
Zbyt niska umiejętność walki dwiema broniami + zbyt duże zmęczenie. I taki jest tego efekt. Polecałbym tarcze + jednoręczny topór albo dwuręczny i nie schodzić w walce poniżej zmęczonego tylko czasem odpocząć.

Re: Ogólna mechanika muda

: 16 lis 2015 20:02
autor: Vissir
Witajcie, jestem tu nowy i ledwo rozgaszczam się w Novigradzie, a to jest mój pierwszy post na tym forum. Mam takie pytanie: Przeglądałem sporo tematów na Wiki, w tym dużo o zawodach, i nie znalazłem (przynajmniej z opisu) żadnego bojowca pasującego do mojego RPG, czyli takiego,,finezyjnego" szermierza z lekkim mieczem (rapierem? szablą?). Miecznik mi nie pasował, bo to raczej ciężkie miecze, a zastanawiam się nad gladem, choć szczerze to średnio mi pasuje do koncepcji postaci. Ma ktoś jakiś pomysł? Jakby co zakładam builda skupionego raczej na solo... acz dla mnie najbardziej liczy się RPG. A żeby jeszcze trochę pomarudzić, to wolałbym coś z Ishtar. Pozdrawiam i z góry dziękuję. ;)
EDIT: Szlag, od razu muszę się poprawiać... :oops: Wolę Ishtar, bo moja historia zakłada nienawiść wobec większości Starego Świata ( wyłączając kult Ranalda). A etat jak coś niewymagany. Przepraszam i pozdrawiam jeszcze raz.

Re: Ogólna mechanika muda

: 16 lis 2015 20:13
autor: Jasko
fanatyk na dualu z rapierem i lewakiem ;)

Re: Ogólna mechanika muda

: 16 lis 2015 20:36
autor: Narmaniel
Jasko dobrze mówi. Piszesz, że ważny jest dla Ciebie RPG, więc do zawodu fanatyka dopisz sobie kilka własnych ciosów, w stylu:

Kod: Zaznacz cały

powiedz A masz! - z tym glosnym okrzykiem na ustach, elf/czlowiek/czy-kim-tam-jestes wyprowadza swoim mieczem/szpada/czy-co-tam-bedziesz-dobywal, markowany cios aby zwiesc przeciwnika i ugodzic go w zupelnie inne miejsce!

powiedz Ha! - i wykonujac kompozycje efektownych ciec, zabojczych sztychow i skutecznych kontr zmusza przeciwnika do cofniecia sie o kilka krokow. Jego droge znaczy spora ilosc krwi.

Re: Ogólna mechanika muda

: 18 lis 2015 20:38
autor: Vissir
Dzięki! No to poczytam sobie o tym fanatyku...
EDIT: Trochę nie bardzo pasuje mi niska obrona. Reszta nawet, nawet... Poza tym wolałbym nie być kojarzony z MC.

Re: Ogólna mechanika muda

: 19 lis 2015 10:17
autor: Ethel
Od kilku lat - odkad zawody nie sa scisle przypisane do stowarzyszenia - zawod fanatyka nie jest "kojarzony z mc". ;-)

Re: Ogólna mechanika muda

: 19 lis 2015 15:53
autor: Bam
Ethel pisze:Od kilku lat - odkad zawody nie sa scisle przypisane do stowarzyszenia - zawod fanatyka nie jest "kojarzony z mc". ;-)
Nie bądź taka pewna. Sporo się pozmieniało odkąd nie grasz!

Re: Ogólna mechanika muda

: 19 lis 2015 20:34
autor: Ethel
Nie klam :c

Re: Ogólna mechanika muda

: 20 lis 2015 21:25
autor: Bargian
Czy jest jakis sposob (oprocz ziol) na przyspieszenie regeneracji zmeczenia? Np. jak siedze sobie w karczmie przy stole czy ogolnie siadanie jako takie, gdziekolwiek. Po medytacji tez jest komunikat jakobym bym bardziej zrelaksowany.
Tylko u mnie czy postac sie nie regeneruje spiac? Tzn po zakonczeniu gry, jak loguje sie ponownie to ani hp, ani mana, ani nawet zmeczenie sie nie zmienia.

Re: Ogólna mechanika muda

: 20 lis 2015 22:02
autor: Ethel
Tak ma byc.