Strona 265 z 788
Re: Porady dla graczy.
: 07 lis 2010 22:25
autor: Gość
Bardziej opłaca się nie robić takich kalkulacji.
Po to masz cyferki i mechanikę zamaskowane, żeby koncentrować się na pozostałych aspektach gry.
Re: Porady dla graczy.
: 07 lis 2010 22:54
autor: Gniot
Re Raglak:
Wlasnie nie. To jest pawez z kuzni w Nuln. Zakladana i zdejmowana zaraz po wykuciu daje rozne oceny dla AC.
Dziwne.
Re: Porady dla graczy.
: 09 lis 2010 19:12
autor: Gość
Może ktoś z Was tez bawił się mutacjami bez dołączania do MC i będzie mógł mi pomóc.
W wieściach z 17.10.09 (obecnie nr 83) jest napisane:
Kod: Zaznacz cały
Ostatnia zmiana dotyczy scisle dawnego stowarzyszenia Mutantow
Chaosu. Zmienilo ono swoja forme i teraz rasa 'mutant' nie jest
scisle powiazana z ta gildia. Mutantem bedzie kazdy, kto posiada
chociaz jedna w pelni rozwinieta i widoczna mutacje.
Faktycznie, jak się rozwinie choć jedna mutacje, to rasa zmienia się na mutant. Z informacji w wieściach wynika w druga stronę, że jeżeli mutacje przestana być widoczne (ob siebie - tak, na pewno szczelnie zasłonięte) to nie powinno być widać rasy mutant, ale moja postać nadal ma wygląd: xxx yyy mutant (też ob siebie).
Czy zatem zmieniono coś i jest jakiś dodatkowy myk z ukrywaniem bycia zmutowanym, niż samo zasłonięcie mutacji

Oczywiście cały czas chodzi o gp mutka
edit:
Dzięki za wyjaśnienia Rennz. Mam nadzieje, że to bug, a nie założenie Wizów że nie można sobie w tajemnicy rozsiewać rozpustę lub podtruwać studni, a tylko dołączyć się do Waszej hordy.
Re: Porady dla graczy.
: 09 lis 2010 19:28
autor: Rennz
Nie jestem pewien czy w przypadku ludzi z poza stowarzyszenia mutantów jest tak samo, ale swego czasu zakrycie mutacji faktycznie przywracało rasę. Od niedawna jednak przestało to funkcjonować - zgłosiłem na to błąd, ale na chwilę obecną nic w tej kwestii nie zostało zmienione. Wciąż jednak pozostaje pytanie czy tak po prostu nie ma być (-:
Re: Porady dla graczy.
: 10 lis 2010 08:30
autor: Maldun
w tym przypadku doszukiwanie się intryg jest raczej bezcelowe, gwardia atakuje on sight członków gildii mutantów nawet w przypadku zakrytych mutacji, zatem pozostaje mieć nadzieję że błąd zostanie naprawiony, ku uciesze małej grupki rpgujących osób

Re: Porady dla graczy.
: 10 lis 2010 10:31
autor: Rennz
Dobrze powiedziane Maldun (-: Żadnych teorii się nie doszukuję, ale fajna była możliwość wrócenia nawet czasowo do halflinga.
Re: Porady dla graczy.
: 10 lis 2010 13:14
autor: Molu
Rennz pisze:Dobrze powiedziane Maldun (-: Żadnych teorii się nie doszukuję, ale fajna była możliwość wrócenia nawet czasowo do halflinga.
A ja uwazam, ze aby zroznicowac kaplice - kazda powinna miec inny bonus rpgowy - np. to o czym piszesz mogloby dotyczyc tylko Tzeentcha

: 10 lis 2010 13:17
autor: Paulie
E no Molu, mamy bonus rpgowy, wszakze kazda kaplica ma inny opis ataku! ;-)
Re: Porady dla graczy.
: 10 lis 2010 14:08
autor: Rennz
I krzyczymy inne imię boga w chunies (-:
Re: Porady dla graczy.
: 10 lis 2010 16:18
autor: Hattori
A może po prostu wprowadzić coś takiego: Mały zmutowany halfling! zmieniał by się przymiotnik a nie rasa, o!