Strona 27 z 56
Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów
: 08 sie 2016 21:12
autor: Adremen
Balkrag pisze:
Dalszy jest problem z gubieniem sie mappera jesli cos ci zablokuje droge.
np krata na demonie.
wtedy mapper idzie dalej choc stoimy w miejscu bo nas zblokowalo.
tam samo jest z krzakami w lasku hobow etc
Jeśli jakieś blokady powodują, że mapper idzie dalej to daj logi (opisy jak blokują), najpewniej brakuje ich w triggerach, które ogarniają blokery.
EDIT: jeśli możesz wyślij mi to dzisiaj, wtedy zrobię od razu aktualizację jeszcze dzisiaj.
Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów
: 08 sie 2016 21:29
autor: Balkrag
> se
Poludniowy korytarz.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludniowy-wschod i polnocny-zachod.
Opancerzony przygarbiony ambull.
> se
Poludniowa czesc korytarza.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: wschod i polnocny-zachod.
> e
Poludniowa czesc piwnic.
Posrebrzana krata zamykajaca przejscie na wschod.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnoc, zachod i poludnie.
>
Powoli sciekaja z ciebie struzki wody.
e
Nie dasz rady otworzyc posrebrzanej kraty, musisz sprobowac ja uniesc.
Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów
: 08 sie 2016 22:05
autor: Balkrag
Update: widze pod kadrin ladnie zmapowane brak bylo jedynie podliknowanych przejsc niestandardowych, wiec je polaczylem wiec to jest z banki.
update 1
ADR
o to chodzilo za pamieci bo zapomne nie ma tej komendy pod otwieraniem bram...LOG
sw(mapper): **** OTWORZ UZYWAJAC ALT+2 ****
> zastukaj we wrota
Zastukaj w co? Moze w brame?
> uderz w brame
Uderzasz mocno piescia w brame.
>
>
Nagle rozlega sie glosny zgrzyt, a po chwili olbrzymie wrota rozstepuja sie otwierajac wejscie z gor
ku wnetrzu twierdzy.
Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów
: 08 sie 2016 23:30
autor: Adremen
Balkrag pisze:Update: widze pod kadrin ladnie zmapowane brak bylo jedynie podliknowanych przejsc niestandardowych, wiec je polaczylem wiec to jest z banki.
update 1
ADR
o to chodzilo za pamieci bo zapomne nie ma tej komendy pod otwieraniem bram...LOG
sw(mapper): **** OTWORZ UZYWAJAC ALT+2 ****
> zastukaj we wrota
Zastukaj w co? Moze w brame?
> uderz w brame
Uderzasz mocno piescia w brame.
>
>
Nagle rozlega sie glosny zgrzyt, a po chwili olbrzymie wrota rozstepuja sie otwierajac wejscie z gor
ku wnetrzu twierdzy.
Dodatkowe przejścia w górach czarnych/KS już mam (te zejdź na dół/wejdź na górę itp), zaraz będę uzupełniał. Ale jeśli wiesz których brakuje to mi wysyłaj w takiej formie:
15029 -> zejdz na dol -> 17149
Dodatkowo, jakbyś mi dał ID wszystkich lokacji, z których się wchodzi 'uderz w brame' to bym od razu dodał i wrzucił w dzisiejszej aktualizacji.
Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów
: 08 sie 2016 23:44
autor: Tercoral
Mam nadzieje ze sie nie spoznilem
Mam reqesta: jesli wchodzi sie na lokacje ze specjalnym przejsciem np "wejdz na gore" to zeby pokazywalo w bindach.
Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów
: 09 sie 2016 01:24
autor: Adremen
Tercoral pisze:Mam nadzieje ze sie nie spoznilem
Mam reqesta: jesli wchodzi sie na lokacje ze specjalnym przejsciem np "wejdz na gore" to zeby pokazywalo w bindach.
To znaczy w czym? W róży? bo to już pokazuje.
Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów
: 09 sie 2016 07:18
autor: Tercoral
Chodzi o to ze czasem jest tak, ze sa rozne komendy na to samo przejscie. Np.
wejdz na gore i wespnij sie na gore na jakiejs tam lokacji to to samo.
Ja w bindzie mam wespnij sie a zauwazylem ze w mapperze zazwyczaj jest wejdz. I teraz pytanie co robic. Czy dodawac 2 spec exit, czy zmieniac binda czy jeszcze cos.
Wydaje mi sie ze najlepszym rozwiazaniem bylo, poprostu miec jakas zmienna ktora przechowuje pierwszy specjalny exit + linijka typu:
(Mapper) Na tej lokacji mozesz: "wejsc na gore"
No i nie trzeba bylo by robic miliona triggerow na xxx podskakuje na drabinie- zbinduj podskocz na drabinie tylko odrazu miec pod jakims klawiszem.
Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów
: 09 sie 2016 10:38
autor: Balkrag
wklejka poszla.
dodatkowo dodaje.
===================================
Nie mozesz sie tam udac, gdyz rosly zamaskowany mezczyzna ('Piekny') wraz z kamratami blokuja ci
droge na polnocny-zachod.
tez mapper mysli ze poszedlem w tym kierunku,
Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów
: 09 sie 2016 12:55
autor: Adremen
Tercoral pisze:Chodzi o to ze czasem jest tak, ze sa rozne komendy na to samo przejscie. Np.
wejdz na gore i wespnij sie na gore na jakiejs tam lokacji to to samo.
Ja w bindzie mam wespnij sie a zauwazylem ze w mapperze zazwyczaj jest wejdz. I teraz pytanie co robic. Czy dodawac 2 spec exit, czy zmieniac binda czy jeszcze cos.
Wydaje mi sie ze najlepszym rozwiazaniem bylo, poprostu miec jakas zmienna ktora przechowuje pierwszy specjalny exit + linijka typu:
(Mapper) Na tej lokacji mozesz: "wejsc na gore"
No i nie trzeba bylo by robic miliona triggerow na xxx podskakuje na drabinie- zbinduj podskocz na drabinie tylko odrazu miec pod jakims klawiszem.
W mapperze wszędzie jest 'wejdz na gore', przynajmniej ja tak robiłem, mam nadzieję, że trzymałeś się konwencji ;P
Dzięki temu możesz sobie zrobić aliasa i wszystko Ci powinno chyba działać?
Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów
: 09 sie 2016 16:55
autor: Vicentil
Bardzo się cieszę, że mapper i skrypty nadal są rozwijane, tym bardziej, że pomagają inni. Używam Mudleta 3.0 z tymi skryptami na maku, dodałem sobie dźwięki dla klimatu i gra się b. przyjemnie.
Mam taką sugestię, mam nadzieję, że zgodną z zasadami: zapamiętywanie i możliwość sprawdzenia stanu kont w różnych bankach, być może też zawartości depozytu. Działałoby to mniej więcej tak, że skrypty zapamiętywałyby ostatnią wizytę w banku (na podstawie opisu lokacji przyporządkowywałyby bank do miejscowości) i przy danej komendzie /bank (może też /bank wyzima dla konkretnego banku) wyświetlałaby się informacja o stanach poszczególnych kont (i może też depozytów).
Po dłuższych przerwach w grze niezbyt chce mi się pływać po różnych kontynentach, szukając konkretnych rzeczy, stąd koncepcja
