Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów
: 08 sie 2016 08:37
Kudos.
Oficjalne forum Arkadii, polskiego MUD-a, tekstowej gry fabularnej.
https://arkadia.rpg.pl/forum/
Sprawdź to na nowym profilu, nie wiem jak instalowałeś mapper. Ten scenariusz testowaliśmy wielokrotnie, zarówno po stronie Tercorala jak i po mojej i było w porządku.Balkrag pisze: 9. Jak wyjde z druzyny bedac w niej mapper glupieje i nie przemieszcza sie rowno ze mna a lokacje za lub przed roznie niz ja.
No właśnie to o czym pisze testowaliśmy. Postać A (prowadzący) i B (członek drużyny, ja gram tą postacią) stoją na lokacji. Jako B odchodzisz od lokacji i po powrocie na nią wciąż działa podążanie za A (prowadzącym). Nawet sam potwierdzałeś, że jest w porządku, włącznie z przejściami specjalnymi ;]Tercoral pisze:Te gubienie sie druzynowe bylo zglaszane ale nie testowalismy
Dokładnie, i taki scenariusz był wielokrotnie testowany i działał. Podeślij mi loga jak możesz. Moment ostatnich 3 ruchów drużyny + jak odchodzisz + jak wracasz.Balkrag pisze:Nie chodzi o to ze odchodze i wracam do druzyny to wiesza sie mapper.
Bardziej obrazowo
Druzyna stoi na pomoscie sobie, nagle sobie wyminilem ze pojde do karczmy cos zjem.
Nie opuszczam druzyny tylko biegne do karczmy.
Wtedy zle zczytuje moje koordynaty bo kopka na mapie jest lokacja blizej badz dalej niz jestem w rzeczywistosci.
Rozumiecie?
Jak wroce do druzyny to fallow dziala