Strona 26 z 77
Re: CMUD
: 11 gru 2012 12:00
autor: Jasko
Amirez pisze:
Jak stworzyc podklase? Jak przypisac klase jesli zmienna odpowiada np za dwa skrypty?
#Class ./"ofiary druzyny" - podklasa w aktywnej klasie
Jesli dwa skrypty odwoluja sie do jednej zmiennej wazne jest by w obu przypadkach tworzyly ta zmienna w tej samej klasie, inaczej moze sie zmienna dublowac i miec dwie rozne wartosci, po czym jakis inny skrypt pobierajac wartosc tej zmiennej niekoniecznie moze wybrac ta odpowiednia.
Re: CMUD
: 24 gru 2012 10:49
autor: Dunbar
Re UP UP No a nie zmienia ?
Re: CMUD
: 31 gru 2012 14:14
autor: Ilane
Mam mały problem z subem :}
pattern:
Kod: Zaznacz cały
^{Nie zastanawiajac sie dlugo|Nie silac sie na wirtuozerie|Nie tracac czasu na zbedne manewry|Nie przebierajac w srodkach} z calej sily walisz (*) na odlew (*), (*) {mu|jej} przy tym (*).(*)
no i coś tutaj mi nie idzie:
Kod: Zaznacz cały
#if (%5 =~ " Nieprzyjemne chrzakniecie i metny wzrok przeciwnika swiadcza, ze dobrze wymierzony cios musial trafic w jakies wrazliwe miejsce.")
{
#sub {" "%ansi(11)>> %ansi(1)MOJ SPEC %ansi(15)[%ismember(%3, @bar_dmg)"/6]"%ansi(11) << %ansi(default)Ja %ansi(5)"==]" %ansi(14)PAC "+stun!"%ansi(5)[== %ansi(default)%1 %ansi(5)"|| "%ansi(default)%line}
}
{
#sub {" "%ansi(11)>> %ansi(1)MOJ SPEC %ansi(15)[%ismember(%3, @bar_dmg)"/6]"%ansi(11) << %ansi(default)Ja %ansi(5)"==]" %ansi(14)PAC %ansi(5)[== %ansi(default)%1 %ansi(5)"|| "%ansi(default)%line}
}
W obu przypadkach dostaję wynik:
Kod: Zaznacz cały
>> MOJ SPEC [3/6] << Ja ==] PAC [== pryszczatego poteznego gwardziste || Nie zastanawiajac sie dlugo z calej sily walisz pryszczatego poteznego gwardziste na odlew gigantycznym granitowym mlotem, tlukac mu przy tym nogi. Nieprzyjemne chrzakniecie i metny wzrok przeciwnika swiadcza, ze dobrze wymierzony cios musial trafic w jakies wrazliwe miejsce.
Kod: Zaznacz cały
>> MOJ SPEC [3/6] << Ja ==] PAC [== lysego wysokiego gwardziste || Nie zastanawiajac sie dlugo z calej sily walisz lysego wysokiego gwardziste na odlew ornamentowanym bojowym mlotem, tlukac mu przy tym glowe.
A powinno (!) być w pierwszym przypadku:
Kod: Zaznacz cały
>> MOJ SPEC [3/6] << Ja ==] PAC +stun
Re: CMUD
: 31 gru 2012 14:32
autor: Zurwen
Widać #ifa masz złego. Myślę, że wystarczy w #if dać %len(%5) > 0.
Re: CMUD
: 31 gru 2012 14:41
autor: Ilane
Przy takim ustawieniu:
Kod: Zaznacz cały
#if (%len(%5) > 0)
{
#sub {" "%ansi(11)>> %ansi(1)MOJ SPEC %ansi(15)[%ismember(%3, @bar_dmg)"/6]"%ansi(11) << %ansi(default)Ja %ansi(5)"==]" %ansi(14)PAC "+stun!"%ansi(5)[== %ansi(default)%1 %ansi(5)"|| "%ansi(default)%line}
}
{
#sub {" "%ansi(11)>> %ansi(1)MOJ SPEC %ansi(15)[%ismember(%3, @bar_dmg)"/6]"%ansi(11) << %ansi(default)Ja %ansi(5)"==]" %ansi(14)PAC %ansi(5)[== %ansi(default)%1 %ansi(5)"|| "%ansi(default)%line}
}
niestety nie działa.
Natomiast przy takim patternie:
Kod: Zaznacz cały
^{Nie zastanawiajac sie dlugo|Nie silac sie na wirtuozerie|Nie tracac czasu na zbedne manewry|Nie przebierajac w srodkach} z calej sily walisz (*) na odlew (*), (*) {mu|jej} przy tym (*). (*)
Wyłapuje warunek i wyświetla:
>> MOJ SPEC [3/6] << Ja ==] PAC +stun
Re: CMUD
: 31 gru 2012 15:03
autor: Dogid
Kod: Zaznacz cały
^{Nie zastanawiajac sie dlugo|Nie silac sie na wirtuozerie|Nie tracac czasu na zbedne manewry|Nie przebierajac w srodkach} z calej sily walisz (*) na odlew (*), (*) {mu|jej} przy tym (*).{| (*)}
Wkleisz jak twoje barbarzynskie uderzenia wygladają dla osoby trzeciej i dla ofiary.
Re: CMUD
: 31 gru 2012 15:05
autor: Zurwen
Ilane - skorzystaj z CMUDowego pattern wizarda, żeby zobaczyć co się jak matchuje i wtedy dopasuj value, żeby działało

Re: CMUD
: 31 gru 2012 15:25
autor: Ilane
@Dogid: Nie działało

@Zurwen: Zawsze o tym zapominam
Trochę na sztywno zrobione, może się komuś przyda:
pattern:
Kod: Zaznacz cały
{Nie zastanawiajac sie dlugo|Nie silac sie na wirtuozerie|Nie tracac czasu na zbedne manewry|Nie przebierajac w srodkach} z calej sily walisz (*) na odlew (*), (*) {mu|jej} przy tym {%w|%w %w}.(*)
Script (tutaj kwestia kolorków jeszcze):
Kod: Zaznacz cały
#if (%len(%4) > 0)
{
#SUB {" "%ansi(11)>> %ansi(1)MOJ SPEC %ansi(15)[%ismember(%3, @bar_dmg)"/6]"%ansi(11) << %ansi(default)Ja %ansi(5)"==]" %ansi(14)PAC "+stun!"%ansi(5)[== %ansi(default)%1 %ansi(5)"|| "%ansi(default)%line}
}
{
#SUB {" "%ansi(11)>> %ansi(1)MOJ SPEC %ansi(15)[%ismember(%3, @bar_dmg)"/6]"%ansi(11) << %ansi(default)Ja %ansi(5)"==]" %ansi(14)PAC %ansi(5)[== %ansi(default)%1 %ansi(5)"|| "%ansi(default)%line}
}
Dzięki za pomoc.
Re: CMUD
: 06 sty 2013 10:45
autor: Virdill
Czy ktokolwiek może mi wytłumaczyć jak powinien wyglądać skrypt który będzie przesuwał mi kropkę ma mapie kiedy jestem w drużynie ? Próbowałem skorzystać z informacji na 6 stronie tego tematu, ale nic mi nie działa.
Re: CMUD
: 06 sty 2013 11:29
autor: Haern
Pattern:
podazasz {|skradajac sie }za * {na|za|do|w} (*).
Treść:
#MO %1
Przy czym musisz mieć zdefiniowane kierunki, tak zwane DIRs, z których obsługą CMUD ma malutki problem - nie wyświetla ich ot tak, trzeba zrobić magiczną sztuczkę Gleanevalla (proste rozwiązania są najlepsze):
Gleanevall pisze:Żeby wyświetlić #dirsy w Package Editor:
View -> Show -> Directions.
Jeśli znajdziesz jakieś DIRy (mają ikonkę róży wiatrów z małą literką N) możesz je edytować, dodając do listy kierunków w Value kolejne rzeczy.
I tak np. DIR dla kierunku SW powinien wyglądać tak:
sw|poludniowy-zachod|przemknij sie na poludniowy-zachod|przemknij sie z druzyna na poludniowy-zachod|przemknij sw|przemknij na sw
Jeśli nigdzie nie znalazłeś DIRów, utwórz własny zestaw wszystkich kierunków (jako Name i Reverse podawaj jakieś jednoliterowe skróty, mając na uwadze, by reverse było poprawnie wstawione), z takimi samymi listami.