Strona 25 z 136

Re: Drobne pomysly

: 06 sty 2013 19:15
autor: Ilane
Nie ma ;)

Re: Drobne pomysly

: 12 sty 2013 18:20
autor: Ulav
BARDZO prosty i ciekawy pomysł. Od czasu kiedy można otulać się płaszczem, ludzie chowają swoj wygląd. Propozycja: Nadac sensu komendzie przeszukaj <kogo>.

> przeszukaj ulava:
Po przeszukaniu(i może jakimś dopisku) płaszcz nie zakrywa już postaci. W obecnej chwili, żeby kogoś obejrzeć musimy go zaatakować - Oczywiście nikt tego nie robi, bo to strasznie durne.

Re: Drobne pomysly

: 12 sty 2013 22:59
autor: Rennz
Może lepiej po jakimś teście na przeszukanie najpierw wynikającym ze zręczności/kradzieży kieszonkowej przeszukującego i spostrzegawczości przeszukiwanego (-:

Re: Drobne pomysly

: 26 sty 2013 11:57
autor: Andacanvar
Mam taki mały pomysł, aby umiejętność walki daną bronią podzielić na
doświadczenie teoretyczne oraz praktyczne.
Teoretyczne zyskuje się podczas treningu za monety, a praktyczne podczas walki.
Ile można się szkolić teoretycznie zależy od poziomu "praktycznie".

Tak bym to mniej więcej widział, jako ograniczenie treningów, może jeszcze jakiś bonusik do walki tą bronią. I oczywiście praktyczne nie jest ograniczone. Więc, zakładając istnienie bonusika, można sobie trochę polepszyć walkę bronią do której nie możemy się szkolić.

Re: Drobne pomysly

: 26 sty 2013 13:07
autor: Merkava
Jeśli już to na odwrót, szkolisz za monety teorie a potem musisz to sobie 'dobić' praktyką... wtedy to by miało jakiś sens.

Re: Drobne pomysly

: 26 sty 2013 13:55
autor: Nazira
Czy można by wprowadzić komendę "ugryz"? ;)

I przysłówek, którego strasznie mi brakuje "z rozmarzeniem".

Bardzo ślicznie proszę, bardziej o drugie niż pierwsze :D

Re: Drobne pomysly

: 28 sty 2013 15:31
autor: Ajka
Ulav pisze:BARDZO prosty i ciekawy pomysł. Od czasu kiedy można otulać się płaszczem, ludzie chowają swoj wygląd. Propozycja: Nadac sensu komendzie przeszukaj <kogo>.

> przeszukaj ulava:
Po przeszukaniu(i może jakimś dopisku) płaszcz nie zakrywa już postaci. W obecnej chwili, żeby kogoś obejrzeć musimy go zaatakować - Oczywiście nikt tego nie robi, bo to strasznie durne.
Też coś! Będzie mnie bylo kto obmacywał i płaszcz ściągał! Wypraszam sobie!
A jak w pysk dam to co, zabije tak?
:D

Re: Drobne pomysly

: 29 sty 2013 00:24
autor: Hiof
Ostatnio chcialem pohandlowac wydobytym mineralem (wegiel,zelazo,zloto) w Novigradzie. Niestety ani ja, ani pewien subiekt nie znalezlismy takiej mozliwosci (czytaj skupu) w kupieckim miescie.

Mysle ze fajnie by bylo gdyby taka mozliwosc sie pojawila (np. wegiel i zelazo u kowala, zloto u jubilera, albo dodac poprostu skup taki jak jest przy kopalniach), szczegolnie gdy mamy na Arkadii wozy.

Re: Drobne pomysly

: 29 sty 2013 00:39
autor: Kornix
Hiof pisze:Ostatnio chcialem pohandlowac wydobytym mineralem (wegiel,zelazo,zloto) w Novigradzie. Niestety ani ja, ani pewien subiekt nie znalezlismy takiej mozliwosci (czytaj skupu) w kupieckim miescie.

Mysle ze fajnie by bylo gdyby taka mozliwosc sie pojawila (np. wegiel i zelazo u kowala, zloto u jubilera, albo dodac poprostu skup taki jak jest przy kopalniach), szczegolnie gdy mamy na Arkadii wozy.
Może to głupie pytanie, na pewno nie ma to być trollowanie, bardziej ciekawość.

Po co wozić bryłki aż do Novi, skoro można je sprzedać pod kopalnią?

Dodatkowo z punktu widzenia "technicznego", to zanim kowal czy jubiler z nich skorzysta, wydaje mi się, że najpierw muszą one zostać obrobione w jakiś sposób.

K.

Re: Drobne pomysly

: 29 sty 2013 01:06
autor: Hiof
Oczywiscie zeby skorzystac z umiejetnosci Kupcow. Sprzedaja kamienie szlachetne, mogliby tez miec mozliwosc sprzedawania kruszcow.

Propozycja kowala i jubilera spowodowana jest tym zeby gracz mogl "na chlopski rozum" znalezsc miejsce skupu.