Strona 25 z 73

Re: Zmud pomoc

: 10 cze 2012 18:36
autor: Hunrim
I już by było wszystko fajnie gdyby nie to, że teraz kiedy idę normalnie to kropka przeskakuje mi o dwa pola zamiast jednego

Re: Zmud pomoc

: 10 cze 2012 23:06
autor: Zurwen
To znaczy, że coś popsułeś.

Ten skrypt powinien działać nastepująco:

Gdy pojawia się napis 'wykonuję komendę' ustawia zmienną kontrolną na 1.
Gdy pokazuje się kierunek i zmienna kontrolna jest 1 (czyli wykonujesz komendę) to przesuwa kropkę i ustawia zmienną kontrolną na 0.
Gdy kończy wykonywanie komend ustawia zmienną kontrolną na 0.

Poza tym kawałkiem, zmienna kontrolna powinna być stale = 0 więc żaden trigger nie powinien przesuwać ci kropki.

Może masz gdzieś inne triggery przesuwające mappera?

Re: Zmud pomoc

: 11 cze 2012 00:24
autor: Hunrim
Właśnie tak myślałem i powyrzucałem wszystko - mój jeden jedyny trigger w tej chwili to łazik, od którego chcę zacząć. Niestety właśnie działa wadliwie, po pierwszym użyciu łazika, kropka zaczyna się przesuwać o dwie lokacje - co ciekawe, tylko w jednym kierunku - to znaczy jeżeli da się iść na e,e to jak najbardziej, ale na e, se już nie. Trig wygląda w tej chwili tak:

#CLASS {Lazik}
#ALIAS ib {
#CLASS Lazik on
idz biegiem
}
#ALIAS isb {
#CLASS Lazik on
idz szybkim biegiem
}
#ALIAS it {
#CLASS Lazik on
idz truchtem
}
#ALIAS im {
#CLASS Lazik on
idz marszem
}
#ALIAS in {
#CLASS Lazik on
idz niespiesznie
}
#TRIGGER {Ruszasz * na polnocny-wschod.} {#move ne}
#TRIGGER {Ruszasz * na polnocny-zachod.} {#move nw}
#TRIGGER {Ruszasz * na poludniowy-wschod.} {#move se}
#TRIGGER {Ruszasz * na poludniowy-zachod.} {#move sw}
#TRIGGER {Ruszasz * na poludnie.} {#move s}
#TRIGGER {Ruszasz * na polnoc.} {#move n}
#TRIGGER {Ruszasz * na wschod.} {#move e}
#TRIGGER {Ruszasz * na zachod.} {#move w}
#TRIGGER {Ruszasz * na gore.} {#move u}
#TRIGGER {Ruszasz * na dol.} {#move d}
#TRIGGER {Ruszasz * brodzac w wodzie na druga strone rzeki.} {#move brod}
#TRIGGER {Wykonywanie komendy 'idz' zostaje przerwane.} {wlacz_przejscie = 0}
#CLASS 0

edit Pomogło jak zmieniłem ludzika na maperze z fast na safe. Dzięki wielkie Zurwenie za okazaną cierpliwość, W życiu bym do tego wszystkiego sam nie doszedł, jesteś wielki. Rakoth, też dzięki za kod. Gdyby jeszcze ktoś mi teraz napisał, jak zrobić to samo, kiedy ktoś prowadzi Twoją drużynę ( to znaczy, żeby podążać za kimś), to byłbym zobowiązany, na pewno za 2-3 dni dojdę, gdzie co wklepać :)

Re: Zmud pomoc

: 11 cze 2012 12:53
autor: Coronius
1) Podazasz za kims na kierunek
2) Wraz z kimstam podazasz za kims na kierunek

edit: zeby nie bylo masz przyklad

Kod: Zaznacz cały

#TRIGGER {^{> |}Wraz z * podazasz za * na (*).$} {#move %1}

Re: Zmud pomoc

: 11 cze 2012 21:09
autor: Hunrim
W sumie to po co mi wiedzieć gdzie jestem, jak nie prowadzę... :(. Dzięki Coronius, może kiedyś będę miał na to cierpliwość.

I ostatnie, banalne pewnie, ale też nie znalazłem - gdzie w zmudzie włączyć, żeby mi się robiły logi i gdzie się one potem zapisują?

Re: Zmud pomoc

: 11 cze 2012 23:26
autor: Coronius

Kod: Zaznacz cały

#TRIGGER {Witaj, hunrimie. Podaj swe haslo:} {#lo D:\sciezka gdzie ma zapisywac\%time( "dd_mm_yyyy")}

Re: Zmud pomoc

: 14 cze 2012 00:13
autor: Hunrim
Kolejne pytanie. Jak zrobić, żeby pewne rzeczy się zawsze podświetlały, najlepiej na czerwono i z jakimiś wykrzyknikami, na przykład kiedy pęka broń lub rozpada się zbroja. Tak , żeby na przykład zawsze słowa rozpada czy pęka były podświetlone

Re: Zmud pomoc

: 14 cze 2012 00:25
autor: Zurwen
%ansi

Re: Zmud pomoc

: 14 cze 2012 00:32
autor: Hunrim
Znaczy wstawić to przed słowem, tak? I gdzie to zapisać?

Re: Zmud pomoc

: 14 cze 2012 01:00
autor: Zurwen
Masz w zmudzie helpa, tam są przykłady zastosowania.