Strona 25 z 26

Re: Nowy system zapamietywania

: 02 sty 2010 13:26
autor: Rotkiv
Visborg:

Jeszce do niedawna bylo wlasnie tak ze po 100 dniach mogles zmienic sobie przymiotnik, nie wiem czy to dalej obowiazuje... chyba tak.

Co do zostania "szefem wszystkich szefow" - czyli pewno masz tu na mysli zostanie szefem stwoarzyszenia to to nie jest chyba powod aby miec przywileje w zmianie sobie przymiotnika. Samo zostanie szefem jest swego rodzaju wyroznieniem.
Dla kazdego gracza powinny byc takie same zasady mozliwosci zmiany sobie opisu. Uwazam ze taki jaki byl i chyba jest nadal do tej pory jest najwlasciwszy.

Re: Nowy system zapamietywania

: 03 sty 2010 14:19
autor: Brygu
To jeszcze dorzuce jeden pomysl. Moze zrobic by imie postaci sie zapamietywalo gdy spedzimy z nim w druzynie 30 minut? Czas w sam raz by pomoc zoltkowi zrobic zadanie, pogadac o pogodzie, wypic piwo w karczmie. Uwiniesz sei w 25 minut i nie bedzie w twojej pamieci, wiekszosc osob z ktorymi grasz beda ci znani. Z wrogiem nigdy chodzic nie bedziesz.

Re: Nowy system zapamietywania

: 03 sty 2010 16:24
autor: Huggus
Nieprawda! ja 1.04 chodze ze skoja na piwo :p

Re: Nowy system zapamietywania

: 03 sty 2010 16:26
autor: Godar
Brygu, ten pomysł, moim skromnym, chyba najlepszy z dotąd zaproponowanych. Poza tym, ma jakieś, powiedzmy, uzasadnienie, odniesienie do realizmu: większe szanse, że zapamiętasz kogoś, z kim spędzasz więcej czasu, a nie przelotnie napotkaną, nic nie znaczącą dla ciebie osobę.

Ewentualnie wersja uproszczona: zapamiętujesz tylko tych, którzy przedstawią ci się będąc z tobą w drużynie (od razu). Ale ta "czasowa" chyba lepsza.

Niestety, stawiam, że i tak nie przejdzie ;P Ale o pamięć walczyć zawsze warto.

Re: Nowy system zapamietywania

: 05 sty 2010 17:24
autor: Cannard
Już się trochę gubię, może ktoś już taki pomysł rzucił ale jeśli problemem takim strasznym było przedstawianie komuś wroga i zapamiętywanie go, to nie możnaby zablokować:
przedstaw <kogoś>?

Re: Nowy system zapamietywania

: 05 sty 2010 21:09
autor: Molu
Cannard pisze:Już się trochę gubię, może ktoś już taki pomysł rzucił ale jeśli problemem takim strasznym było przedstawianie komuś wroga i zapamiętywanie go, to nie możnaby zablokować:
przedstaw <kogoś>?
To byl tylko jeden z problemow. I to raczej mniej istotny. Wazniejsze bylo, ze dawny system zapamietywania powodowal lagi na arce przy spotkaniu licznych druzyn. Tak w skrocie.

Re: Nowy system zapamietywania

: 06 sty 2010 15:06
autor: Cromal
No to wystarczylo ustawic limit, ze gdy na jednej lokacji jest wiecej niz np 20 graczy, funkcja podpinania imienia pod opis jest wylaczona.
Uzasadnienie erpegowe ? Coz, tlum ! ;)

Re: Nowy system zapamietywania

: 07 sty 2010 00:57
autor: Morglum
Problem sie zaczyna gdy we wlasnej druzynie masz ich ponad 20 i nagle musisz po opisach ich "oblugiwac" :D

Re: Nowy system zapamietywania

: 12 sty 2010 02:52
autor: Gravjer
Zurwen pisze:Najbardziej spasionym kupcem jakiego widziałem był swojego czasu wakahiko, na doświe. ;]
Malo widziales

Re: Nowy system zapamietywania

: 13 lut 2010 02:00
autor: Ramla
Nie udalo mi sie przeczytac calego temtu (w sumie nie chce mi sie) ale moim zdaniem zmiana jest zarazem dobra (bo wiecej imion wejdzie) ale z drugiej strony porazka bo zapamietac kogos waznwego z kim sie widuje raz na dlugi czas jest ciezko nie mowiac juz o przypominaniu osob z ktorymi sie czasto przebywa a tu nagle limit przeskoczyl i trzeba sie przypomniec udajac glupiego...