Strona 24 z 136
Re: Drobne pomysly
: 15 lis 2012 14:44
autor: Rennz
Urs pisze:
Najwyrazniej mam skrzywiony obraz cechu.
Nie masz, a przynajmniej nie miałeś kiedy ja jeszcze byłem w Cechu. Nie wiem co się tam teraz dzieje, ale jeśli faktycznie jest tak jak tutaj czytam to szkoda się nawet wdawać w dyskusję.
Re: Drobne pomysly
: 15 lis 2012 16:44
autor: Merkava
Tempora mutantur et nos mutamur in illis.
A co do argumentów przeciwko tak, wielokrotnie była mowa o tym że obciąża to poważnie serwer więc ma wpływ na jakość gry. Dalej możesz iść i wyzbierać wszystko, tylko ładuj to w worki - pojemniki i ich zawartość nie rozsypują się.
Co do problemu z wyciąganiem - nie łączenie się w drużyny z innymi graczami jest Twoją decyzją podjęto w ramach kreacji postaci. Arkadia docelowo jest grą multiplayer, możesz grać solo ale licz się że będzie trudniej. Z założenia decydując się grać samotnikiem, złym lub postacią niebojową podejmujesz decyzje o grze w trybie trudniejszym, więc nie ma co narzekać, to konsekwencja Twojego wyboru. Chcesz mieć łatwiej, graj neutralnie-dobrym, społecznym wojownikiem nastawionym na pve, najlepiej gnomem (ew półelfem), płci żenskiej, zobaczysz zupełnie inny świat.
Jedynym dopuszczalnym rozwiązaniem jest wydłużenie czasu po którym sprzęt się rozpada. Ale to też podejrzewam że wizowie wybadali jakie jest optimum i jest ono właśnie takie jak teraz.
Re: Drobne pomysly
: 15 lis 2012 18:54
autor: Havelock
Srednio na wozie zarabia sie kolo 90 zlotych monet. Teraz pomysl o 4 gosciach dzielacych sie tym zarobkiem. GP skazane jest na sprzet z takich expowisk jak warownia zbojecka czy tez wsiowe.
GP jest w stanie w 30 minut na określonych, znalezionych i sprawdzonych przez siebie ekspowiskach wyciągnąć graty za minimum mithryla, do tego wbić postępy i zaopatrzyć się w sensowne ekwipunek dla siebie. Do tego droga w jedna i drugą stronę - daje nam to łącznie około 40 minut na mietka. Mówię o GP na poziomie wiele/kawał z ledwo zaczętym AJ (broń na zadowalająco). Więc problemu z tym nie ma żadnego, nie demonizuj aż tak

. Pewne info z Arki, sam sprawdzałem.
Zresztą, obecnie kasę jest banalnie prosto zarobić na Arce. Czy to ryby, czy sprzęt, czy zioła. Uzbieranie siana na zawód to kwestia dwóch miesięcy przy dość sporej aktywności dla takiego nooba jak ja, a pro plejerzy pewnie i szybciej.
Bo zazwyczaj robia zawod i beda pamietac ze ktos im pomogl nie krzywiac sie i nie plujac pod nogi. Troche pomslunku perfumiarzu.
Myślenie jest dobre dla elfów. Prawdziwe kozaki nie myślą.
Re: Drobne pomysly
: 02 gru 2012 06:31
autor: Evandeil
Ostatnio po wysluchiwaniu jak ludzie czasem "glupio" zaliczaja zgona,zwykle przez zlosliwosc sprzetu czy pad internetu, rowniez zwykla nieuwage.
W kazdym razie zastanawialem sie czy wizowie mogliby (przy wsparciu graczy) zorganizowac raz na jakis czas, powiedzmy raz na rok jakiegos rodzaju event, w ktorym postac moglaby zdobyc punkt przeznaczenia. Ograniczyl bym rownierz wykorzystanie tego punktu do zgonow nie zwiazanych z pvp.
Re: Drobne pomysly
: 10 gru 2012 13:47
autor: Dhogrin
opcje przelamywanie <wylaczone / w pelni wypoczety / wypoczety / troche zmeczony / zmeczony / bardzo zmeczony / nieco wyczerpany / wyczerpany / bardzo wyczerpany / wycienczony / calkowicie wycienczony>
Określałoby, do jakiego stopnia zmęczenia postać próbowałaby przełamywać z rozkazu. Jeśli postać byłaby bardziej zmęczona, na rozkaz próbowałaby tylko atakować, bez łamania.
Edit: wylaczone - jedynie atakowanie z rozkazu, bez łamania.
Re: Drobne pomysly
: 10 gru 2012 15:01
autor: Miuosh
Dhogrin: pjona!
Re: Drobne pomysly
: 05 sty 2013 12:00
autor: Trfog
Drobne poprawki ulatwiajace gre:
1.) Poprawka do komendy 'usiadz'. Przy wpisaniu samej komendy 'usiadz', wybiera losowe miejsce z mozliwych na lokacji.
2.) Poprawka do komendy 'dolacz'. Przy wpisaniu samej komendy 'dolacz', system wybiera ostatnia osobe, ktora nas zaprosila.
3.) Poprawka do lamp. Przy koncowce oleju, moglby wyswietlac sie komunikat:
Swiatlo xxx yyy lampy, bedacej w Twoim/Czyims posiadaniu, slabnie z kazda chwila, co moze oznaczac wyczerpanie sie zapasow oleju.
Badz inny, ktory wizowie uznaja za stosowny.
4.) Poprawienie wygladu opcji:
Na taki:
Kod: Zaznacz cały
Wyglad:
Wysokosc ekranu: 100
Szerokosc ekranu: 0
Krotkie opisy lokacji: Wlaczone
Echo komend: Wlaczone
Postac:
Czas do wylogowania: 30
Tytul zwiazany z pochodzeniem: Widoczny
Tytul zwiazany ze stowarzyszeniem: Widoczny
Widocznosc w 'kto': Dla wszystkich
Preferowana reka: Prawa
Integracja i walka:
Opisywanie walki innych: Wylaczone
Uciekaj w panice przy: 'Nigdy'
Sluchanie rozkazow: Wlaczone
Przyjmowanie przedmiotow: Wylaczone
Cios specjalny: Wlaczony
Przy ucieczce: Walka dalej
Przy ukryciu: Przerwanie walki
Badz w innej, podobnie uszeregowanej formie, zamiast obecnego chaosu.
5.) Dodanie do opcji mozliwosci ukrycia chybionych ciosow i speców.
Pzdr.
Trfog.
Re: Drobne pomysly
: 06 sty 2013 14:48
autor: Buluar
1) Wprowadzenie powszechnego spadku unikow/parowania w zaleznosci od ciezaru noszonej zbroi.
Obecnie lekkie i srednie zbroje nie maja racji bytu, gdyz nawet zawodom z unikami oplaca sie chodzic w ciezkich zbrojach, gdy sie nie chowaja.
2) Wprowadzenie zmiennego kosztu szkolenia umiejetnosci w zaleznosci od rasy. Ogr powinien placic wiecej za szkolenie w walce sztyletami niz elf. Niziolek powinien placic wiecej za nauke walki mlotem, niz krasnolud. Czlowiek powinien za wszystko placic bez modyfikatorow (jak teraz).
Re: Drobne pomysly
: 06 sty 2013 17:10
autor: Trfog
Bez sensu. Jak zwykle.

Re: Drobne pomysly
: 06 sty 2013 19:05
autor: Merkava
Buluar pisze:1) Wprowadzenie powszechnego spadku unikow/parowania w zaleznosci od ciezaru noszonej zbroi.
Obecnie lekkie i srednie zbroje nie maja racji bytu, gdyz nawet zawodom z unikami oplaca sie chodzic w ciezkich zbrojach, gdy sie nie chowaja.
Potestuj sobie najpierw czy faktycznie tej różnicy już nie ma.
