Strona 229 z 297

Re: Komentarze do Pytan

: 14 lis 2009 13:14
autor: Pulp
Haern: Nie ma limitu na ilosc komend. Z tego co widze, kiedy mud wyrzuca duza ilosc tekstu, to komunikaty typu fail sa zamieniane na prompt zeby ograniczyc flood.

Re: Komentarze do Pytan

: 14 lis 2009 13:21
autor: Moradin
Re Pulpk: Tez mi sie tak wydaje.
Przede wszystkim widac to przy kowalu. To klopot w tym ze teraz wszystkie jakies komendy wlasnie typu fail ktos musialby pozamieniac aby pasowaly do tej zmiany (np zajrzyj do x woreczka nie jest podpieta pod to).

Re: Komentarze do Pytan

: 14 lis 2009 13:37
autor: Tipi
I kazdemu skrypty na kowala siadly;_)

to jeszcze usunac te denerwujace

Kod: Zaznacz cały

> > > > > >

Re: Komentarze do Pytan

: 14 lis 2009 13:57
autor: Moradin
Hmm. Tylko wszystko fajnie gdy np wlasnie uzywamy aliasu u kowala do naprawiania zbroi. Wtedy np nie pokazuja sie komunikaty gdy czegos nie mamy.
Ale np. gdy nie mamy przy sobie monet (lub mamy za malo) i uzyjemy tego aliasu, to dostajemy duzo promptow, bez zadnej informacji ze nie mamy monet i bez zadnego tekstu od muda, co nam przeszkadza w wykonaniu tej akcji. To przeczy chociazby podstawowym zasadom interakcji czlowiek-komputer, w ktorym wymaga sie jednoznacznego wskazania przez program powodu, ktory przeszkadza w wykonaniu danego zadania (a w opisanym przykladzie nie dostajemy ZADNEJ informacji na ten temat).

Re: Komentarze do Pytan

: 14 lis 2009 15:09
autor: Haern
Dzieki za wyjasnienie.

Re: Komentarze do Pytan

: 14 lis 2009 15:27
autor: Gość
to usun notke z pytan :P

Re: Komentarze do Pytan

: 15 lis 2009 19:44
autor: Xion
Kosh:

Znów Cię ktoś zabił?
Ja na balans elfów jakoś się nie uskarżam specjalnie...

Re: Komentarze do Pytan

: 15 lis 2009 19:44
autor: Gniot
Kosh:
Ustawienie nwnnnn dla elfow nie zdaje egzaminu ;)

Re: Komentarze do Pytan

: 15 lis 2009 20:18
autor: Buluar
Witam,
Mam pytanie dotczące balansu.
Chodzi o przypadek, gdy z powodu zbyt silnej postaci zostały zbalansowane halflingi.

Chciabym się dowiedzieć czy administracja przyjrzy się elfom i też je odpowiednio
zbalansuje.
Rozumiem, że balans ma polegać na tym, że każda rasa ma pewne zalety i wady. Ale ogólnie
powinny one być porownywalne pod względem możliwości bojowych na tym samym poziomie
postaci. Jedna cecha równoważy inną.

Kosh
Nie wiem czy dobrze zrozumialem, ale chodzi Ci o to, zeby
byly rozne, ale na tym samym poziomie podobne? :D

BTW, przy balansacji kulek zamieszano takze w cechach innych ras. Czyzby rasa elfa, jak to ktos kiedys okreslil, miala za malo plusow i minusow dodatnich?

Re: Komentarze do Pytan

: 16 lis 2009 00:57
autor: Huggo
Re,

"Rozumiem, że balans ma polegać na tym, że każda rasa ma pewne zalety i wady. Ale ogólnie
powinny one być porownywalne pod względem możliwości bojowych na tym samym poziomie
postaci. Jedna cecha równoważy inną."

No bo tak właśnie powinno być :D

Swoją drogą śmieszna informacja dotycząca, wysypu Halflingów/Niziołków - wynikłego z propagandy pro przepakowanej rasy - okazała się dosyć prawdziwa, jako że po tych zmianach ostatnio jakoś się tak ich malutko zrobiło. Szkoda że jak zwykle normalni gracze mają po dupie, no i szkoda że mechanika gry nie uznaje podczas walki wszystkich cech postaci, tak by rzeczywiście nie było jaj typu że 2 postacie nie mogą wygrać z 1 postacią przy identycznych poziomach. Żeby chociaż te mentale się liczyły przy targowaniu...