Strona 229 z 297
Re: Komentarze do Pytan
: 14 lis 2009 13:14
autor: Pulp
Haern: Nie ma limitu na ilosc komend. Z tego co widze, kiedy mud wyrzuca duza ilosc tekstu, to komunikaty typu fail sa zamieniane na prompt zeby ograniczyc flood.
Re: Komentarze do Pytan
: 14 lis 2009 13:21
autor: Moradin
Re Pulpk: Tez mi sie tak wydaje.
Przede wszystkim widac to przy kowalu. To klopot w tym ze teraz wszystkie jakies komendy wlasnie typu fail ktos musialby pozamieniac aby pasowaly do tej zmiany (np zajrzyj do x woreczka nie jest podpieta pod to).
Re: Komentarze do Pytan
: 14 lis 2009 13:37
autor: Tipi
I kazdemu skrypty na kowala siadly;_)
to jeszcze usunac te denerwujace
Re: Komentarze do Pytan
: 14 lis 2009 13:57
autor: Moradin
Hmm. Tylko wszystko fajnie gdy np wlasnie uzywamy aliasu u kowala do naprawiania zbroi. Wtedy np nie pokazuja sie komunikaty gdy czegos nie mamy.
Ale np. gdy nie mamy przy sobie monet (lub mamy za malo) i uzyjemy tego aliasu, to dostajemy duzo promptow, bez zadnej informacji ze nie mamy monet i bez zadnego tekstu od muda, co nam przeszkadza w wykonaniu tej akcji. To przeczy chociazby podstawowym zasadom interakcji czlowiek-komputer, w ktorym wymaga sie jednoznacznego wskazania przez program powodu, ktory przeszkadza w wykonaniu danego zadania (a w opisanym przykladzie nie dostajemy ZADNEJ informacji na ten temat).
Re: Komentarze do Pytan
: 14 lis 2009 15:09
autor: Haern
Dzieki za wyjasnienie.
Re: Komentarze do Pytan
: 14 lis 2009 15:27
autor: Gość
to usun notke z pytan

Re: Komentarze do Pytan
: 15 lis 2009 19:44
autor: Xion
Kosh:
Znów Cię ktoś zabił?
Ja na balans elfów jakoś się nie uskarżam specjalnie...
Re: Komentarze do Pytan
: 15 lis 2009 19:44
autor: Gniot
Kosh:
Ustawienie nwnnnn dla elfow nie zdaje egzaminu

Re: Komentarze do Pytan
: 15 lis 2009 20:18
autor: Buluar
Witam,
Mam pytanie dotczące balansu.
Chodzi o przypadek, gdy z powodu zbyt silnej postaci zostały zbalansowane halflingi.
Chciabym się dowiedzieć czy administracja przyjrzy się elfom i też je odpowiednio
zbalansuje.
Rozumiem, że balans ma polegać na tym, że każda rasa ma pewne zalety i wady. Ale ogólnie
powinny one być porownywalne pod względem możliwości bojowych na tym samym poziomie
postaci. Jedna cecha równoważy inną.
Kosh
Nie wiem czy dobrze zrozumialem, ale chodzi Ci o to, zeby
byly rozne, ale na tym samym poziomie podobne?
BTW, przy balansacji kulek zamieszano takze w cechach innych ras. Czyzby rasa elfa, jak to ktos kiedys okreslil, miala za malo plusow i minusow dodatnich?
Re: Komentarze do Pytan
: 16 lis 2009 00:57
autor: Huggo
Re,
"Rozumiem, że balans ma polegać na tym, że każda rasa ma pewne zalety i wady. Ale ogólnie
powinny one być porownywalne pod względem możliwości bojowych na tym samym poziomie
postaci. Jedna cecha równoważy inną."
No bo tak właśnie powinno być
Swoją drogą śmieszna informacja dotycząca, wysypu Halflingów/Niziołków - wynikłego z propagandy pro przepakowanej rasy - okazała się dosyć prawdziwa, jako że po tych zmianach ostatnio jakoś się tak ich malutko zrobiło. Szkoda że jak zwykle normalni gracze mają po dupie, no i szkoda że mechanika gry nie uznaje podczas walki wszystkich cech postaci, tak by rzeczywiście nie było jaj typu że 2 postacie nie mogą wygrać z 1 postacią przy identycznych poziomach. Żeby chociaż te mentale się liczyły przy targowaniu...