Strona 23 z 56
Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów
: 15 lip 2016 00:55
autor: Adremen
Eldur pisze:No i co z tą dość dużą aktualizacją?

Jakich dokładnie opisów jeszcze Ci brakuje? Daj znać na priv jakby co.
Czekam aż będę mógł przetestować finalnie mapper. Jak masz opisy speców do zawodów w takiej formie:
[opis speca] = [3/7]
to przygarnę wszystkie.
Kobu pisze:Hej - pytanko o GMCP . Pisza ze obiekt "data" zapewnia komunikacje dwustronna... Jak wymusic ponowne wyslanie pelnego GMCP o postaciach na lokacji?
Z kolei obiekt "nums" daje tylko nums... interesuje mnie proste wymuszenie info o biezacych obiektach po ich numerach ORAZ ich opisach/imionach.
Wystarczy wysłać 'objects.data'.
Kod: Zaznacz cały
>
> lua sendGMCP('objects.data')
System Message:
GMCP event <gmcp.objects> display(gmcp) to see the full content
System Message:
GMCP event <gmcp.objects.data> display(gmcp) to see the full content
>lua gmcp.objects
{
nums = {
563850,
43298
},
data = {
["563850"] = {
attack_num = false,
team_leader = false,
avatar = true,
living = true,
defense_target = false,
hp = 6
},
["43298"] = {
team_leader = false,
defense_target = false,
attack_target = false,
desc = "elegancki spokojny mezczyzna",
attack_num = false,
living = true,
team = false,
enemy = false,
hp = 6
}
}
}
Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów
: 15 lip 2016 09:37
autor: Kobu
Adremen: dzięki chłopie!
sendGMCP('objects.data')
A ja bez apostrofów waliłem.
Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów
: 18 lip 2016 13:09
autor: Balkrag
Ja bym proponowal pominac zawod glada ma tyle mozliwosci i opisow w zaleznosci z kim walczy ze szkoda roboty.
jeden zawod jak bedzie nie ruszony to nie bedzie przeszkadzac jak reszta bedzie zrobiona.
Lepiej jakby wyroznic przygotowanie do blokowania i blokowanie naszej postaci.
Wskazanie celu obrony
oraz wzmocnienie obrony by opcja byla.
Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów
: 18 lip 2016 13:37
autor: Numeron
@Balkrag: Wcale nie ma az tyle mozliwosci, nozownik ma podobna ilosc.
Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów
: 19 lip 2016 23:18
autor: Balkrag
licznik po dlawiku expa zle liczy.
gdy wlaczyl sie dlawik, nagle z 6 podcech do lvl zrobilo sie 8 podech.
wbilem pare niebotow nic nie drgnelo.
zaliczylem zgona pokazalo 7 podcech do lvl
glupieje troche.Mozna by sie mu przyjrzec.
Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów
: 20 lip 2016 10:35
autor: Ald
To ja jeszcze chciałbym zgłosić, że coś głupieje mapper/gcmp w rejonach Posady/Eysenlaan i tak dalej. Mimo lokalizowania źle pokazuje pozycję na mapie i gubi się. Z tego, co wiem, nie tylko ja mam ten problem.
Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów
: 20 lip 2016 11:43
autor: Artak
Ald musisz całą mapę przesunąć o 2 czy 3 pozycje na wschód i będzie spoko (problem jest, bo koordy z gmcp różnią się od koordów na mapie)
Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów
: 20 lip 2016 12:24
autor: Balkrag
Jeszcze bym dorzucil :
Wyroznienie kierunku ucieczki postaci
"Zabiles" tez troszke wyroznic
Blok
Poczta
zaslona
Przelamanie
Takie podstawy jak jest praca przy obrabianiu tekstu aktualnie.
Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów
: 20 lip 2016 12:25
autor: Tercoral
W ogole mam propozycje, kto moze to niech dokladnie opisze bug wystepujacy z mapa. Szybciej latwiej testowac pozniej.
Na poczatku ja
- Mapa sie gubi o jedna lokacje przy porzucaniu druzyny. (?) - do sprawdzenia na gmcp i bez gmcp
- komenda "send()" chyba zaburza prace mappera w druzynie
typu:
XXXX podaza w krzaki.
bind pod klawisz X - send("wejdz w krzaki") ciskam bind i juz nie podaza jak jestem w druzynie, co ciekawe CHYBA jak jestem sam to idzie normalnie.
Drobniejsze bugi zwiazane z przechodzeniem.
- Laki z kurhanami w tileii (Tam duzo zejsc dziwnych jest zamiast podazasz na X)
- Golemy i przesuwanie pnia. (jak nie przesuwam to podaza, a jak przesuwam to sie gubi)
- Zejscie do jakin vranow gubi sie. (w druz)
- Kladka w ciemnym borze gubi sie. (w druz)
- Napewno cos przy zywiolakach, ale zawsze tam sie chodzilo na expa a nie na sprawdzanie mapy.
- I pewnie duzo innych, ale niestety nie zapisywalem wiec nie pamietam.

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów
: 20 lip 2016 12:32
autor: Balkrag
Wodospad Wazendorf gubi sie w druzynie
wyjscie z Zajadzu na polnoc od Averheim gubi sie w druzynie
Straznica w Gorach Kranca Świata ma inna komende otwierania bramy niz standardowa.
Bodajze Uderz w brame a nie uderz we wrota ( wiosko na wschodzie gor takze)
Przed Straznica mapper glupieje i sa ze dwie lokacje ktore mimo zmapowania mapper nie widzi.
Jak skasowalem calkowicie i chcialem zmapowac od nowa ten kawalek to wogle jak wchodze na te lokacje wyrzuca mi mapper poza gory w czarne pole i tak sobie zaczyna dalej mapowac.
Bindy pod przycisk jak w Wodospad, tilea z sarkofagiem nie dzialaja wogole chociaz sie wyswietlaja dana sekwencja przyciskow nie dziala. -> to przejscie tez wysypuje mapper.
Zauwazylem tez dziwna rzecz.
Mapper jakby mial problem z zapisywaniem pewnych lokacji.
Brak jednej lokacji w zajedzie na drodze do Salignac ( na s od postoju dylizansu tam)
Mapowalem go juz z 5x dalej znika tajemniczo.
Ostatnio zmapowalem tunel lazilem nim juz wiele razy i byl.
Logowalem sie wylogowywalem. Wylaczalem mudleta i wlaczalem.
Byl.
Wczoraj tam wlazlem nagle pol zmapowanego tunelu brak nie wiadomo co sie z nim stalo.