Strona 23 z 70

Re: Rozwój postaci

: 26 cze 2015 12:24
autor: Akali
Herin pisze:Zależy od rasy i jej bonusów oraz wybranego zawodu. Np. siła - lepsze parowanie tarcza.
Ogr ma bonus do siły i wytrzymałości chyba, a taki krasnolud ma wytrzymałość i odwagę?

Poza tym każda rasa ma startowy bonus do umiejętności walki jakąś bronią,
Przykładowo człowiek ma miecze a ogr maczugi.

Wybierając broń w zawodzie lepiej chyba wziąć tą z którą się zaczyna na początku, na 100% stażu ma się te 1-2 treningi więcej czy później to nie ma znaczenia?

Podzieliłby się ktoś ze mną startowymi bonusami rasowymi na PW, bo nie chce mi się tworzyć postaci z każdej rasy żeby to sprawdzać, a na wiki takich informacji nie ma.

Reasumując, najlepszy tank to ogr 2-1-2-0-0 legionista z maczugą i tarczą?

Re: Rozwój postaci

: 26 cze 2015 12:32
autor: Tercoral
Hehe powergaming, to lubie. :P
Wybierając broń w zawodzie lepiej chyba wziąć tą z którą się zaczyna na początku, na 100% stażu ma się te 1-2 treningi więcej czy później to nie ma znaczenia?
Bez roznicy jaka bron wybierzesz bo poczatkowe umy to nie bonus rasowy tylko juz wykupione umy z poziomu gp. (no, jakby sie uprzec tez mozna nazwac to bonusem. Tylko nie ponad cos, a w obrebie czegos)

Reasumując, najlepszy tank to ogr 2-1-2-0-0 legionista z maczugą i tarczą?
Teoretycznie tak, ale mozesz to sprawdzic w praktyce. Bo nie tylko tankuje sie przeciez orki. :P Czasem trzeba potankowac smoka, albo jakiegos demona, a to juz zupelnie inna bajka.

Re: Rozwój postaci

: 26 cze 2015 12:35
autor: Paulie
Maksymalny poziom umiejetnosci jest niezalezny od rasy.
Odwaga ma wplyw na poziom strachu, trzymanie i lamanie szyku, i pewnie jest testowana w niektorych miejscach/obiektach.

Re: Rozwój postaci

: 26 cze 2015 15:34
autor: Talisa
Akali pisze: Podzieliłby się ktoś ze mną startowymi bonusami rasowymi na PW, bo nie chce mi się tworzyć postaci z każdej rasy żeby to sprawdzać, a na wiki takich informacji nie ma.

Reasumując, najlepszy tank to ogr 2-1-2-0-0 legionista z maczugą i tarczą?
1. Arkadia jest stworzona dokladnie w taki sposob, by takie rozwazania byly czysto anegdotalne, a szacunkowe odpowiedzi na nie sa owocem wieloletnich obserwacji co starszych graczy.

2. Legionista nie uzywa maczug.

Re: Rozwój postaci

: 26 cze 2015 21:26
autor: Galatea
Odnośnie legionisty - ja osobiście bym inwestował w odwagę, gdybym expił go na nowo. Przełamywanie, zasłanianie i wycofki na chwilę obecną zbudowane są w taki sposób, że na expowisko wiadomo - wystarczą. Jeżeli jednak walczymy z innymi graczami, którzy mają pełne zawody, jeżeli zdobywamy magiki i podbijamy fortece, w których stacjonują najsilniejsze gwardie na arce, to z tych naszych drużynówek wiele nie zostaje, jeżeli latamy na odważnym.

Re: Rozwój postaci

: 27 cze 2015 00:41
autor: Tercoral
Niektorzy gracze potrafia po kazdym skoku cech zmieniac ustawienia przyrostow zeby wysrubowac postac. Niby fajnie, ale mysle ze system gry powinien bardziej sie tym zajmowac. Nie wiem, jakies archetypy? I powinny byc jakies npce do transmutacji cech postaci. Tzn idziesz do takiego npc z postacia zielarza wracasz z koksem. Cechy sie rozkladaja tak jak masz ustawione w medytce. Taki luzny pomysl bo zrobilem sobie cos z postacia zeby doprowadzic jej cechy do porzadku i jeszcze nie odexpilem :P

Re: Rozwój postaci

: 27 cze 2015 16:50
autor: Herin
Tercoral pisze:Niby fajnie, ale mysle ze system gry powinien bardziej sie tym zajmowac. Nie wiem, jakies archetypy?
Przyrosty cech ras są ustawione systemowo, po zmianach z mentalami i odwagą mają w końcu jakiś sens. Ustawianie przez gracza ważności cechy, zostało wprowadzone by wszyscy nie byli równani walcem i jakieś różnice występowały w obrębie danej rasy. Czasy ogrów na doświadczonym z epikami w sile, wydymce i bezmyślnym, głupim w mentalach już nie wrócą, czy też pacyfikowania się do zera by nabijać qexpa z zadań tylko w siłę i wytrzymałość przez inne rasy. I chyba dobrze.

Re: Rozwój postaci

: 27 cze 2015 18:11
autor: Tercoral
Bardziej chodzilo mi o to, ze w stopniu znacznym da sie sobie zepsuc postac poprzez nieumiejetne ustawienie cech, ewentualnie eksperymentem jakims. To potrafi zabrac sporo czasu.

Czasy zawsze byly takie ze 333 czy 212 jest w modzie bo sie oplaca i zawsze bedzie jakies pole manewru do naduzyc na tym poziomie. Co z tego ze jakis czlowiek se ustawi 11102 zeby latwiej rozkazywac jak mu i tak przyjdzie ogr i zrobi PAC i z lba nie bedzie co zbierac.

Re: Rozwój postaci

: 27 cze 2015 18:37
autor: Herin
Tercoral pisze:Bardziej chodzilo mi o to, ze w stopniu znacznym da sie sobie zepsuc postac poprzez nieumiejetne ustawienie cech, ewentualnie eksperymentem jakims. To potrafi zabrac sporo czasu.
Bez urazy. Ale od momentu wyeliminowania qexpa i szybkości z jaką teraz można odrabiać/expić pojecie "zepsuć sobie postać" można wsadzić do archiwum Arkadii. A jeśli ktoś na dziwnych ustawieniach nie pasujących do rasy i zawodu ciągnie do wielce i wyżej by w końcu uznać, ze coś jest nie tak no to już tylko i wyłącznie jego osobista tragedia. :mrgreen:

Re: Rozwój postaci

: 27 cze 2015 18:43
autor: Tercoral
A gdzie pole dla wizjonerow ? :D

Dobra EOT :)