Strona 22 z 56
Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów
: 16 cze 2016 16:02
autor: Ald
Irwin pisze:Ald a wlaczyles gmcp w klienci? pozniej tylko /zlok i wszystko gra, enjoy

Oczywiście, że nie włączyłem. Już działa pięknie, dziękuję

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów
: 19 cze 2016 20:38
autor: Adremen
W najbliższym czasie planuję dość dużą aktualizację. Spędziłem sporo czasu nad śledzeniem drużyny oraz przejściami specjalnymi aby mapper się nie gubił. Poza tym, dojdą chyba gagi większości zawodów i inne takie. Brakuje mi jedynie opisów zawodu gladiatora. Jesli ktoś ma i jest skłonny się podzielić byłbym wdzięczny.
Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów
: 20 cze 2016 16:40
autor: Irvin
czy jest mozliwosc ustawienia jakos by log zapisywal sie nalezycie?
Bo u mnie w dokumencie txt to wyglada jak jak ciag na max szerokosci dokumentu i w dol.
Zadnego ladu i skladu i znalezc tam cos graniczy z cudem.
Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów
: 09 lip 2016 15:38
autor: Agis
Czytam posty i nic nie ogarniam.
Próbowałem ogarnąć na własną ręke mudleta, ściagnąłem mapy, skrypty. I nic.
Otóż mamy pytanie.
Dlaczego jak odpalam mudleta to nie widzę kondycji, many, zmęczenia, pragnienia itd, itd?
Jak ustwić by chodzić numeryczną kawiaturą - wygoda .
Klient webowy często się zacina a zaczynam pogrywać hmm 'poważniej'.
I przydałoby się ogarnąć jakiegoś MUD'a.
Fajnie by było jakby ktoś wytłumaczył mi co i jak z tym tak.. łopatologicznie

)

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów
: 09 lip 2016 16:09
autor: Balkrag
Potem pokaze ci jak robic bindy pod numeryki.
Przejrzyj tez pliki README
Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów
: 09 lip 2016 17:09
autor: Agis
Ściągnałem tu pliki mapper i skrypty.
I ciągle nie widze kondycji, ani nic.
Mapa ni by jest ale nie ma.
Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów
: 09 lip 2016 18:39
autor: Balkrag
po pierwszej wejdz w settings i zaznacz opcje Enable Gmcp i kliknij save.
Inaczej skrypty dzialac i mapper nie beda.
Po drugie wpisz juz w grze jak bedziesz grac
(bez kropki)
,/skrypty
./mapper
przejrzyj wszystko po kolei poczytaj i poustawiaj sobie wszystko jest wyjasnione a nie bedziesz czegos wiedzial, pisz.
Dodatkowo tutajsz masz wszystko opisane przeczytaj od deski do deski
Poprawna instalancje
Jak zrobic bindy na kierunki.
Jak poruszac sie po skryptach w grze
skopiowalem bys nie dlubal i nie szukal plikow ktore sa w katalogu.
https://docs.google.com/document/d/1sW_ ... sp=sharing
A i mam nadzieje ze nie pobierales wszystkiego z pierwszej strony bo pare stron w tyl sa aktualizacje do nowszych paczek.
Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów
: 12 lip 2016 18:48
autor: Ald
Agis pisze:Ściągnałem tu pliki mapper i skrypty.
I ciągle nie widze kondycji, ani nic.
Też tego nie mogłem rozgryźć, aż wreszcie wpisałem /ui
Tam masz możliwość ustawienia wyświetlania kondycji, many i tak dalej.
Wpisz na przykład:
/pasek kondycja 1
zrestartuj program i zobaczysz zmianę.
Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów
: 14 lip 2016 11:26
autor: Eldur
Adremen pisze:W najbliższym czasie planuję dość dużą aktualizację. Spędziłem sporo czasu nad śledzeniem drużyny oraz przejściami specjalnymi aby mapper się nie gubił. Poza tym, dojdą chyba gagi większości zawodów i inne takie. Brakuje mi jedynie opisów zawodu gladiatora. Jesli ktoś ma i jest skłonny się podzielić byłbym wdzięczny.
No i co z tą dość dużą aktualizacją?

Jakich dokładnie opisów jeszcze Ci brakuje? Daj znać na priv jakby co.
Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów
: 14 lip 2016 20:10
autor: Kobu
Hej - pytanko o GMCP . Pisza ze obiekt "data" zapewnia komunikacje dwustronna... Jak wymusic ponowne wyslanie pelnego GMCP o postaciach na lokacji?
Z kolei obiekt "nums" daje tylko nums... interesuje mnie proste wymuszenie info o biezacych obiektach po ich numerach ORAZ ich opisach/imionach.