Strona 22 z 73

Re: Zmud pomoc

: 11 maja 2012 19:10
autor: Haern
#MESS

Re: Zmud pomoc

: 13 maja 2012 07:45
autor: Umbar

Kod: Zaznacz cały

Syntax: #MES [time] string

#MESS Sanctuary is out!
Displays the specified message in an alert window.
#MESS 1 "Quick message"
Displays the message for only 1 second

Kod: Zaznacz cały

Syntax: #SA text

#SA You have @gold coins
Prints You have nnnn coins to the screen where nnnn is the current value of the @gold variable.
#ACTION {aura fades} {#SA SANC IS OUT!!!!;#COLOR red}
If the string aura fades is received from the MUD, the string SANC IS OUT!!!! is displayed to your screen and colored red.
#ACTION {aura fades} {#SA %ansi(red)SANC IS OUT!!!!}
Same as above.

Kod: Zaznacz cały

Syntax: #SH text

#SH You have @gold coins
Prints You have nnnn coins to the screen where nnnn is the current value of the @gold variable.  Any trigger set up for this type of pattern will get triggered.

Jeśli chcesz sam text bez delaya to lepiej użyć #say.

Re: Zmud pomoc

: 13 maja 2012 10:15
autor: Gunnar
Dzieki, ale ja typowo potrzebuje, zeby mi wywalalo okienko cale. Rzadko patrze na zmuda, jak oram. :) Wiec kluczowe info musi wywalac na spod.

Re: Zmud pomoc

: 13 maja 2012 11:43
autor: Coronius
Ja to mam na buttonach. Info może się przewinąć, ale żeby button zgasł, to trzeba kliknąć.

Re: Zmud pomoc

: 13 maja 2012 14:06
autor: Gunnar
A button wywali Ci na wierzch przegladarki np jak cos padnie? Dont think so. ;)

Re: Zmud pomoc

: 13 maja 2012 18:14
autor: Coronius
Nie. Zabeepa mi.

Re: Zmud pomoc

: 23 maja 2012 17:32
autor: Virdill
Nie umiem pisać skryptów, jestem zielony w tym temacie, moja wiedza kończy się w granicach #co, #cw oraz tym że kilka opisów można kolorować jedną komendą {uderzam|ranie}. Proszę więc o wyrozumiałość względem mojej osoby ;-). A teraz do sedna problemu:

1. Na komendę 'zerknij' dostaje komunikat informujący co się dzieje na polu walki
('Wraz z X koncentrujesz sie na walce z Y, wspartym przez Z.')
('Walczysz z X, wspartym przez Y.)

zrobiłem sobie triggera:
pattern:
{Wraz z|koncentrujesz sie na walce z|,wspartym przez}
value:
#cw 11

Chciałbym aby opisy moich towarzyszy kolorowało mi na np. zółto, a wrogów na czerwono. Da się tak zrobić ?

Re: Zmud pomoc

: 24 maja 2012 12:13
autor: Eidur
Da sie, aczkolwiek nie jestem pewien czy w takim przypadku wystarczy jeden trigger. Musialbys wylapac wszystkie warianty informacji o tym z kim sie koncentrujesz walczac i przez #pcol kolorowac czlonkow druzyny i wrogow.

Przykladowy trigger (z cmuda ale powinien dac sie zaimportowac do zmuda takze) na jeden z wariantow.
<trigger priority="16330" regex="true" id="1633">
<pattern>^(?:> )?Wraz z (.*) koncentrujesz sie na walce z (.+), wspartym przez (.+).</pattern>
<value>#pcol yellow %x1
#pcol red %x2
#pcol red %x3</value>
</trigger>

Re: Zmud pomoc

: 25 maja 2012 13:35
autor: Virdill
Nie działa, wywala mi errory. Próbowałem importować jak i na podstawie tego co napisałeś wklepać triggera z ręki.

Re: Zmud pomoc

: 25 maja 2012 15:45
autor: Zurwen
W zMUDzie był regex w ogóle? Może dlatego nie działa?

Kod: Zaznacz cały

 ^Wraz z (*) koncentrujesz sie na walce z (*), wspartym przez (*).
#pcol yellow %1
#pcol blue %2
#pcol red %3