Strona 201 z 788

Re: Porady dla graczy.

: 04 lip 2010 16:46
autor: Kematian
Czy Ogry zawsze takie są nieufne co do otrzymywanych odpowiedzi? Spytał się mnie, jak się nazywam, ja mu odpowiedziałem to odrzekł, że kłamię i mnie zaczął atakować. A drugie pytanie to co to za broń z tego opisu walki a i gdzie ją można dorwać. "Bezwzgledny opanowany ogr dosiega cie silnym ciosem zdobionego jasniejacego
mlota bojowego, kaleczac ci nogi jego jarzacym sie jasnym swiatlem obuchem.
Uciekles bezwzglednemu opanowanemu ogrowi."

Re: Porady dla graczy.

: 04 lip 2010 16:50
autor: Zorrid
Z ceną moja pomyłka

Też zwróciliście uwagę, że czas podróży statkiem na wielu odcinkach znacznie się skrócił?Tak jest właśnie chociażby na trasie Daevon - Novigrad.Czasy postoju też chyba uległy skróceniu.

Re: Porady dla graczy.

: 04 lip 2010 16:56
autor: Kematian
Zorrid pisze:+---------------------------------+
| Statek do Novigradu. |
| Okazja !!! Za jedyne 21 sr!!! |
| Zoltodzioby i kupcy znizka! |
+---------------------------------+
| |
| |



Wiatr wiejacy od rzeki przynosi zapach zdechlych ryb.
Jakas ryba wyskakuje wysoko z wody.

Stoisz na waskim, drewnianym pomoscie. Wokol ciebie rozciaga sie port rzeczny w Daevon. Na poludniu widzisz rozlegle miasto portowe, choc male w porownaniu do miast Redanii. Od wody bije tu intensywny zapach ryb i wodorostow. Co jakis czas przybija do pomostu jakis statek czy lodz pelna towaru lub marynarzy pragnacych rozrywki. Na koncu pomostu widzisz zatknieta tablice.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: zachod i poludnie.
>
Jakas ryba wyskakuje wysoko z wody.
Mala feluka przybija do brzegu.
Jasnowlosy sniady elf przybywa.
Jasnowlosy sniady elf-> Wszyscy na poklad! Bilety za jedyne 252 miedziaki!
Jasnowlosy sniady elf-> Za kilkadziesiat sekund odplywamy.
Jasnowlosy sniady elf-> Za kilkanascie sekund wyruszamy w dalsza podroz.
b
Placisz jasnowlosemu sniademu elfowi 252 miedziakow.

JAKBY NIE LICZYĆ TO 252 MIEDZIAKI, TO ZNACZNIE WIĘCEJ NIŻ NAPISANE NA TABLICY 21 SREBRNYCH MONET.O CO CHODZI?

też zwróciliście uwagę, że czas podróży statkiem na wielu odcinkach znacznie się skrócił?Tak jest właśnie chociażby na trasie Daevon - Novigrad.Czasy postoju też chyba uległy skróceniu.
1 srebrna moneta to 12 miedziaków. 21*12=252 więc ja nie widzę tutaj by 252 miedziaki byłoby to drożej niż 21 srebrnych. Czasy przepływania i postojów faktycznie się skróciły. Ostatnio do Karak Varn płynełem mniej niż 1 min.

Re: Porady dla graczy.

: 04 lip 2010 16:57
autor: Zurwen
Nie jest nawet taniej!

Re: Porady dla graczy.

: 04 lip 2010 16:59
autor: Pieter
Kematian pisze:Czy Ogry zawsze takie są nieufne co do otrzymywanych odpowiedzi? Spytał się mnie, jak się nazywam, ja mu odpowiedziałem to odrzekł, że kłamię i mnie zaczął atakować. A drugie pytanie to co to za broń z tego opisu walki a i gdzie ją można dorwać. "Bezwzgledny opanowany ogr dosiega cie silnym ciosem zdobionego jasniejacego
mlota bojowego, kaleczac ci nogi jego jarzacym sie jasnym swiatlem obuchem.
Uciekles bezwzglednemu opanowanemu ogrowi."
:D To powinno być w "Chce mi się śmiać".

Podstawowy problem z ogrami polega na arkadii na tym, że w większości grają nimi ludzie, którzy tak naprawdę są ogrami. Gdy uzmysłowisz sobie tą prostą prawdę reszta powinna już być zrozumiała. :)

I nie mądrzyj się tak z tymi miedziakami, bo się okaże żeś za mądry żeby najemnikiem zostać. :D

Re: Porady dla graczy.

: 04 lip 2010 17:02
autor: Kematian
Pieter pisze:
Kematian pisze:Czy Ogry zawsze takie są nieufne co do otrzymywanych odpowiedzi? Spytał się mnie, jak się nazywam, ja mu odpowiedziałem to odrzekł, że kłamię i mnie zaczął atakować. A drugie pytanie to co to za broń z tego opisu walki a i gdzie ją można dorwać. "Bezwzgledny opanowany ogr dosiega cie silnym ciosem zdobionego jasniejacego
mlota bojowego, kaleczac ci nogi jego jarzacym sie jasnym swiatlem obuchem.
Uciekles bezwzglednemu opanowanemu ogrowi."
:D To powinno być w "Chce mi się śmiać".

Podstawowy problem z ogrami polega na arkadii na tym, że w większości grają nimi ludzie, którzy tak naprawdę są ogrami. Gdy uzmysłowisz sobie tą prostą prawdę reszta powinna już być zrozumiała. :)

I nie mądrzyj się tak z tymi miedziakami, bo się okaże żeś za mądry żeby najemnikiem zostać. :D

Myślałem, że nie zawsze tak jest. A czy ktoś wie co to za broń?

Re: Porady dla graczy.

: 04 lip 2010 17:22
autor: Blob
Magiczny mlot z bogenhaffen

Re: Porady dla graczy.

: 04 lip 2010 22:07
autor: Amane
Nie za bardzo wiem czy aby dobry temat, tak wiec jak zly to sorry.

Jezeli idziecie gdzies i np cos sie zle wcisnie lub sie zagapicie i wybierzecie nieistniejacy kierunek czy taka akcja wplywa na szybsze zmeczenie? Tzn czy program to wciaz czyta jako wykonana akcje czy nie?

hmm nie wiem jak to inaczej wytlumaczyc.

Re: Porady dla graczy.

: 04 lip 2010 22:13
autor: Herenvarno
Re up Tak.
edit
Tak o ile przejscie jest mozliwe (Np. krzaki)
Re down
W wypadku bagien (gdy wyciagasz swoje cialo z bagna)

Re: Porady dla graczy.

: 04 lip 2010 22:22
autor: Fabast
Tak? Ja powiedziałbym, że wręcz przeciwnie. Nie męczy poza traktami, na traktach, ani nie ma najmniejszego wpływu na to czy "ruszamy marszem" tudzież "nieśpiesznie". Nie wiem tylko jak działa na opisane w wieściach "bieganie na ścieżce".

Oczywiście zakładam że istnieją miejsca stanowiące wyjątek od tej reguły. Nietypowe lasy, może góry w zimie?