re up: Ale dostajesz expa tylko przy udanym podrywie

W ten sposób po miesiącu zrobisz duże dysproporcje i wkurzysz:Urs pisze:Oddajcie expa. Zmniejszcie kare za zgon - testowo na miesiac
Zerknij na bluzgizarki, tam wątek przepakowanych elitarek pojawia się przy każdym fragu tychże. A brak możliwości wzięcia zawodów elitarnych jest jednym z argumentów za ich usunięciem.Urs pisze: Rownie dobrze nowy gracz moze miec pretensje ze nie moze miec umow TW lub ZT albo ze nie jest tak jak bylo X lat temu kiedy to trawa byla wiadomo jaka ?
Moim zdaniem jeden z lepszych pomysłów, z początku tematu.Sigard pisze:Propozycja małej modyfikacji do pomysłu Miuosha:
Podczas tej czasowej kary zgona postac odzyskiwalalby cechy liniowo tylko w trakcie gry, expienie przyspiesza odzyskiwanie tych cech, ale nie daje nic ponad to co mielismy przez zgonem, zatem rosniemy dopiero od momentu kiedy postac 'wyzdrowieje'. Czas w jakim postac odzyskuje cechy moze sie zwiekszac wraz z poziomem.
+ Zgon nie zniecheca do gry.
+ Legendy jednak wolniej.
- Legendy jednak koniec koncow.
Co ma dac zmiana kary za zgon skoro poziom na ktorym mozna spokojnie grac (tak twierdza wizowie) wbija sie bez wiekszego wysilku ? Nie do konca rozumiem o co chodzi z liniowym przyrostem/hiperbola skoro i tak jest prog ktorego nie da sie przeskoczyc. Wasze pomysly ida w kierunku - jak najszybciej wszystkich zrownac do jednego poziomu bez wiekszego wysilku.Sigard pisze:A ja mysle, ze Pulp ma racje, a reszta blefuje. Kara za zgona swietnie dziala do poziomu b.dosw/zwiedzil, problemem jest to co sie dzieje pozniej, kiedy utrata 1/3 expa jest niewspolmierna do czasu jaki trzeba poswiecic na zdobycie takiej ilosci doswiadczenia. Doprowadzilo to do takiej moim zdaniem kuriozalnej sytuacji, ze gracz, ktory pada raz na dwa tygodnie, ale gra duzo i w tym czasie sobie to odrabia, ma podobna sile bojowa jak osoba, ktora nie padala od dajmy na to dwoch lat, ale gdzies tam jej sie noga potknela i nagle ma taki sam poziom jak ten pierwszy zawodnik, bez perespektywy na zmiane tej sytuacji w czasie, ktory normalny pracujacy czy uczacy sie czlowiek moglby na gre poswiecic. Mimo, ze roznica w umiejetnosciach obu graczy moze byc olbrzymia, nie przejawia sie ona w sile ich postaci. Uwazam, ze jest bezposrednim wynikiem polityki wizow, pod takim tytulem, ze gracze maja nie miec wysokich poziomow, a najlepiej, zeby wszyscy mieli taki sam. Juz nie raz mowilem, ze ten ogranicznik na expa to byla najgorsza decyzja jaka czarodzieje podjeli odkad gram w ta gre, podobnie jak zamkniecie gildii, z calym szacunkiem do trudu i pracy jaka wkladaja w tworzenie tego swiata.