Strona 3 z 4
Re: Koniec secondów
: 25 lut 2011 23:53
autor: Gniot
1) liczba seciow : no limit
2) liczba postaci jakie moga byc w stowarzyszeniach : 1
3) liczba postaci z zawodami masowymi : 1
Plus kontrola seciow...zeby nie bylo takich chorych sytuacji ze jedna postaci bije sie danych wrogow a druga seciowata ich prowokuje a pozniej wypisuje bzdury na forum jakie to maja ci osobnicy podejscie do poczatkujacych graczy i jakie zlo im czynia.
Re: Koniec secondów
: 26 lut 2011 01:22
autor: Visborg
1) liczba seciow : no limit
2) liczba postaci jakie moga byc w stowarzyszeniach : no limit
3) liczba postaci z zawodami masowymi : no limit
4) delay na zakanczanie - 3 min od wpisania komendy
5) delay na logowanie sie na inna postac - 30 min
Re: Koniec secondów
: 26 lut 2011 08:20
autor: Pier
A ja sobie tak myśle, ze może dobrym rozwiązaniem byłoby zrobić delay na zakończenie z możliwością zerwania w każdej chwili(na komendę?). Skoro jest już ponoć blokada na logowania się dwoma postaciami jednocześnie z jednego konta, to dopóki po zerwaniu samo nie wyloguje postaci to nowa zalogować się nie będzie dało. Po zerwaniu linka tuż po walce postać traci kontak z rzeczywistością ale zostaje w świecie do momentu aż ochlonie, wydłużyć troszkę ten czas , może z randomem.
Pierwszym słabym punktem jest sytuacja z padnietym laczem, ale można to rozwiązać tak , ze czas bezczynnosci zrywa a nie przelogowuje. Inne wątpliwości budzi myśl jak wielu wśród nas jest "zakanczaczy" i czy chcemy to tak zdecydowanie potępiać.
30 minut przerwy na przelogowanie secondziarzy powinno ostudzić

Re: Koniec secondów
: 26 lut 2011 17:47
autor: Yergo
Was chyba dobrze pogrzalo...
Najlepiej byc skazanym przez X lat na jedna postac - a gdy juz nia osiagniesz wszystko i jestes znudzony - po prostu skasuj. Bo tak latwo jest osiagnac to jeszcze raz, ta?
Topik-dowcip zupelnie niesmieszny.
Kiedys bylem przeciwnikiem secondow, przyznaje. Ale po kilku latach gry w zawodowkach i przygladania sie roznym zagrywkom nie wyobrazam sobie braku mozliwosci odskoczenia na tydzien-dwa do innej postaci.
A jezeli Wam przeszkadzaja "mlodsi bracia", to zapytajcie MG czy monitoruja aktywność właścicieli postaci, które są logowane, a nie są rozwijane.
Re: Koniec secondów
: 26 lut 2011 18:24
autor: Zorrid
Zmieniłem ankietę, ponieważ z postów wynikało, że bardzo brakuje jednej, ostatniej opcji, wytrąca ona wiele argumentów przeciwnikom zmiany - przynajmniej moim zdaniem.
Re: Koniec secondów
: 26 lut 2011 19:03
autor: Pier
Mało ogólna ta opcja, moim zdaniem. Może lepiej zamiast raz na 60 dni, to raz na jakiś czas

Re: Koniec secondów
: 26 lut 2011 23:18
autor: Jaeden
60 dni to duzo czasu, moze 60 godzin?
Re: Koniec secondów
: 27 lut 2011 00:52
autor: Yalom
Pomysł mi się zupełnie nie podoba. Wykorzystywanie sekondów do celów niezgodnych z zasadami jest winą graczy, nie systemu. Zmiana systemu nie zmieni graczy - znajdą coś nowego.
Wprowadzając kolejne ograniczenia dojdziemy do sytuacji, w której zawodowcem będzie można się logować w piątki między 12:00 a 18:25 (wtedy nie będzie można zalogować sekonda), natomiast zielarzem tylko w środy, a z zawodem AJ w dni nieparzyste.
Osobiście posiadam kilkanaście postaci na koncie i gdybym miał sprawdzać ich pocztę przez pięć-sześć godzin, to byłbym niespecjalnie szczęśliwy. Lubię czasem grać kilkoma postaciami dziennie i naprawdę nie widzę powodu, żebym musiał jakiś czas (pół godziny to dość długo jeśli się nie ma za wiele czasu na Arkę) czekać na przelogowanie.
A wszelkie pomysły typu 'wydaje się być spokrewniony', czy 'posiada znamię' godzą w jedną z podstawowych zasad Arkadii o nie mieszaniu postaci. Co też prowadzi do wniosku, że jeśli ktoś te postacie miesza, to najlepiej to zgłosić.
Re: Koniec secondów
: 27 lut 2011 11:08
autor: Yergo
Yalom: <5>
Sa ludzie, ktorzy moze nie maja "nastu postaci" na koncie, ale starannie oddzielaja jedna od drugiej. Podejrzewam, ze jest ich nawet dosc sporo. I w nich by antysekondowe rozwiazanie uderzylo najbardziej, bo musieliby wybrac i prawdopodobnie wybraliby wyrzucenie Arki do smietnika. Za to oszusci zalozyliby by sobie kilka kont, zorganizowali kilka shelli (o ile i tak juz ich nie maja) i co wiecej, nadal kazdy z nich moglby szpiegowac/zarabiac kilkoma secondami dla 1-2 glownych postaci. Wniosek? Odsetek uczciwych graczy w spolecznosci arki by sie zmniejszyl ;]
Re: Koniec secondów
: 27 lut 2011 21:10
autor: Visborg
Istotne pytanie: czy jest etyczne i słuszne ograniczać prawa tych, którzy postępują uczciwie i praworządnie po to by uderzyć w kilku naciągaczy?
Moim zdaniem nie. Moim zdaniem wprost przeciwnie, lepiej żeby stu oszustów się obłowiło niż żeby poszkodowany był jeden uczciwy...