Strona 3 z 11
					
				Re: Mudlet 4.* - skrypty + mapper
				: 03 paź 2020 16:16
				autor: Kerian
				Powinnas miec trigger ktory laduje plik imie.txt przy logowaniu. Trzeba go zrobic samemu.
			 
			
					
				Re: Mudlet 4.* - skrypty + mapper
				: 06 paź 2020 19:45
				autor: Ingrid
				Przy pustym oleju mam
Kod: Zaznacz cały
bind ]: odloz olej;wez butelke z plecaka;napelnij lampe olejem
pojemniki
Kod: Zaznacz cały
  pojemnik: money_bag_1  
  typ: sakiewka       
  opis: mala ozdobna
  dopelniacz: malej ozdobnej sakiewki
  biernik: mala ozdobna sakiewke
  przed-komendy: otworz mala ozdobna sakiewke
  po-komendy: zamknij mala ozdobna sakiewke
- pojemnik: gems_bag_1   
  typ: worek          
  dopelniacz: worka
  biernik: worek
- pojemnik: food_bag_1   
  typ: worek          
  dopelniacz: worka
  biernik: worek
- pojemnik: other_bag_1  
  typ: worek          
  dopelniacz: worka
  biernik: worek
Co zrobic aby ten "bind" dzialal z workiem?
 
			
					
				Re: Mudlet 4.* - skrypty + mapper
				: 06 paź 2020 23:52
				autor: Alraen
				A pamietacie jak mi CTRL + 3 przestal zbierac kamienie? W sensie ze komenda nie reaguje na zbieranie kamieni w ogole, po prostu nie ma reakcji. Monety zbiera normalnie.
No wiec po formacie znow nie dziala a ja znow nie wiem co zepsulam... Ktos ma jakis tworczy pomysl moze?  

 
			
					
				Re: Mudlet 4.* - skrypty + mapper
				: 14 paź 2020 16:19
				autor: Dargoth
				@ingrid
Obawiam się, że na ten moment bind akurat tutaj nie uwzględnia systemu pojemników.
Patrząc na to co jest w kodzie mogło być założenie, że będzie to sterowane przez plik imie.txt
W pliku imie.txt nie ma chyba wpisów, ale to nie szkodzi, możesz sobie zrobić je sama:
Kod: Zaznacz cały
scripts.inv.lamp.lamp_empty_bottle_bind = "odloz olej;wez butelke z plecaka;napelnij lampe olejem",
scripts.inv.lamp.lamp_no_bottle_bind = "wez butelke z plecaka"
Może w wolnej chwili się tym zajmę: 
https://github.com/tjurczyk/arkadia/issues/699
@alraen
A masz przestawione zbieranie?
P.S. Szybszą pomoc myślę znajdziecie na discrodzie projektu: 
https://discord.gg/76yaZnw
Tutaj chyba rzadziej ktoś zagląda.
 
			
					
				Re: Mudlet 4.* - skrypty + mapper
				: 15 paź 2020 21:48
				autor: Thalon
				Po ostatniej aktualizacji skryptow, nie moge zaladowac imie.txt.
"(skrypty): plik konfiguracyjny ('C:/Users/Thal6/.config/mudlet/profiles/Arkadia/Thalon.json') nie 
istnieje"
Co trzeba zrobic by ruszylo?
			 
			
					
				Re: Mudlet 4.* - skrypty + mapper
				: 16 paź 2020 01:24
				autor: Gritta
				Przeprowadzić reszte konfiguracji, co jest opisane tutaj 
klik.
Z uwagi na to, że konfiguracja w jsonie nie jest wciąż w pełni stabilna, sugeruję jednak downgrade.
 
			
					
				Re: Mudlet 4.* - skrypty + mapper
				: 16 paź 2020 08:05
				autor: Thalon
				Dziekuje.
			 
			
					
				Re: Mudlet 4.* - skrypty + mapper
				: 17 paź 2020 14:19
				autor: Crer
				Nie pozostaje nic innego jak gorąco podziękować wszystkim osobom zaangażowanym w stworzenie aktualizacji 4.9.
Oczywiście szczególnie (i imiennie) dziękuję Erkalowi i Dargothowi!
Oby Wam się nie znudziło!
			 
			
					
				Re: Mudlet 4.* - skrypty + mapper
				: 17 paź 2020 16:20
				autor: Ingrid
				Czy te skrypty a dokladniej baza postaci posiada cos w rodzaju podmieniania tekstu?
Jezeli sobie dodam opis postaci wraz ze stowarzyszeniem to jak ta osoba wejdzie na lokacje to czy skrypty mi to podniemiania?
np porywczo porywczy elf [SC]
			 
			
					
				Re: Mudlet 4.* - skrypty + mapper
				: 17 paź 2020 18:36
				autor: Kregan
				Ingrid pisze: ↑17 paź 2020 16:20
Czy te skrypty a dokladniej baza postaci posiada cos w rodzaju podmieniania tekstu?
Jezeli sobie dodam opis postaci wraz ze stowarzyszeniem to jak ta osoba wejdzie na lokacje to czy skrypty mi to podniemiania?
np porywczo porywczy elf [SC]
 
Na takiej zasadzie to funkcjonuje. Mozna dodawac samemu postacie, ich imiona, skroty gildiowe i tytuly. Podmienia w zaleznosci od ustawien.