Strona 200 z 788

Re: Porady dla graczy.

: 03 lip 2010 21:25
autor: Ethel
Herenvarno:
Zaznaczaj tylko, że z zabijaniem gryfa to taki zabawny, dowcipny żarcik - bo ktoś naprawdę gotów rzucić się na niego w pojedynkę ;>

Gryf zasadniczo spędza siedząc na trakcie tylko dzień - zawsze można - w ostateczności, jak nie ma innej drogi - poczekać, aż odleci.

Re: Porady dla graczy.

: 03 lip 2010 21:27
autor: Zurwen
Z tego co pamiętam, gryf nie blokuje drogi z której się przyszło.

Re: Porady dla graczy.

: 03 lip 2010 21:28
autor: Ninaeth
O, Ethel, dziękuje! :))))

Ano rzeczywiście targnęłam na jego życie, ale brałam pod uwagę to, że prawdopodobnie jest niezwyciężalny i byłam ostrożna. Oczywiście dosłownie ledwo uszłam z życiem ;)) Niezła przygoda :D Się zdziwiłam, jak mnie ogłuszył, muszę przyznać. ;)

Re: Porady dla graczy.

: 03 lip 2010 21:29
autor: Herenvarno
Ethel, oczywiscie... ZAZNACZAM! powyzszy moj tekst, zgodnie z sugestia.

Re: Porady dla graczy.

: 04 lip 2010 12:42
autor: Erviel
Czy w Val'kare jest jakas mozliwosc zarobku? Paczki wiem ze nie. Pytalam kazdego npca mozliwego i nic nie znalazlam. Jesli nie ma mozliwosc zarobku, to w jaki sposob mozna wyjsc z tej pustyni? Lazilam po niej bez kompasu i udaje mi sie dotrzec prawie do jej kresu ale tam blokuje mnie masyw gorski i o. Czekanie na to az ktos sie pojawi i mi pozyczy na kompas srednio mi sie usmiecha, bo siedze juz tam ktorys dzien i nikogo nie widzialam. Jest jakas rada na to?

Re: Porady dla graczy.

: 04 lip 2010 12:57
autor: Tararni
Mozesz wyjsc z miasta, na poludnie od bramy sa jaskinie potepiencow. Z nich wziac graty i sprzedac.
Pozatym mozesz poprostu wyjsc na pustynie jak masz duzo czasu. I pamietaj, ze o swicie i zmierzchu kierunki sie przestaja mylic. Wiec w tych momentach mozesz zobaczyc gdzie jest polnoc. A to sie przydaje ;]

Pozdrawiam

Edit: Wlasciwie to zle napisalem, nie tyle przestaja sie mylic, co jednorazowo sie naprawiaja.

Re: Porady dla graczy.

: 04 lip 2010 12:59
autor: Erviel
Dzieki, info o tym ze sie nie myla kierunki przyda mi sie na pewno. Z potepami sobie nie radze jeszcze ;) Tak czy inaczej dzieki.

Re: Porady dla graczy.

: 04 lip 2010 13:02
autor: Gość
I jak masz wyobraźnie, to możesz próbować iść krawędzią tego masywu górskiego nawet jak Ci poobraca kierunki. Wtedy na przykład możesz wyczaić, że północ widzisz na wschodzie i chcąc iść na północ na mapie - musisz kliknąć e. Żmudne, ale da się wyjść bez kompasu.

Oczywiście niezbędna mapa pustyni. Np. ta jest dobra: http://strony.aster.pl/borakx/ea/mapy/zerrikania.gif - widać gdzie blokują góry, a gdzie mury miasta oraz gdzie zaczyna się piaszczysta pustynia.

Re: Porady dla graczy.

: 04 lip 2010 13:09
autor: Zurwen
Z pustyni łatwo jest wyjść bez kompasu o ile wie się jak.
Trzeba iść wzdłuż jakichś charakterystycznych miejsc - najpierw muru miasta, potem (po przejściu bodajże jednej pustej lokacji) rozpadliny. Jeżeli masz wspinaczkę na wystarczająco aby wspinać się po rozpadlinie, to dalej już w zasadzie prosto, jeżeli zgubisz się w północnej części pustyni, musisz dojść do jakiejś ściany i iść wzdłuż niej.

No i oczywiście trzeba sobie wyobrażać przekręcone kierunki ^.^

Re: Porady dla graczy.

: 04 lip 2010 16:20
autor: Gorrd
Rana na twoim ciele jatrzy sie, co chwile pekajac i nieustannie piekac. Pocisz sie nienaturalnie i jest ci duszno.
Drzysz chorobliwie.

Podobne miałem opisy gdy chorowałem na trąd i moja postać zmarła. :)
To zatrucie jest z jaszczurów - wiecie może czy również jest śmiertelne, znaczy się czy trzeba je leczyć czy samo przechodzi ...

spoko już wiem :)