CMUD

Forum techniczne Arkadii.
Awatar użytkownika
Sivlaryan
Posty: 255
Rejestracja: 13 lut 2009 19:03
Lokalizacja: Reykjavik

Re: CMUD

Post autor: Sivlaryan »

Czołem,

Ma ktoś jakiś licznik ryb do cMuda? Te ze starego forum nie działają pod cMudem.

Siv.
POWER OF FRIENDSHIP
Awatar użytkownika
Benantar
Posty: 46
Rejestracja: 12 kwie 2009 00:36
Lokalizacja: Campogrotta

Re: CMUD

Post autor: Benantar »

Cześć.
Mam taki pattern triga:

Kod: Zaznacz cały

^{|> }{Nie zwazajac na nic rozpoczynasz oburacz potezny mlyniec|Poprawiasz chwyt na sw|Niespodziewanie skrecasz tulow, wyprowadzajac przy tym oburacz dlugie uderzenie|Ruszasz do przodu, w pol kroku wyprowadzajac oburacz szybkie uderzenie|Wyrzucasz do przodu sw}*, ktore ({ledwo zacina|plytko tnie|z potworna moca tnie|tnie|gleboko tnie|bolesnie zacina|niemalze rozcina}) (*) {doslownie w|w} *.
i value:

Kod: Zaznacz cały

#sub {%ansi(13) MIECZ SPEC  %ismember(%1,"ledwo zacina|bolesnie zacina|plytko tnie|tnie|gleboko tnie|niemalze rozcina|z potworna moca tnie")/7  %ansi(white) %2}
#add mojespece1 1
Działa mi we wszystkich przypadkach poza:

Wyrzucasz do przodu swoj ceremonialny dwureczny multon, wkladajac cala sile w uderzenie, ktore niemalze rozcina brudnozielonej szybkiej wyvernie dlugi ogon.

Mógłby ktoś pomóc poprawić?
“I have dined with kings, I've been offered wings. And I've never been too impressed.”
Haern
Posty: 756
Rejestracja: 13 lut 2009 14:03

Re: CMUD

Post autor: Haern »

Nie ma na końcu, przed ogonem, 'w' co trafia. Tylko bezposrednio, bez przyimka.
Awatar użytkownika
Benantar
Posty: 46
Rejestracja: 12 kwie 2009 00:36
Lokalizacja: Campogrotta

Re: CMUD

Post autor: Benantar »

Dzięki za odpowiedź, a masz pomysł jak to poprawić?
“I have dined with kings, I've been offered wings. And I've never been too impressed.”
Awatar użytkownika
Noah
Posty: 73
Rejestracja: 25 sty 2011 16:19

Re: CMUD

Post autor: Noah »

Może zamiast:

Kod: Zaznacz cały

{doslownie w|w}
Dać:

Kod: Zaznacz cały

{|doslownie w|w}
How do I reach these kids?
Haern
Posty: 756
Rejestracja: 13 lut 2009 14:03

Re: CMUD

Post autor: Haern »

Będzie to problematyczne pod tym względem, że w ostatnim (*) będzie łapać pewnie też hitloca. Ciężko coś poradzić tak po prawdzie. Ale tak jak podał Noah będzie lepiej lub gorzej działało.
Rennz
Posty: 546
Rejestracja: 12 sty 2010 17:09
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: CMUD

Post autor: Rennz »

A nie lepiej tak?

Kod: Zaznacz cały

{dlugi ogon|doslownie w|w}
Haern
Posty: 756
Rejestracja: 13 lut 2009 14:03

Re: CMUD

Post autor: Haern »

Nie:)
Zurwen
Posty: 756
Rejestracja: 13 lut 2009 09:37

Re: CMUD

Post autor: Zurwen »

Zamiast całej zabawy z (*) ({...}) *. dać:

Kod: Zaznacz cały

(*).$
Zrobić tak, i w samym triggerze:

Kod: Zaznacz cały

$cios = %1
$kogo = %2

#if ($cios == niemalze rozcina) {
$kogo = %leftback($kogo, (%len($kogo)-%len(%word($kogo, %numwords($kogo)))))
}
{
#CALL %match($kogo, "(*) {doslownie w|w} *", $kogo)
}
Powinno działać ;)

A swoją drogą, jak tutaj już piszę to możesz w ten sposób łatwo wyłapywać hitloca:

Kod: Zaznacz cały

$cios = %1
$kogo = %2
$hitloc = %null

#if ($cios == niemalze rozcina) {
$hitloc = %word($kogo, %numwords($kogo))
$kogo = %leftback($kogo, (%len($kogo)-%len($hitloc)))
}
{
#CALL %match($kogo, "(*) {doslownie w|w} (*)", $kogo, $hitloc)
}
Do kontaktów z czarodziejami służy komenda ‚zglos’ (błąd/pomysl/mg).
Haern
Posty: 756
Rejestracja: 13 lut 2009 14:03

Re: CMUD

Post autor: Haern »

Hitloci mogą miec różną ilośc słów. Moim zdaniem Twoje rozwiązanie nie zawsze zadziała. Dlatego jest to głupia sytuacja, kiedy potencjalnego wroga i hitloc czy cokolwiek innego zmiennego nie rozdziela żadna partykuła. No ale taki nasz piękny język.
ODPOWIEDZ