Re: PK na Arkadii. Pomysly zmian.
: 12 paź 2013 12:28
Ale dlaczego na mnie naskakujesz Torgenie? Wiem na czym polega Arkadia i nie widzę sprzeczność.
W którymś momencie padło stwierdzenie z którym się bardzo zgadzam - PK wygląda jak wygląda w dużej części dlatego, że nie ma innego sposobu prowadzenia wojen i ich wygrywania, niż zniszczenie siły bojowej przeciwnika przez zgony.
Ludzie chcą grać PvP, a kwintesencją PvP jest gra przeciwko innemu graczowi, osiąganie celów wbrew jego staraniom i powstrzymanie go od osiągnięcia jego celów.
Napisz mi, proszę, co takiego niearkowego jest w tym co napisałem? To nie jest jakiś wzięty z kosmosu BattleGround, to jest po prostu danie graczom innego zajęcia będącego częścią świata. Zresztą juz wcześniej takie pomysły padały, jak tylko do niech się odniosłem i podsumowałem dlaczego moim zdaniem nie jest to trudne do wprowadzenia a wiele by zmieniło. A to, w połączenie z Kodeksem z drugiego tematu, sprawiło by że wszystkim grało by się przyjemniej.
W którymś momencie padło stwierdzenie z którym się bardzo zgadzam - PK wygląda jak wygląda w dużej części dlatego, że nie ma innego sposobu prowadzenia wojen i ich wygrywania, niż zniszczenie siły bojowej przeciwnika przez zgony.
Ludzie chcą grać PvP, a kwintesencją PvP jest gra przeciwko innemu graczowi, osiąganie celów wbrew jego staraniom i powstrzymanie go od osiągnięcia jego celów.
Napisz mi, proszę, co takiego niearkowego jest w tym co napisałem? To nie jest jakiś wzięty z kosmosu BattleGround, to jest po prostu danie graczom innego zajęcia będącego częścią świata. Zresztą juz wcześniej takie pomysły padały, jak tylko do niech się odniosłem i podsumowałem dlaczego moim zdaniem nie jest to trudne do wprowadzenia a wiele by zmieniło. A to, w połączenie z Kodeksem z drugiego tematu, sprawiło by że wszystkim grało by się przyjemniej.