Re: TinTin++, skrypty do arkadii v.1.0
: 12 sty 2014 15:01
Dokładnie to od mądrości postaci zależy czy zobaczy np. 35 czy "wiele". Największą liczbę można łatwo ustalić poleceniem policz, przeliczając monety. 

Oficjalne forum Arkadii, polskiego MUD-a, tekstowej gry fabularnej.
https://arkadia.rpg.pl/forum/
Kod: Zaznacz cały
#list {ziola_n}{create}{Adanat}
#list {ziola_o}{create}{maly szorstki lisc}
#list {ziola_u}{create}{brak danych}
#list {ziola_z}{create}{maly szorstki lisc}
#list {ziola_lm}{create}{male szorstkie liscie}
#list {ziola_w}{create}{bd}
#list {ziola_x}{create}{malych szorstkich lisci}
#list {ziola_n}{add}{Aesuryn}
#list {ziola_o}{add}{tajemnicze ciemnoniebieskie ziolo}
#list {ziola_u}{add}{zjedz}
#list {ziola_z}{add}{tajemnicze ciemnoniebieskie ziolo}
#list {ziola_lm}{add}{tajemnicze ciemnoniebieskie ziola}
#list {ziola_w}{add}{Laki bretonskie}
#list {ziola_x}{add}{tajemniczych ciemnoniebieskich ziol}
#list {ziola_n}{add}{Aralia}
#list {ziola_o}{add}{szary kolczasty korzen}
#list {ziola_u}{add}{zjedz, przezuj <eaa>TRUJE<ffd>}
#list {ziola_z}{add}{szary kolczasty korzen}
#list {ziola_lm}{add}{szare kolczaste korzenie}
#list {ziola_w}{add}{Lasy}
#list {ziola_x}{add}{szarych kolczastych korzeni}
Kod: Zaznacz cały
#action {^Otwarty %* woreczek%* zawiera %3.}
{
#list {zlicz} clear;
#list {zopis} clear;
#var {znazwa} {};
#variable {wworeczku} {%3};
#replace {wworeczku} {{, | i }} {;};
#foreach {$wworeczku} {x}
{
#regex {$x} {%w %w %*}
{
#if {"&2" == "{jeden|dwie|trzy|cztery|piec|szesc|siedem|osiem|dziewiec}"}
{
#list {zlicz} add {&1 &2};
#list {zopis} add {&3};
};
#if {"&1" == "{wiele|dwa|dwie|trzy|cztery|piec|szesc|siedem|osiem|dziewiec|dziesiec|jedenascie|dwanascie|trzynascie|czternascie|pietnascie|szesnascie|siedemnascie|osiemnascie|dziewietnascie|dwadziescia|trzydziesci|czterdziesci}" && "&2" != "{jeden|dwie|trzy|cztery|piec|szesc|siedem|osiem|dziewiec}"}
{
#list {zlicz} add {&1};
#list {zopis} add {&2 &3};
};
#if {"&1" != "{wiele|dwa|dwie|trzy|cztery|piec|szesc|siedem|osiem|dziewiec|dziesiec|jedenascie|dwanascie|trzynascie|czternascie|pietnascie|szesnascie|siedemnascie|osiemnascie|dziewietnascie|dwadziescia|trzydziesci|czterdziesci}"}
{
#list {zlicz} add {pojedyncz.};
#list {zopis} add {&1 &2 &3};
};
};
};
#sh {\n+----------------------------------------------------+};
#sh {|<ABB><fff> Woreczek zawiera: <999>|};
#sh {|<ABB><fff> <ABB><aaa>zio "opis" <999>|};
#sh {+----------------------------------------------------+};
#foreach {$zopis[]} {y}
{
#list {ziola_x} find {$zopis[$y]} {one};
#list {ziola_lm} find {$zopis[$y]} {two};
#list {ziola_z} find {$zopis[$y]} {three};
#if {"$one" > "0"}
{
#list {ziola_n} get {$one} {znazwa}
};
#if {"$two" > "0"}
{
#list {ziola_n} get {$two} {znazwa}
};
#if {"$three" > "0"}
{
#list {ziola_n} get {$three} {znazwa}
};
#sh {|l: <fff>$zlicz[$y]};
#sh {|o: $zopis[$y]};
#sh {|n: <ffa>$znazwa};
#sh {+-----------------------------------------------------};
};
#sh {};
}
Kod: Zaznacz cały
#var {osoby} {{1}{Jacek}{2}{Placek}{3}{Pawel}{4}{Gawel}}
Kod: Zaznacz cały
#if {"Pawel" (znajduje się na liście) "$osoby"} {true} {false}
wiec u Ciebie chyba bedzie:Example:
#var ignore_list {{Bubba}{1}{Pamela}{1}};
#act {%1 tells you '%2'}
{
#if {&ignore_list[%1]}
{
#line gag
}
{
#line logverbatim tells.log
}
}
Nie wiem tylko czy Pawel trzeba w ciapkach jakichs zrobic#if {&osoby[Pawel]} {true} {false}
Kod: Zaznacz cały
#var {osoby} {{1}{Jacek}{2}{Placek}{3}{Pawel}{4}{Gawel}}
Kod: Zaznacz cały
#regex {$osoby}{Jacek}{#sh jest na liscie}{#sh nie ma na liscie}
Kod: Zaznacz cały
#regex {$var} {%i\bword\b} {true} {false}
Kod: Zaznacz cały
#list {$osoby} {find} {Jacek} {n}
#if {$n > 0} {true} {false}
Kod: Zaznacz cały
#ACTION {Ruszasz razno na %1, schodzac z wytyczonego traktu, jednak okazuje sie}...
#ACTION {Probujesz otworzyc %0, ale nie udaje ci sie to.}...
#ACTION {Jestes tak zmeczona, ze nie mozesz dalej podazac w tym kierunku.}...
#ACTION {Nie widzisz zadnego wyjscia prowadzacego na}...
Kod: Zaznacz cały
#ACTION {Ruszasz razno na %1, schodzac z wytyczonego traktu, jednak okazuje sie|Probujesz otworzyc %0, ale nie udaje ci sie to.|Jestes tak zmeczona, ze nie mozesz dalej podazac w tym kierunku.|Nie widzisz zadnego wyjscia prowadzacego na}...
Kod: Zaznacz cały
#ACTION {{Ruszasz razno na %1, schodzac z wytyczonego traktu, jednak okazuje sie}|{Probujesz otworzyc %0, ale nie udaje ci sie to.}|{Jestes tak zmeczona, ze nie mozesz dalej podazac w tym kierunku.}|{Nie widzisz zadnego wyjscia prowadzacego na}}...
Kod: Zaznacz cały
#act {Jestes %1.}...
Kod: Zaznacz cały
#ACTION {Jestes {w pelni wypoczeta|wypoczeta|troche zmeczona|zmeczona|bardzo zmeczona|nieco wyczerpana|wyczerpana|bardzo wyczerpana|wycienczona|calkowicie wycienczona}.}
Kod: Zaznacz cały
#ACTION {Jestes {w pelni wypoczeta|wypoczeta|troche zmeczona|zmeczona|bardzo zmeczona|nieco wyczerpana|wyczerpana|bardzo wyczerpana|wycienczona|calkowicie wycienczona}.}
{
#var {zmeczenie} {%0};
#if { "${zmeczenie}" == "Jestes w pelni wypoczeta."}....
Kod: Zaznacz cały
#action {Doplynelismy do x}
{
#map dig {zejdz ze statku} {5403}
}
#action {Doplynelismy do y}
{
#map dig {zejdz ze statku} {8532}
}
Kod: Zaznacz cały
#EVENT {enter room 2131}
{#class podroz read podroze.tin
}
#EVENT {exit room 2131}
{#class podroz kill
}
Kod: Zaznacz cały
#class loginmap read loginmap.tt
Kod: Zaznacz cały
#nop Nuln
#action {Sporej wielkosci sala karczmy sluzy za noclegownie dla gosci. Po obu stronach murowanego paleniska stoja lozka, ktore mimo wyjatkowo marnej jakosci z reguly zapewniaja i tak lepszy komfort niz nocowanie pod golym niebem. Nocleg w tej sali jest darmowy, ale drzwi nie sa zamykane, totez lepiej uwazac na swoj dobytek. Brudne okna wpuszczaja do sali nieco swiatla, chociaz zapewne nawet w letnie poludnie panuje}
{
#map goto 743;
#class loginmap kill;
}
Kod: Zaznacz cały
#action {{^> |^}Jestes {w pelni wypoczety|wypoczety|troche zmeczony|zmeczony|bardzo zmeczony|nieco wyczerpany|wyczerpany|bardzo wyczerpany|wycienczony|calkowicie wycienczony}.$}
{
#var {zmecz}{%0};
#switch {"$zmecz"}
{
#case {"Jestes w pelni wypoczety."}{#var {zmeczenie}{<120>10/10<070> w pelni }}
#case {"Jestes wypoczety."}{#var {zmeczenie}{ <020>9/10<070> wypocz. }}
#case {"Jestes troche zmeczony."}{#var {zmeczenie}{ <020>8/10<070> troc.zm }}
#case {"Jestes zmeczony."}{#var {zmeczenie}{ <030>7/10<070> zmeczo. }}
#case {"Jestes bardzo zmeczony."}{#var {zmeczenie}{ <030>6/10<070> b.zmecz }}
#case {"Jestes nieco wyczerpany."}{#var {zmeczenie}{ <130>5/10<070> niec.wy }}
#case {"Jestes wyczerpany."}{#var {zmeczenie}{ <010>4/10<070> wyczer. }}
#case {"Jestes bardzo wyczerpany."}{#var {zmeczenie}{ <010>3/10<070> b.wycz. }}
#case {"Jestes wyczerpany."}{#var {zmeczenie}{ <010>4/10<070> wyczer. }}
#case {"Jestes wycienczony."}{#var {zmeczenie}{ <010>2/10<070> wycien. }}
#case {"Jestes calkowicie wycienczony."}{#var {zmeczenie}{ <110>1/10<070> calk.wyc }}
};
status_bar
}
Kod: Zaznacz cały
#alias {status_bar}{#sh {$kondycja Z: $zmeczenie M: $mana E: $ekwipunek B: $bron}{1}}
Kod: Zaznacz cały
#action {{^> |^}Czujesz sie %1 i jestes %2.}{
#var {stra}{%1};
#var {zmecz}{%2};
#switch {"$stra"}
{
#case {"bezpiecznie"}{#var {strach}{<020>0/5<070>}}
#case {"spokojnie"}{#var {strach}{<020>1/5<070>}}
#case {"nieswojo"}{#var {strach}{<030>2/5<070>}}
#case {"nerwowo"}{#var {strach}{<030>3/5<070>}}
#case {"przerazony"}{#var {strach}{<010>4/5<070>}}
#case {"bardzo przerazony"}{#var {strach}{<010>5/5<070>}}
};
#switch {"$zmecz"}
{
#case {"w pelni wypoczety"}{#var {zmeczenie}{<120>10/10<070> w pelni }}
#case {"wypoczety"}{#var {zmeczenie}{ <020>9/10<070> wypocz. }}
#case {"troche zmeczony"}{#var {zmeczenie}{ <020>8/10<070> troc.zm }}
#case {"zmeczony"}{#var {zmeczenie}{ <030>7/10<070> zmeczo. }}
#case {"bardzo zmeczony"}{#var {zmeczenie}{ <030>6/10<070> b.zmecz }}
#case {"nieco wyczerpany"}{#var {zmeczenie}{ <130>5/10<070> niec.wy }}
#case {"wyczerpany"}{#var {zmeczenie}{ <010>4/10<070> wyczer. }}
#case {"bardzo wyczerpany"}{#var {zmeczenie}{ <010>3/10<070> b.wycz. }}
#case {"wyczerpany"}{#var {zmeczenie}{ <010>4/10<070> wyczer. }}
#case {"wycienczony"}{#var {zmeczenie}{ <010>2/10<070> wycien. }}
#case {"calkowicie wycienczony"}{#var {zmeczenie}{ <110>1/10<070> calk.wyc }}
};
status_bar
}
Kod: Zaznacz cały
#action {{^> |^}Jestes {w swietnej kondycji|w dobrym stanie|lekko ranny|ranny|w zlej kondycji|ciezko ranny|ledwo zywy}.$}
{
#var {fizyka}{%0};
#switch {"$fizyka"}
{
#case {"Jestes w swietnej kondycji."}{#var {kondycja}{<110>[<070>7<110>]<070>[<020>#######<070>]}}
#case {"Jestes w dobrym stanie."}{#var {kondycja}{<110>[<070>6<110>]<070>[<020>######<070>-]}}
#case {"Jestes lekko ranny."}{#var {kondycja}{<110>[<070>5<110>]<070><030>[#####<070>--]}}
#case {"Jestes ranny."}{#var {kondycja}{<110>[<070>4<110>]<070>[<030>####<070>---]}}
#case {"Jestes w zlej kondycji."}{#var {kondycja}{<110>[<070>3<110>]<070>[<010>###<070>----]}}
#case {"Jestes ciezko ranny."}{#var {kondycja}{<110>[<070>2<110>]<070>[<010>##<070>-----]}}
#case {"Jestes ledwo zywy."}{#var {kondycja}{<110>[<070>1<110>]<070>[<010>#<070>------]}}
};
status_bar
}
Kod: Zaznacz cały
#action {{^> |^}Jestes mentalnie {w pelni sil|lekko oslabiony|oslabiony|zmeczony|bardzo zmeczony|w zlej kondycji|wyczerpany|wykonczony|u kresu sil}.$}{
#var {mentale}{%0};
#switch {"$mentale"}
{
#case {"Jestes mentalnie w pelni sil."}{#var {mana}{<040>9/9<070>}}
#case {"Jestes mentalnie lekko oslabiony."}{#var {mana}{<040>8/9<070>}}
#case {"Jestes mentalnie oslabiony."}{#var {mana}{<040>7/9<070>}}
#case {"Jestes mentalnie zmeczony."}{#var {mana}{<030>6/9<070>}}
#case {"Jestes mentalnie bardzo zmeczony."}{#var {mana}{<030>5/9<070>}}
#case {"Jestes mentalnie w zlej kondycji."}{#var {mana}{<030>4/9<070>}}
#case {"Jestes mentalnie wyczerpany."}{#var {mana}{<010>3/9<070>}}
#case {"Jestes mentalnie wykonczony."}{#var {mana}{<010>2/9<070>}}
#case {"Jestes mentalnie u kresu sil."}{#var {mana}{<110>1/9<070>}}
};
status_bar
}
Kod: Zaznacz cały
#action {{^> |^}Jestes fizycznie %1, zas mentalnie %2.}
{
#var {fizyka}{%1};
#var {mentale}{%2};
#switch {"$fizyka"}
{
#case {"w swietnej kondycji"}{#var {kondycja}{<110>[<070>7<110>]<070>[<020>#######<070>]}}
#case {"w dobrym stanie"}{#var {kondycja}{<110>[<070>6<110>]<070>[<020>######<070>-]}}
#case {"lekko ranny"}{#var {kondycja}{<110>[<070>5<110>]<070><030>[#####<070>--]}}
#case {"ranny"}{#var {kondycja}{<110>[<070>4<110>]<070>[<030>####<070>---]}}
#case {"w zlej kondycji"}{#var {kondycja}{<110>[<070>3<110>]<070>[<010>###<070>----]}}
#case {"ciezko ranny"}{#var {kondycja}{<110>[<070>2<110>]<070>[<010>##<070>-----]}}
#case {"ledwo zywy"}{#var {kondycja}{<110>[<070>1<110>]<070>[<010>#<070>------]}}
};
#switch {"$mentale"}
{
#case {"w pelni sil"}{#var {mana}{<040>9/9<070>}}
#case {"lekko oslabiony"}{#var {mana}{<040>8/9<070>}}
#case {"oslabiony"}{#var {mana}{<040>7/9<070>}}
#case {"zmeczony"}{#var {mana}{<030>6/9<070>}}
#case {"bardzo zmeczony"}{#var {mana}{<030>5/9<070>}}
#case {"w zlej kondycji"}{#var {mana}{<030>4/9<070>}}
#case {"wyczerpany"}{#var {mana}{<010>3/9<070>}}
#case {"wykonczony"}{#var {mana}{<010>2/9<070>}}
#case {"u kresu sil"}{#var {mana}{<110>1/9<070>}}
};
status_bar
}
Kod: Zaznacz cały
#action {{^> |^}{Twoj ekwipunek nie wadzi ci ani troche|Ciezar twego ekwipunku wadzi ci troche|Ciezar twego ekwipunku daje ci sie we znaki|Ciezar twego ekwipunku jest dosyc klopotliwy|Ciezar twego ekwipunku jest wyjatkowo ciezki|Ciezar twego ekwipunku jest niemilosiernie ciezki|Ciezar twego ekwipunku przygniata cie do ziemi}.$}
{
#var {ciezar}{%0};
#switch {"$ciezar"}
{
#case {"Twoj ekwipunek nie wadzi ci ani troche."}{#var {ekwipunek}{<120>0/6<070> nie_wadzi}}
#case {"Ciezar twego ekwipunku wadzi ci troche."}{#var {ekwipunek}{<120>1/6<070> wadzi_ci_troche}}
#case {"Ciezar twego ekwipunku daje ci sie we znaki."}{#var {ekwipunek}{<120>2/6<070> daje_ci_sie_we_znaki}}
#case {"Ciezar twego ekwipunku jest dosyc klopotliwy."}{#var {ekwipunek}{<130>3/6<070> jest_dosc_klopotliwy}}
#case {"Ciezar twego ekwipunku jest wyjatkowo ciezki."}{#var {ekwipunek}{<130>4/6<070> wyjatkowo_ciezki}}
#case {"Ciezar twego ekwipunku jest niemilosiernie ciezki."}{#var {ekwipunek}{<110>5/6<070> niemilosiernie_ciezki}}
#case {"Ciezar twego ekwipunku przygniata cie do ziemi."}{#var {ekwipunek}{<110>6/6<070> przygniata_do_ziemi}}
};
status_bar
}
Kod: Zaznacz cały
#action {%1 masakruje cie %2} {
#line gag;
#fight_pane {#line substitute #send {%1 masakruje cie %2}}
}