Strona 173 z 788

: 05 maja 2010 23:17
autor: Paulie
Oj, niestety magia dla graczy nie jest zaimplementowana. Aktualnie jedyny rozwoj postaci zwiazany jest glownie z walka, istnieje pare zawodod niebojowych (typu mysliwy) i planowanych jest wiecej - niestety rodza sie w bolach.

Napic sie mozesz z dowolnego zrodla wody, np fontanny w miescie. Jedzenie mozesz albo kupic w karczmie/piekarni/plackarni etc, albo zerwac z niektorych sadow.

Aby zarobic pieniadze jako poczatujacy mozesz porobic jakies questy (spis znajdziesz na stronie), roznosic paczki z poczty, lowic ryby, zbierac ziola. Osobiscie polecalbym paczki - dzieki systemowi reputacji mozesz najpierw poznac okoliczny teren, by z czasem, mogac brac dalsze zamowienia, poznac wiekszosc domeny.
Widziałem dział w zasadach o nie pomaganiu w znajdowaniu zadań.
Bardziej chodzi o niepodawanie spisu zadan w stylu "idz tutaj, uzyj takich i takich komend, idz tam...". Jak juz wyzej napomnialem, ogolny spis dostepny jest na stronie (dokladnie tutaj: klik). Pytajac jakis graczy o pomoc na pewno tez Ci jej udziela. Oczywiscie pytajac w rgpowy sposob.

Re: Porady dla graczy.

: 05 maja 2010 23:48
autor: Taja

Re: Porady dla graczy.

: 06 maja 2010 00:00
autor: Yergo
@Userwald:
Nie ma profesji maga, jedyne profesje jakie mozna u nas rozwijac sa raczej w kwestiach wojowniczych (wylaczajac zielarstwo i inne kupiectwo - tak czy siak na wojowniku konczac z reguly). Z glownej strony masz dostep do wikipedii tematycznej arkadii, conieco o zawodach mozesz tam poczytac i sie dowiedziec.

Jezeli NPC nie odpowiadana pytania questem, to w 98% oznacza, ze nie ma questa i musisz pytac kogo innego. Questow nie jest tak duzo, na dobra sprawe warto zajac sie noszeniem paczek tak jak polecil Paulie (swoja droga Paulie, grasz w to jeszcze? :D ) i byc moze biciem mniejszych gryzoni jakie spotkasz o ile sie w cos uzbroisz.

Masz mozliwosc trenowania drobnych umiejetnosci w tak zwanych Gildiach Podrozniczych. Dobra inwestycja zarobionych drobnych na start. Takze poki Ci specjalnie nie dokucza zmeczenie, biegasz bez zbroi i takietam (choc paczki bywaja ciezkie) nie martw sie tak bardzo najadaniem - powoduje przyspieszenie regeneracji zmeczenia, ale postac z glodu nie umrze.

http://mudy.republika.pl - wazny link, mapka swiata dla poczatkujach ;)

Re: Porady dla graczy.

: 06 maja 2010 01:37
autor: Paulie
Yergo pisze:swoja droga Paulie, grasz w to jeszcze? :D
Tylko jak zakony wylogowane, 1,64sekundy to nie przelewki! ;-)

Re: Porady dla graczy.

: 06 maja 2010 04:55
autor: Hasp
1.124s.

Re: Porady dla graczy.

: 06 maja 2010 18:53
autor: Zornok
Hmm, jeżeli zmienia się rasę na pólelfa to rozkład cech idzie od tego momentu wg tego co mieliśmy w rasie podstawowej czy może jest to jakiś charakterystyczny dla półelfa?

Re: Porady dla graczy.

: 06 maja 2010 19:07
autor: Bjoern
Nic się nie zmienia w postaci, tylko nazwa rasy.

Re: Porady dla graczy.

: 06 maja 2010 21:39
autor: Yergo
Nie zmieniaj. Od tego nie ma odwrotu!

Re: Porady dla graczy.

: 07 maja 2010 22:45
autor: Elilia
Do czego są rozkazy?

@down

a mozna precyzyjniej?

Re: Porady dla graczy.

: 07 maja 2010 22:57
autor: Coronius
Elilia pisze:Do czego są rozkazy?
Do rozkazywania.