Strona 18 z 65

Re: Płacze na Magów

: 15 maja 2012 09:58
autor: Haern
Dzięki za nowe rzeczy, w końcu coś w Ishtar.

Tym nie mniej, wciąż uważam, że to nie podniesie statystyk logowania.

Re: Płacze na Magów

: 15 maja 2012 16:06
autor: Hunrim
A co podniesie?

Re: Płacze na Magów

: 15 maja 2012 17:57
autor: Werbat
Hunrim pisze:Z tego co wiem to arkadia wykrywa zerwane połączenie
Zerwane 'ręcznie', tak. Zerwane padem połączenia - nie.
Nie da się jasno określić, że nie ruszasz się, bo straciłeś prąd/zepsuł Ci się komputer, czy bo po prostu idlujesz.

Re: Płacze na Magów

: 15 maja 2012 18:42
autor: Haern
@Hunrim: zmniejszenie kary za zgon, nowe sposoby rozwijania postaci, crafting, battlegroundy, otwarcie gildii (uzywam nazw z mmo, bo sa wygodne i zrozumiane). Oczywiscie to moje prywatne zdanie.

Re: Płacze na Magów

: 16 maja 2012 02:21
autor: Feril
Emulowanie muda do textowego MMO typu WoW, to jeden z glupszych pomyslow jakie slyszalem.

Niby kto mialby grac w gre textowa, ktora udaje gre 3d, z kilkoma tysiacami graczy online etc? Atrakcyjnosc Arkadii polega na tym, ze sie od nich rozni. I tez nie mozna mowic, ze wizowie daja ciala. Moze brakuje jakiegos 'wielkiego planu' odkad odeszly osoby, ktore tworzyly muda na poczatku, ale wiekszosc zmian od dluzszej chwili jest naprawde pozytywnych, co przez dlugi czas bylo rzadkoscia. Sa kwestie sporne, moze niektore rzeczy mozna byloby ciekawiej rozwiazac, ale ogolny obraz wypada IMHO na plus.

Niestety, czasem sie lapie glupiego zgona. Nic milego, trzeba sie z tym pogodzic To, ze trzeba liczyc sie ze smiercia i nie mozna radosnie rozbijac postaci o co sie tylko chce, jest jednym z ciekawszym aspektow MuDa. Niepotrzebnie pokutuje na Arce podejscie, ze zabicie pierdyliona mobkow jest miernikiem ponetnosci, najlepiej w rl-u, a przeciez chodzi o to, zeby sie dobrze bawic. Mi tam do gry wystarcza poziom, na ktorym nie mecze sie co 30 lokacji.

Re: Płacze na Magów

: 16 maja 2012 08:23
autor: Ulav
Nikt nie chce robić kalki z mmo, zwyczajnie pewne rozwiazania sa juz przetestowane i daja pewnosc na przyciagniecie graczy. Siedzenie uparcie w jednym miejscu i marudzenie ze: "feee, to jest w mmo!", przypomina staruszkow w jakims zarzadzie, ktorzy nie rozumieja jak swiat dookola sie zmienil ;)

Re: Płacze na Magów

: 16 maja 2012 08:49
autor: Sigard
Ulav pisze:Siedzenie uparcie w jednym miejscu i marudzenie ze: "feee, to jest w mmo!", przypomina staruszkow w jakims zarzadzie, ktorzy nie rozumieja jak swiat dookola sie zmienil ;)
Obrazek

Re: Płacze na Magów

: 16 maja 2012 10:56
autor: Haern
@Feril: ok, skoro te rozwiazania wg Ciebie nie przyciagna/zatrzymaja (raczej o tym drugim myslalem, przyciagniecie to troche inna sprawa) graczy, to jakie wg Ciebie zatrzymaja (i przyciagna)?
I jestem daleki od krytykowania wiekszosci ostatnich zmian wprowadzanych przez Wizow. Podniesienie trudnosci i zwiekszenie ilosci npcy robionych pod zgildiowanych, nieznikajacy sprzet (dlugo wyczekiwany 'must be'), stosunkowo latwy exp do poziomu, ktory w zupelnosci do swobodnej gry wystarcza, npce etatowe, reklama (nie czas na kolejna?), statek startowy (do rozwiniecia ten aspekt wprowadzania nowych w gre, ale o tym bylo juz duzo topicow)- swietne zmiany i inicjatywy, a i tak nie wymieniam wszystkich, bo nie pamietam i na chybcika pisze. I mimo, ze okreslenie "pudrowanie trupa" uwazam za zbyt pejoratywne, to z ogolnym znaczeniem sie mniej wiecej wciaz zgadzam - widze po swojej gildii (ale nie tylko swojej), w ktorej jestem juz dobre pare lat, oraz po sobie samym, ze zatrzymywanie graczy wciaz srednio sie udaje. I te rozwiazania, ktore wypisalem powyzej, wg mnie i osob z ktorymi rozmawiam, troche by poprawily skutecznosc tego zatrzymywania graczy (nowi to inna bajka troche). Przedstaw prosze swoje.

Re: Płacze na Magów

: 16 maja 2012 11:02
autor: Virdill
Moje uwabgi dotyczą głównie nowych graczy. Potrzeba przejrzysta instrukcja obsługi tej gry (coś takiego jak zaczął robić Vooks). Prawda jest taka że nauka gry w Arkadię dla osoby która nie ma pomocnego znajomego z rl jest bardzo trudna co jest powodem zniechęcenia się młodych graczy do dalszej zabawy. Kolejny problem to 'magiczne skrypty', powinien powstać jakiś dedykowany przez magów główny skrypt który ułatwi podstawowe rozeznanie się w mudzie (kolorki wyjść, ciosów i inne ułatwienia). Kiedy przypomnę sobie jak pierwszy raz usiadłem do Arki to była dla mnie czarna magia i gdyby nie pomoc kolegi z pracowni komputerowej na uczelni który mnie Arką zaraził jestem pewien że zniechęciłbym się po kilku godzinach rozszyfrowywania o co w tym wszystkim chodzi.
Pozdrawiam

Re: Płacze na Magów

: 16 maja 2012 12:21
autor: Haern
W kliencie javy sa kolorki, i mozliwosc tworzenia aliasow. Z tym poradnikiem Vooksa to dobry pomysl (zapowiadal sie swietnie), trzeba by to ozywic moze:)
tym nie mniej uwazam, ze np. niebojowe mozliwosci rozwoju postaci i zajecia typu gornictwo to tez dobra rzecz, ktora moze przyciagnac zarowno starych jak i nowych - zreszta to kwestioa dyskutowana wielokrotnie