Strona 18 z 77
Re: CMUD
: 21 maja 2012 18:17
autor: Amirez
Mam takie cos
Chcialem zeby kolorowalo caly opis moba razem z koncowka jesli taka jest
@mob koloruje dobrze
Jak to mozna regexpem zrobic?
Re: CMUD
: 21 maja 2012 18:29
autor: Suvi
Amirez pisze:Mam takie cos
Chcialem zeby kolorowalo caly opis moba razem z koncowka jesli taka jest
@mob koloruje dobrze
Jak to mozna regexpem zrobic?
Wg mnie lepiej jest %dbkeys najpierw zaladowac do zmiennej, jakies bardziej przejrzyste sie robi. Jakie dane masz w @mob i jakie dane masz w @koncowki?
Re: CMUD
: 21 maja 2012 19:00
autor: Amirez
zmienna @mob pod key np szczur plusk ozywien
zmienna @koncowki value we wy iew ce cow a y ow
zmienna @mob value odmienione (kogo czego?) na sztywno szczura pluskwe ozywienca bedzie do czegos innego
Re: CMUD
: 21 maja 2012 22:23
autor: Amirez
zrobilem takie cos
Jak zrobic zeby nie kolorowalo %3 zmiennej?
Re: CMUD
: 21 maja 2012 23:24
autor: Suvi
Uzyc #PCOL. Albo zmienic caly pattern. Pokombinuj z:
Re: CMUD
: 22 maja 2012 09:38
autor: Zdravik
Amirez, masz tu przykład PCOL
Kod: Zaznacz cały
Pattern:
((@mob)(@mobkoncowki)?)(\ .+.|\.)
Kod:
#PCOL $dddddd %x1
Re: CMUD
: 22 maja 2012 13:31
autor: Amirez
Niestety dziala to tylko na jednego moba ktory jest na lokacjii jesli bedzie wiecej mobow nie pokoloruje nie mam pomyslu niestety jak to zrobic
Ponizszy kod na jednego moba
Re: CMUD
: 22 maja 2012 13:40
autor: Rennz
Zaznacz 'Repeat within line'.
Re: CMUD
: 23 maja 2012 19:24
autor: Amirez
Mam pytanie jak uzywac petli?
Mam takie cos
Kod: Zaznacz cały
#loop 1,5 {
#KEY F%i {#SH %i}
#say czy dziala?}
Re: CMUD
: 23 maja 2012 19:52
autor: Zurwen
#loop 1,3 {$temp = %i; #key F%i {#sh $temp}}
Takie coś działa, ale może da się jakoś sprytniej.