Strona 18 z 22
Re: Exp.
: 31 maja 2010 13:00
autor: Gniot
Czyli nieznaki zrobione na kosciotrupach w 30 minut na poziomie wielce to bajki ?:P oczywiscie mam na mysli gnoma na scojaku bez specow.
Re: Exp.
: 31 maja 2010 13:16
autor: Rafgart
Krobelus pisze:Przykład:
Cechy wielce:
100 100 100 50 50 50
+ zawod
300 pktow
suma 850 pktow
A na Arkadii by to bylo 750!
Re: Exp.
: 31 maja 2010 13:52
autor: Saul
Ja mam tylko jedno pytanko, bo zdaje mi się, iż nikt do tej pory nie odpisał na jedno z pytań, z którejś z początkowych podstron.
Czy w ogóle są planowane jakiekolwiek zmiany w kierunku zmiany ilości traconego doświadczenia za zgon postaci?
Utrata dużej ilości doświadczenia, w połączeniu z dosyć powolnym jego zdobywaniem (nie każdy ma czas, aby poświęcić Arkadii znaczną ilość godzin) powoduje, że zgon postaci de facto powoduje konieczność odrabiania doświadczenia przez 2-3 (uśredniam) miesiące czasu realnego. Zdaje mi się, iż Wizowie powinni poważnie się zastanowić nad tym problemem, bo jest to jedna (wg mnie) z głównych przyczyn powolnego zniechęcania się graczy do muda.
Z poważaniem
Vorador
re Rafgart:
Dziękuję za szybką odpowiedź. Co prawda nie zgadzam się za bardzo z uzasadnieniem decyzji, ale przyjmuję ją taką jaką jest.
Re: Exp.
: 31 maja 2010 14:01
autor: Gniot
Re up:
Dlatego tez do okreslonego poziomu expisz szybciej

Re: Exp.
: 31 maja 2010 14:35
autor: Rafgart
Ilosc traconego przy smierci doswiadczenia nie bedzie zmieniana.
Nie przy tym systemie rozwoju postaci (rozwoj cech w nieskonczonosc).
Poza tym jesli ktos nie ma czasu grac w gre (lub robic cokolwiek innego w zyciu), to musi umiec ograniczyc swoje ambicje. A jesli ktos przestaje grac z powodu expa, to znaczy ze nic innego (wartosciowego) juz go na Arkadii nie trzyma.
Re: Exp.
: 31 maja 2010 14:46
autor: Gniot
Re up:
O wielu rzeczach tak pisano tu na tym mudzie... nie zrobimy / nie zmienimy / to ostateczna wersja...
A czemu nie wprowadzic testowo takiej modyfikacji na z gory okreslony czas...pozniej zrobic ankiete i na tej podstawie albo cofnac albo zostawic ?
W tym przypadku mam na mysli zmniejszenie strat w expie przy zgonach pvp.
Arce potrzeba takich okresow jak "era golemowa" ;P niektorzy pisali ze to sztuczne zwiekszanie frekwencji ze balon peknie itd... pewnie ze peknie ale czesc z tych graczy ktora narodzila sie wraz z wieza golemow zostala... zasilajac rzesze starych wyjadaczy

- takie male ot
Re: Exp.
: 31 maja 2010 15:05
autor: Krobelus
Rafgart pisze:Ilosc traconego przy smierci doswiadczenia nie bedzie zmieniana.
Nie przy tym systemie rozwoju postaci (rozwoj cech w nieskonczonosc).
Poza tym jesli ktos nie ma czasu grac w gre (lub robic cokolwiek innego w zyciu), to musi umiec ograniczyc swoje ambicje. A jesli ktos przestaje grac z powodu expa, to znaczy ze nic innego (wartosciowego) juz go na Arkadii nie trzyma.
Ciekawe ile osób by grało w arkę jak usuniecie exp do 0 i pk. Pewnie zacznie się era logowań rpg. A co do punktów mówiłem że jest to przykładowy model

Re down:
Nie mam nic przeciwko rpg'owi ale wątpię aby to był priorytet każdej gildii,gracza.Zresztą zrobię ankietę.
Re: Exp.
: 31 maja 2010 15:11
autor: Herenvarno
Re up:
Ciekawe tez jakby sie gralo tym, ktorzy moga odetchnac od tych ktorzy ich tluka? Pewnie mniej emocjonalnie, spokojniej, w wiekszej sielance. Oczywiscie godne to pogardy (wedle tych ktorzy graja wylacznie dla EXPA, PvP i PK).
Re down:
Odpowiedz w ankiecie Korbelusa. Pozdrawiam.
Re: Exp.
: 31 maja 2010 15:16
autor: Haern
Re up: Ta kwestia byla juz poruszana. Jesli jestes GP i ktos Cie leje _bez_powodu_, to podpada pod jakies tam paragrafy. Jesli ma dobry powod, nie masz sie co dziwic. Jesli idziesz do gildii, tez nie masz sie co dziwic, bo gildie (z kilkoma wyjatkami) maja wojny.
Re: Exp.
: 31 maja 2010 15:34
autor: Rork
A tyle osób na mnie narzekało. Ja byłem tylko pasterzem...