Re: Drobne Pomysły
: 05 paź 2010 22:41
Drobny pomysł.
Jak wiemy, od momentu założenia postaci do czasu zniknięcia elementarza (24h) postać uzyskuje pewien boost w postaci o wiele mniejszego zmęczenia.
Jak się na to patrzy z boku nijak to się ma do pomocy młodemu Graczowi. Dla niego 24 godziny zalogowania to wybitnie mało, jeśli nie 'nic'. Tymczasem spotkać można "zapier..jące kosiareczki" do expa, które w przeciągu tego czasu potrafią wyłuskać poziom rzędu 'doświadczony'.
Proponuję więc, by okres ww. 'boosta' zamiast 24 godziny trwał do osiągnięcia pewnej granicy expowej. Jeśli bowiem taki początkujący Gracz jest w stanie przypuśćmy wexpić 'niejedno/swoje' to - wydaje mi się - można go uznać za członka naszego społeczeństwa, który "dopalaczy" już nie potrzebuje, a nie tak jak jest teraz - po tej dobie zalogowania...
Według mojej skromnej opinii system z dnia dzisiejszego jest gigantycznym wsparciem sekondziarstwa, a nie żółtodziobów.
Pzdr.
Jak wiemy, od momentu założenia postaci do czasu zniknięcia elementarza (24h) postać uzyskuje pewien boost w postaci o wiele mniejszego zmęczenia.
Jak się na to patrzy z boku nijak to się ma do pomocy młodemu Graczowi. Dla niego 24 godziny zalogowania to wybitnie mało, jeśli nie 'nic'. Tymczasem spotkać można "zapier..jące kosiareczki" do expa, które w przeciągu tego czasu potrafią wyłuskać poziom rzędu 'doświadczony'.
Proponuję więc, by okres ww. 'boosta' zamiast 24 godziny trwał do osiągnięcia pewnej granicy expowej. Jeśli bowiem taki początkujący Gracz jest w stanie przypuśćmy wexpić 'niejedno/swoje' to - wydaje mi się - można go uznać za członka naszego społeczeństwa, który "dopalaczy" już nie potrzebuje, a nie tak jak jest teraz - po tej dobie zalogowania...
Według mojej skromnej opinii system z dnia dzisiejszego jest gigantycznym wsparciem sekondziarstwa, a nie żółtodziobów.
Pzdr.