Strona 17 z 56
Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów
: 26 kwie 2016 15:52
autor: Irvin
Aha to ja nie ogarnalem tematu:/ as always^^
Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów
: 26 kwie 2016 16:24
autor: Tercoral
A ja bym chciał prosić o ulepszenie.
Chciałbym żeby baza postaci nadawała się do czegoś innego niż wyszukiwania mobów.
żeby przy imieniu postaci w nawiasie pojawiało się imię i gildia coś takiego
rogaty masywny mutant (Felek|MC)
lub
Felek (MC)
Dodatkowym atutem tej bazy moglo, by być jakieś szybkie przenoszenie baz miedzy profilami
Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów
: 28 kwie 2016 16:42
autor: Irvin
Jak bym prosil o rozwazenie kolorow w szczegolnosci czlonka druzyny, jak i przeciwnika.
Mamy ciemne tlo, ciemne czcionke podstawowa plus w walce gdy leci sciana tekstu ciemne kolory zlewaja sie i praktycznie nic nie widac, potem zalacze screena. Fiolety / czerwienie/ ciemnoniebieski/ granat/ brazy/ ciemnoszary niezyt sie nadaja. Jak to nabiera predkosc nie sposob wylapac. Ciemna plama z tego wychodzi.
Ogolnie wymaga optymalizacji by dostosowac go do walki. Przy dobrym doborze kolorow nawet nie trzeba specjalnie ciac opisow q jedynie pogrubic i zwiekszyc czcionke ran >> LEKKO RANISZ << np. Zoltym kolorem.
Podstawowa czcionke dac biala wtedy i ciemne kolory moze inaczej beda wygladac.
To drobne zmiany ale niesamowicie istotne gdy trzeba dzialac szybko
W kondycji jakby dalo rade przydalby sie dodac [1/7] oprocz krzyzykow albo zamiast bo czasu nie ma by je liczyc.
W oknie
Przy ob xxx
Przydalby sie wyrozniony opis postaci kulawy brzydki ogr
I moze elementy stowarzyszen jak flet/ slaanesh/ kilt/ ryngraf by po rzucie okiem wiadomo bylo z kim mamy do czynienia.
mam nadzieje ze moje spostrzezenia beda przydatne.
Na ten moment do normalnego chodzenia jest ok.
Ale expienie jest ciezkie nie mowiac o pvp
Druzyna dwu osobowa na goblinach spowodowala ze nie widzialem nic na ekranie podczas walki.
Jakbysmy dali biala czcionke podstawowa to i jasno niebieski/ niebieski/ zolty sie wyrozniaja. I ciemniejsze kolory takze.
A z ciemnozielonego ciezko zrobic to przejrzyste.
Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów
: 28 kwie 2016 17:39
autor: Sadriviel
Nie wiem, nie znam się, zapytam na głupa...
Nie rozwiążesz tego komendami <kolor> i <kolory> na Arce?
Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów
: 28 kwie 2016 17:45
autor: Irvin
No tak ale tworca prosil o sugestie graczy by zamist robic po cichu kazdy sobie, usprawniac globalnie dla wszystkich paczke i by byla dopracowywana.
Poza tym wazne kolory w skryptach siedza a ja znam sie jak swinia na gwiazdach, wiec jedynie pozostaje mi sugerowanie i liczenie ze będą rozważone:)
Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów
: 28 kwie 2016 22:10
autor: Irvin
http://zezgoni.li/logi/le.html
O cos takiego mi sie rozchodzi, wszystko czytelne i przejrzyste.
Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów
: 29 kwie 2016 07:48
autor: Adremen
Irvin pisze:Jak bym prosil o rozwazenie kolorow w szczegolnosci czlonka druzyny, jak i przeciwnika.
Mamy ciemne tlo, ciemne czcionke podstawowa plus w walce gdy leci sciana tekstu ciemne kolory zlewaja sie i praktycznie nic nie widac, potem zalacze screena. Fiolety / czerwienie/ ciemnoniebieski/ granat/ brazy/ ciemnoszary niezyt sie nadaja. Jak to nabiera predkosc nie sposob wylapac. Ciemna plama z tego wychodzi.
Ogolnie wymaga optymalizacji by dostosowac go do walki. Przy dobrym doborze kolorow nawet nie trzeba specjalnie ciac opisow q jedynie pogrubic i zwiekszyc czcionke ran >> LEKKO RANISZ << np. Zoltym kolorem.
Podstawowa czcionke dac biala wtedy i ciemne kolory moze inaczej beda wygladac.
To drobne zmiany ale niesamowicie istotne gdy trzeba dzialac szybko
W kondycji jakby dalo rade przydalby sie dodac [1/7] oprocz krzyzykow albo zamiast bo czasu nie ma by je liczyc.
W oknie
Przy ob xxx
Przydalby sie wyrozniony opis postaci kulawy brzydki ogr
I moze elementy stowarzyszen jak flet/ slaanesh/ kilt/ ryngraf by po rzucie okiem wiadomo bylo z kim mamy do czynienia.
mam nadzieje ze moje spostrzezenia beda przydatne.
Na ten moment do normalnego chodzenia jest ok.
Ale expienie jest ciezkie nie mowiac o pvp
Druzyna dwu osobowa na goblinach spowodowala ze nie widzialem nic na ekranie podczas walki.
Jakbysmy dali biala czcionke podstawowa to i jasno niebieski/ niebieski/ zolty sie wyrozniaja. I ciemniejsze kolory takze.
A z ciemnozielonego ciezko zrobic to przejrzyste.
Kolory to chyba najmniejszy z priorytetów. Poza tym kolory to sprawa dość osobista - ktoś lubi jedną paletę kolorów a ktoś inny drugą. Okno walki jest po to, że widzisz tam konkretnie aktualny stan drużyny.
Gagowanie (spece i opisy walki) będą pewnie znacznie szybciej. Choć i tak obecnie pracuję nad tymi rzeczami:
- Śledzenie drużyny na specjalnych przejściach i bindowanie przejść specjalnych (Terum o tym wspominał)
- Baza (ulepszenia, testy, chociażby to, o czym powyżej pisał Tercoral)
W kolejce jest przyjrzenie się gmcp.messages w mudlecie w celu stworzenia oddzielnego okna.
Na dostosowanie skryptów do pvp raczej nie masz co liczyć w najbliższym czasie - nie mam już czasu na taką grę, a i też nigdy nie byłem jakoś fanem PK = skrypty z mojej strony nie pójdą w tym kierunku. Jeśli jednak stworzysz coś, co będę mógł z łatwością włączyć do moich skryptów to zrobię to.
Pamiętaj, że moim zamysłem było stworzenie *prostych i niezawodnych* skryptów, a nie kombajna (choć i tak dotarłem do momentu, do którego nie spodziewałem się, że dotrę). Dopracowuję teraz inne, bardziej podstawowe rzeczy, takie jak mapper właśnie.
Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów
: 29 kwie 2016 09:12
autor: Irvin
Rozumiem a mozesz podpowiedziec gdzie tego szukac i zmieniac kolory.
Pobawie sie a noz moze cos fajnego wyjdzie.
Jednak przydalyby sie wskazowko
Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów
: 29 kwie 2016 17:46
autor: Adremen
Irvin pisze:Rozumiem a mozesz podpowiedziec gdzie tego szukac i zmieniac kolory.
Pobawie sie a noz moze cos fajnego wyjdzie.
Jednak przydalyby sie wskazowko
Tak. Przede wszystkim triggery:
http://wiki.mudlet.org/w/Manual:Introduction#Triggers
następnie bardziej zaawansowana część triggerów:
http://wiki.mudlet.org/w/Manual:Trigger_Engine
W celu łatwiejszego wyłapywania/większych możliwości polecam też zapoznać się z wyrażeniami regularnymi. Mudlet używa perlowych (google -> perl wyrazenia regularne (perl regular expressions) i wyskoczy multum poradników. Wybierz przystępny dla Ciebie).
Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów
: 08 maja 2016 15:27
autor: Irvin
Czy jest mozliwosc jakos usprawnic mapper?
Na wszystkich nawet zmapowanych lokacjach ktore nie posiadaja gmcp gubi sie, a jak juz sie zgubi nie moze sie odnalezc dopoki nie wyjde z powrotem na lokacje z gmcp.
/lok
/zlok
wtedy nic nie daja.
Jest to ryzykowne bo nie mozna mu zaufac na najgrozniejszych terenach podczas expa np.