Strona 17 z 58

Re: Balans, exp i inne cuda

: 08 lip 2010 09:24
autor: Raglak
Skoro nie ma juz brutalnosci, a robienie zadan nie jest juz takie istotne, to czemu by nie wprowadzic powtarzalnosci questow? Ofc doswiadczenie za zrobienie questa kolejny raz powinno byc odpowiednio nizsze niz za pierwszym razem i niektore (jak np zagadki, czy przelewanie wina w dzbanach) powinny byc z tego wylaczone. Ja na przyklad o wiele bardziej bym wolal zrobic kolejny raz bajdane, i dostac za to dajmy na to b male, niz w tym samym czasie ubic 30 trolli na ten sam exp.

Re: Balans, exp i inne cuda

: 08 lip 2010 11:18
autor: Terenes
A zauwazyles ze za niektore questy dostaje sie mnostwo kasy?
Listy bylyby duzo bardziej oplacalne niz paczki nie mowiac juz o kasie z takich zadan jak przelewanie wina czy strzyga.

Re: Balans, exp i inne cuda

: 08 lip 2010 11:36
autor: Raglak
A zauwazyles, ze napisalem, ze expa powinno byc za ponowne wykonanie questa sporo mniej? O kasie nie pisalem, ale to chyba oczywiste, ze i nagrody gotowkowe moznaby sporo obnizyc?

Re: Balans, exp i inne cuda

: 08 lip 2010 11:37
autor: Fabast
Wszystko sprowadzałoby się do odpowiedniego zrównoważenia nakładu pracy
i zdobytych pieniędzy/doświadczenia. Jak było wspomniane wcześniej - większość aktualnych zadań nie do końca się do tego nadaje, co nie znaczy że nie można stworzyć nowych. Tym razem fakt że można będzie ułożyć spis nie powinien w niczym przeszkadzać, skoro same zadania będą powtarzalne.

Dodatkowymi pomysłami mogłoby być wtedy: ograniczenie czasowe między kolejnymi wykonaniami zadania, zadania drużynowe w których każdy biorący udział otrzyma część doświadczenia, itp.

Z pewnością takie rozwiązanie byłoby na dłuższą metę odrobinę ciekawsze niż samo mordowanie niewinnych golemów (przynajmniej według mnie).

Re: Balans, exp i inne cuda

: 08 lip 2010 12:28
autor: Auglenn
Uważam, że pomysł z powtarzalnością zadań jest świetny (kurcze, zgadzam się z Raglakiem :shock: ). Do tego to co pisał Fabast, czyli zadania drużynowe itp i mogłoby naprawdę być ciekawie. Byłaby to jakaś alternatywa dla tych, którzy nie przepadają za spędzaniem godzin klikając zabij/wesprzyj.

Re: Balans, exp i inne cuda

: 08 lip 2010 18:38
autor: Gość
Byłaby to jakaś alternatywa dla tych, którzy nie przepadają za spędzaniem godzin klikając zabij/wesprzyj.
Kiedy to Arkadia właśnie :) Dokładna jej istota.

Re: Balans, exp i inne cuda

: 08 lip 2010 18:41
autor: Zurwen
Arhun pisze:
Byłaby to jakaś alternatywa dla tych, którzy nie przepadają za spędzaniem godzin klikając zabij/wesprzyj.
Kiedy to Arkadia właśnie :) Dokładna jej istota.
Nie tylko. Nawet bym nie tknął gry która składa się wyłącznie z grindu.

Re: Balans, exp i inne cuda

: 08 lip 2010 21:05
autor: Tabulariks
Auglenn pisze:Uważam, że pomysł z powtarzalnością zadań jest świetny (kurcze, zgadzam się z Raglakiem :shock: ). Do tego to co pisał Fabast, czyli zadania drużynowe itp i mogłoby naprawdę być ciekawie. Byłaby to jakaś alternatywa dla tych, którzy nie przepadają za spędzaniem godzin klikając zabij/wesprzyj.
Popieram ten pomysł. Potrzebujemy na Arkadii czegoś co przerwie rutynę i da nowy rodzaj funu. Nagrodami w takich rajdach powinny być unikalne przedmioty, może części zestawów. Dajcie ludziom nowy sens gry! :)

Re: Balans, exp i inne cuda

: 08 lip 2010 21:12
autor: Herenvarno
Re up
Albo cos z puli losowych przedmiotow (czasem magik, czasem monety, czasem ciuszek, zwykla szmata, kamien szlachetny, Duuuzy kamyczek, muszelka.. albo w tez niekiedy exp tylko na mentale?)

Re: Balans, exp i inne cuda

: 08 lip 2010 21:52
autor: Urithair
Pomysł wkraczający w idee MMO (na przykład Ketrę i Varkę w LGII).
Mimo wszystko, jeśli dobrze przemyślany, z ładnym wyjaśnieniem jego powtarzalności, mógłby być genialny.
Kwestia według mnie idealnie rozpatrzonej strategii jego powtarzalności i mamy coś pięknego i poprawiającego grywalność.