Strona 16 z 58

Re: Komentarze do pytań do czarodziejów

: 27 lut 2015 11:30
autor: Ulik
To jak zabic stworka, ktorego solo sie nie da? W dwojke bedzie jeszcze ciezej? Pomysl zupelnie oderwany od rzeczywistosci i nieprzemyslany.

Re: Komentarze do pytań do czarodziejów

: 27 lut 2015 11:32
autor: Herenvarno
Ulik :D Head Shoot. :D

Re: Komentarze do pytań do czarodziejów

: 27 lut 2015 11:56
autor: Vrust
I co robi w pytaniach :D

Re: Komentarze do pytań do czarodziejów

: 27 lut 2015 12:33
autor: Nazira
Ulik, dobre :). Jak pisałam, nie sądzę by było to kiedykolwiek wprowadzone na arkę bo wymagałoby mega kosmicznych zmian mechaniki, jednak idea sama w sobie funkcjonuje w kilku grach typu MMO i sprawdza się dość fajnie. Na tym podejrzewam bazował Aiwazz ;).

Re: Komentarze do pytań do czarodziejów

: 27 lut 2015 12:59
autor: Aiwazz
No dobrze, gwoli wyjaśnienia:

Ulik tempa dzido :] Jeżeli atakujesz np. trolla i załóżmy ma on siłę 1 to jak lejesz go z kimś to ma siłę 1.8 a nie 2 dlatego że masz bonus za np. odwracanie uwagi, kombinację umów etc. A expa dostajecie nie X/2 każdy tylko X/1. Chodzi o to, żeby można było iść gdzieś w większym teamie i było tak samo fajnie expownie. Minus taki, że ciężej będzie coś "wyciąć na szybko" w większym teamie. Taka luźna koncepcja, wartości przykładowe.

Vrust: Jak Ci powiem, że czeka na autobus to i tak nie uwierzysz.

Herenvarno: Ty chyba jesteś tą półelfką z dowcipu o dwóch orkach i półelfce.

Re: Komentarze do pytań do czarodziejów

: 27 lut 2015 13:07
autor: Ulik
Sprawdza sie bo zupelnie inne sa zalozenia gry. Gracz solo moze zabic wszystko. Wtedy mnozenie ma sens. Solo Arki mozna poznac polowe, a jesli ma sie glada to troszke wiecej jesli ten kawalek sie nie zaslania ;). Kontekst ma znaczenie, that's all :)

Aiwazz: a jaki mnoznik maja wichty? A jaki smok? A jaki szczuroogry? a jaki demon khorna? A jaki wipper? Nie te podstawowe zalozenia gry :) Taki mnoznik nawet jak o gre o gnomach i mutantach jest nielogiczny.

Re: Komentarze do pytań do czarodziejów

: 27 lut 2015 13:13
autor: Aiwazz
Dlatego piszę, że to tylko idea, nie konkretne liczby :) Nie chodzi mi teraz, żeby rozważać czy skoro troll ma 1.8 to wicht powinien mieć 1.75 czy raczej 2.1 - chodzi o to, tylko i wyłącznie, żeby można było pójść w większym teamie, pociąć moby itp. Punktem wyjścia miałby być stan aktualny.

Re: Komentarze do pytań do czarodziejów

: 27 lut 2015 13:25
autor: Ulik
Nie chodzi mi o cyferki, ale o poziom skomplikowania arki. Kazdy mob ma swoja specyfike i kazdego trzeba osobno zmienic, przetestowac, poprawic, przetestowac, poprawic.

I chyba powinienes dopisac isc wieksza grupa i wciaz miec postep w 25 minut ;) najlepiej zeby moby mialy tez mnoznik na zloto i jakosc sprzetu ;)


Konczac: wiem ze jest problem z tak efektywnym expem przy 4+ osobach, tego nie neguje, ale magicze mnozniki i snotlingi ktore walcza jak trolle bo je atakuje piec osob to rozwiazanie raz zbyt roboczogenne, a dwa zupelnie kupy sie nie trzymajace jesli chodzi o klimat gry. W czterech zamiast na expa to po dobry sprzet sie przejsc.. by potem w parach jeszcze szybciej exp lecial ;)

Re: Komentarze do pytań do czarodziejów

: 27 lut 2015 13:30
autor: Aiwazz
Co kto lubi. Ja wolalbym pojsc w pare osob - fajniej.

Re: Komentarze do pytań do czarodziejów

: 27 lut 2015 13:34
autor: Finmor
Zmienna siła moba w grach jest bardzo sztuczna i odbiera frajdę.
Fajne jest, jak mob jest za silny dla postaci, wiec musi sobie go odpuścić i albo podciągnąć siłę, albo przyjść z kolegami, zeby go pokonać. To daje satysfakcję.