CMUD

Forum techniczne Arkadii.
Awatar użytkownika
Iluandile
Posty: 149
Rejestracja: 07 cze 2011 00:58

Re: CMUD

Post autor: Iluandile »

Zurwen pisze:

Kod: Zaznacz cały

<?xml version="1.0" encoding="ISO-8859-1" ?>
<cmud>
  <trigger priority="3300" copy="yes">
    <pattern>^{> |}Wykonuje komende 'idz *'.$</pattern>
    <trigger type="Within Lines" param="1">
      <pattern>^{> |}Ruszasz * na (*).$</pattern>
      <value>#mo @wyjscie_dlugie_na_krotkie(%1)</value>
    </trigger>
  </trigger>
</cmud>


<?xml version="1.0" encoding="ISO-8859-1" ?>
<cmud>
  <func name="wyjscie_dlugie_na_krotkie" copy="yes">
    <value>$a = %replace($a, "gora", "u")
$a = %replace($a, "gore", "u")
$a = %replace($a, "dol", "d")
$a = %replace($a, "polnocny-zachod", "nw")
$a = %replace($a, "polnocny-wschod", "ne")
$a = %replace($a, "poludniowy-wschod", "se")
$a = %replace($a, "poludniowy-zachod", "sw")
$a = %replace($a, "poludnie", "s")
$a = %replace($a, "polnoc", "n")
$a = %replace($a, "zachod", "w")
$a = %replace($a, "wschod", "e")
$a = %replace($a, "wyjscia", "wyjscie")
$a = %replace($a, "szczeliny", "szczelina")

#return $a</value>
    <arglist>$a</arglist>
  </func>
</cmud>
Dzięęęęęęki! Działa :)
<Gruer> troche wiocha by byla z jakas inna elfka wyjsc na miasto ale ty jestes ziomalka

<3<3<3

Pam pam
Haern
Posty: 756
Rejestracja: 13 lut 2009 14:03

Re: CMUD

Post autor: Haern »

Mam zrobione na tej samej zasadzie co Zurwen, ale przy odpowiednium zdefiniowaniu DIRs (taki typ ustawień, dosyć enigmatyczny, ale potrzebny do działania mappera) można pominąć funkcję zamieniającą i dać po prostu #mo %1.
Awatar użytkownika
Iluandile
Posty: 149
Rejestracja: 07 cze 2011 00:58

Re: CMUD

Post autor: Iluandile »

A wlasnie. Bo teraz jak chodze numerykiem, a mappera mam ustawionego na tryb szybki, to mimo iz raz pojde na, np, sw (kiedy lokacji na sw pod rzad kilka) to kropka przeskakuje mi na sw dwa razy, nie raz. Da rade cos z tym zrobic?
<Gruer> troche wiocha by byla z jakas inna elfka wyjsc na miasto ale ty jestes ziomalka

<3<3<3

Pam pam
Zurwen
Posty: 756
Rejestracja: 13 lut 2009 09:37

Re: CMUD

Post autor: Zurwen »

Masz jakiegoś złego triggera zapisanego, używającego #move.
Do kontaktów z czarodziejami służy komenda ‚zglos’ (błąd/pomysl/mg).
Awatar użytkownika
Iluandile
Posty: 149
Rejestracja: 07 cze 2011 00:58

Re: CMUD

Post autor: Iluandile »

Takiego triggera znalazlam:

Kod: Zaznacz cały

<trigger priority="7660" id="80">
  <pattern>podazasz {|skradajac sie }za * na (*).</pattern>
  <value>#mo %1</value>
</trigger>
Jak go wylacze, to kropka mi nie chodzi wcale, jak jestem z druzyna.
<Gruer> troche wiocha by byla z jakas inna elfka wyjsc na miasto ale ty jestes ziomalka

<3<3<3

Pam pam
Zurwen
Posty: 756
Rejestracja: 13 lut 2009 09:37

Re: CMUD

Post autor: Zurwen »

Ten trigger jest ok.

Na pewno dobrze skopiowałaś mój skrypt? Istotne jest, że to multistate trigger
Do kontaktów z czarodziejami służy komenda ‚zglos’ (błąd/pomysl/mg).
Awatar użytkownika
Iluandile
Posty: 149
Rejestracja: 07 cze 2011 00:58

Re: CMUD

Post autor: Iluandile »

Juz wiem. Zdublowalo mi sie po prostu. Juz powinno byc dobrze. :)
<Gruer> troche wiocha by byla z jakas inna elfka wyjsc na miasto ale ty jestes ziomalka

<3<3<3

Pam pam
Amirez
Posty: 68
Rejestracja: 25 lut 2011 21:32

Re: CMUD

Post autor: Amirez »

czy jest jakis program ktory by otwieral pliki pkg cmuda?
niestety notepad++ mi tego nie otworzy
Tareg
Posty: 7
Rejestracja: 04 sie 2011 23:55

Re: CMUD

Post autor: Tareg »

Istnieje taki program. Package editor w CMUD ;]

Notepad++ twierdzi, że .pkg to baza SQLite. Ale mój edytor SQLite nie rozpoznaje tego formatu... Podejrzewam, że to format stworzony przez Zugg'a na potrzeby CMUDa.
Amirez
Posty: 68
Rejestracja: 25 lut 2011 21:32

Re: CMUD

Post autor: Amirez »

Napisalem sobie takie cos na probe

Kod: Zaznacz cały

<window name="arkadia_testy_kolorowaniewyjsc" width="1016" height="452" id="1">
  <uid>{F1317014-D219-4E17-9DC7-68DF2D3BE759}</uid>
  <packages>English Directions|English Keypad|Clickable URLs|arkakolwyjsc</packages>
  <class name="wyjscia_w_oknie" initdisable="true" id="2">
    <trigger priority="4320" id="10">
      <pattern>{Jest|Sa} tutaj * widoczn{e|ych} wyjsc{|ia|ie}: (*)</pattern>
      <value>wyjscia = %1
wyjscia = %replace( @wyjscia, "-", "")
wyjscia = %replace( @wyjscia, " i " , |)
wyjscia = %replace( @wyjscia, ".", "")
wyjscia = %replace( @wyjscia, " ", "")
wyjscia = %replace( @wyjscia, ",", |)
wyjscia = %replace( @wyjscia, " oraz " , |)
wyjscia = %replace( @wyjscia, polnoc, n)
wyjscia = %replace( @wyjscia, poludnie, s)
wyjscia = %replace( @wyjscia, poludniowy, s)
wyjscia = %replace( @wyjscia, polnocny, n)
wyjscia = %replace( @wyjscia, wschod, e)
wyjscia = %replace( @wyjscia, zachod, w)


</value>
    </trigger>
    <alias name="klawisz_chodzenia_proba" autoappend="true" id="19">
      <value>gdzieide = ""
skadide = ""
gdzieide = %1
skadide = %reversedir(@gdzieide)
@gdzieide
#Show kierunek wcisniety to @gdzieide
#show kierunek odwrotny to @skadide</value>
    </alias>
    <var name="wyjscia" type="StringList" id="20">
      <value>nw|sw|w|e</value>
      <json>["nw","sw","w","e"]</json>
    </var>
    <var name="gdzieide" id="23"/>
    <var name="skadide" id="24"/>
  </class>
</window>
Co chce uzyskac.
Otoz chce zeby w oddzielnym oknie(lub na pasku stanu) wyświetlały mi się nazwy kierunków
w kolorze niebieskim a nazwa kierunku z którego przyszedlem w kolorze czerwonym

Kod: Zaznacz cały

[color=#FFFF40]SA TU WYJSCIA:====>[/color][color=#FF4080]n[/color],[color=#80BFFF]se[/color],[color=#80BFFF]w[/color]

teraz dalej lokacje na w

[code][color=#FFFF40]SA TU WYJSCIA:====>[/color][color=#FF4080]e[/color],[color=#80BFFF]sw[/color],[color=#80BFFF]se[/color]

Pewnie to proste jest ale coz ja nie wiem jak zrobic:( 
dzieki za  pomoc
,
ODPOWIEDZ