Strona 16 z 21

Re: Ukrywanie - poprawki / zmiany

: 31 gru 2010 11:54
autor: Nathaniel
Nie zrozumielismy sie najwyrazniej.

Chodzi mi o system podobny do 'szukaj ziol': Zaczynasz szukac --> szukanie trwa --> znajdujesz ziolko (albo i nie).

Czyli w przypadku ukrywania:

Kod: Zaznacz cały

> ukryj sie
Zaczynasz szukac kryjowki.
I to trwa te powiedzmy 10 sekund, w czasie ktorych nic nie mozesz zrobic (oprocz 'przestan sie ukrywac'), a jesli ktos wejdzie na lokacje, to widzi

Kod: Zaznacz cały

Nathaniel probujacy sie ukryc.
I dopiero po 10 sekundach postac zostaje ukryta, co jest potwierdzone komunikatem

Kod: Zaznacz cały

Chowasz sie najlepiej jak potrafisz.
No chyba, ze cos takiego juz jest, ale ja czegos takiego u siebie nie widze.

Re: Ukrywanie - poprawki / zmiany

: 31 gru 2010 12:19
autor: Pier
Sugerujesz coś słusznego, sam osobiście będąc MG dopieprzałem tak graczom :D

Jak Rennz już napisał coś takiego już jest, a to co piszesz zmieniłoby tylko, że ukrywający musiałbym klepnąć "przestań się ukrywać" w razie nadejścia wroga.
Tak sobie czytam o tych ścieżkach od początku i jakoś wcześniej nie widziałem potrzeby odnosić się do tej kolejnej bzdury. Jeśli tak ukrytego gracza spotka wróg(ze spostem w te 5 sekund) to masz bardzo nikłe szanse że Cie nie zauważy.
Równie dobrze mógłbym zasówać po arce za pomocą mappera z przemykaniem :lol:
Tak było zawsze dlatego kiedyś gracze wklepywali po jakimś czasie w ukryciu "ujawnij sie;ukryj sie" żeby poprawić sobie kryjówkę...

Spójrzcie na wypowiedz Haspa, który pisze o tym że 'widzi' ukrywaczy, a zaraz ktoś się do niego rzuca, że nie widzi. Stąd właśnie wynika ta różnica, a Hasp pisał o ukrywających się na szybko. Tylko coś niektórym to umkło :]
Życie partyzanta nie jest takie proste jak wam się jawi: 'w;w;w;s;sw;w;ukryj sie'

Ludzie nie macie chyba pojęcia o walce z ukrywaczami :D Przenosze sie do Impa :twisted:

Re: Ukrywanie - poprawki / zmiany

: 31 gru 2010 12:38
autor: Nathaniel
Pier pisze:Jak Rennz już napisał coś takiego już jest, a to co piszesz zmieniłoby tylko, że ukrywający musiałbym klepnąć "przestań się ukrywać" w razie nadejścia wroga.
Z tego co mi wiadomo, to obecnie jest tylko system, w ktorym im dluzej jestes na danej lokacji, tym lepiej jestes sie w stanie na niej ukryc.
A to jednak co innego, niz kodowa blokada na schowanie sie na danej lokacji az do uplywu okreslonego czasu (5, 10 czy 15 sekund jest tylko przykladem do rozwazenia).
Jestem caly czas widoczny, a jak pojawi sie wrog, to fakt, klepne 'przestan sie ukrywac', ale co dalej? Dalej trzeba uciekac i znowu kombinowac.
I tak to chyba powinno wygladac, ze przed walka to jak najbardziej, ukryje sie doskonale, nikt mnie nie zobaczy, ale w trakcie walki, a zwlaszcza, gdy mnie ktos goni, to juz tak latwo byc nie powinno.

Re: Ukrywanie - poprawki / zmiany

: 31 gru 2010 13:20
autor: Pier
Przecież dokładnie tak to wygląda obecnie.
Uciekasz klepiesz ukryj się i modlisz się, żeby jak najdlużej nie przyszli.
Jak przyjda zaraz za Toba to nie ma szans, żeby Cie nie zobaczyli.
Sprawdz z kimś jak nie wierzysz.

Re: Ukrywanie - poprawki / zmiany

: 31 gru 2010 13:26
autor: Morglum
W sumie pomysl fajny, skoro szukanie zabiera x czasu to i ukrywanie powinno bo daje naprawde duzy bonus bardzo czesto graniczacy z niesmiertelnoscia (wpadasz na nowa lokacje to chwile zajmie zanim sie rozeznasz gdzie sie najlepiej skitrac i chwile to zajmie). Rozpocecie walki z ukrycia jak najbardziej, ale znikniecie po pare sekundach pare lokacji dalej gdzie nic nie mozemy zrobic frustruje, zwlaszcza tych co nie maja sposta. Juz pomijam, ze w niektorych przypadkach daje szanse bounca ktorego oficjalnie zlikwidowano zmianiiajac spece na autospece. :) No ale ja obiektywny w tym temiacie nie jeste wiec niech inni to oceniaja. ;)

Pier: "Uciekasz klepiesz ukryj się i modlisz się, żeby jak najdlużej nie przyszli.
"
To chyba zle to robisz :P To przed ukryciem masz odczekac a nie po o ile wiem :)

Re: Ukrywanie - poprawki / zmiany

: 31 gru 2010 13:31
autor: Nevare
Nathaniel swietny pomysl! Ale zapomniales o przemykaniu. Co proponujesz? Jakas kodowa blokada na pewno ale jaka?

Re: Ukrywanie - poprawki / zmiany

: 31 gru 2010 13:36
autor: Pier
Morglum pisze:Juz pomijam, ze w niektorych przypadkach daje szanse bounca ktorego oficjalnie zlikwidowano zmianiiajac spece na autospece. :) No ale ja obiektywny w tym temiacie nie jeste wiec niech inni to oceniaja. ;)
Nie rozumiem.

Ty tego swojego partyzanta o ile wogóle go masz jeszcze, nie używasz w ten sposób, łazisz w drużynie, w której tylko ty masz ukrywanie :D
Więc co ty możesz wiedzieć o takim uciekaniu.

Jak dla mnie nie widzę przeszkód, żeby taka zmiana została wprowadzona, przynajmniej będę widział, nie patrząc na stoper, kiedy już się skutecznie ukryłem.

Ale taka zmiana nie zostanie wprowadzona bo:
1. Nic w temacie nie zmieni, a tylko sposób użycia.
2. Jakby coś miało zmienić zamiast ukryj się, użyłbym przemknij się ;) Ale w tym przypadku to co mówicie, że nie ma jest również i w przemykaniu, tylko Wy widać nie macie o tym pojęcia.

Kończe z tą harytatywną działalnością oświeceniową, wybacz Morglumie ale taki z Ciebie partyzant, że ohohohoooo :D pokazałeś to wcześniej już, a teraz potwierdziłeś.

Edit re Up:
Myhyhyhyhyyyy... szkoda waszych zachodów, najpierw zdobądźcie podstawy wiedzy.

Re: Ukrywanie - poprawki / zmiany

: 31 gru 2010 13:42
autor: Blob
Przemykanie bym przerobił podobnie do pływania czyli "zaczynasz przemykać się na ..." i dopiero po kilku sekundach przemykasz na ta lokacje.
Plus minusy na udane (niezauważalne) przemknięcie się z lokacji przeszukiwanej przez wroga.

Re: Ukrywanie - poprawki / zmiany

: 31 gru 2010 13:47
autor: Ernard
patrzysz i nie wierzysz.

przeciez ukrywanie i tak jest poobcinane, nie wiem na co są te płacze. Zróbcie reroll na WIURKĘ i pograjcie sobie z godmode i szarza z ukrycia.

Re: Ukrywanie - poprawki / zmiany

: 31 gru 2010 13:49
autor: Nevare
Ciekawym rozwiazaniem byloby gdyby dodatkowo ukrywacz byl widoczny w trakcie przemykania. Wchodzisz na lokacje a tam:

Kod: Zaznacz cały

Nathaniel skradajacy sie na polnoc.