Strona 142 z 155
Re: Nowe płacze na magów
: 07 paź 2017 14:55
autor: Bargian
Ysar pisze: Gra dla wielu służy głownie jako miejsce do pośmiania się i łagodnych, lajtowych akcji bez głębszego przeżywania historii postaci. I nie oceniam, nie mówię, że to źle, rozumiem, że komuś zwyczajnie się nie chce w grze użerać z postacią która ma jakieś traumy, woli w tym czasie pożartować o ciasteczkach, bo to go relaksuje i sprawia przyjemność.
Odnosze wrazenie ze wiekszosc z nas, arkadyjczykow to jednak 30-40 latkowie. Mamy wystarczajaco stresu i uzerania sie w RL zeby jeszcze przezywac to samo w grze. Dlatego to co tutaj napisalac jest jak najbardziej sluszne.
Re: Nowe płacze na magów
: 07 paź 2017 15:04
autor: Thyrd
Scoia'tael. Oddzialy nieludzi, w wiekszosci elfie, walczace przeciw dh'oine i ich prawom w ramach zemsty i checi odzyskania tego co utracone.
Scoia'tael mianujacy sie dumnie wyjetymi spod prawa - tego prawa, ktore maja za nic, ktorego nie szanuja. To jest RPG!
Re: Nowe płacze na magów
: 07 paź 2017 15:19
autor: Ysar
Bargian pisze:
Odnosze wrazenie ze wiekszosc z nas, arkadyjczykow to jednak 30-40 latkowie. Mamy wystarczajaco stresu i uzerania sie w RL zeby jeszcze przezywac to samo w grze. Dlatego to co tutaj napisalac jest jak najbardziej sluszne.
Dokładnie tak. Aczkolwiek nie wiem skąd niechęć do użerania się na mudzie, skoro poza nim w sprawach dotyczących gry już siłę, wolę i ochotę na to mają
RPG rpgiem ale pewne granice też powinny zaistnieć.
I jeszcze inna sprawa - to gracze uczą innych graczy i są czy to przykładem czy antyprzykładem tego jak grać albo jak nie grać.
Re: Nowe płacze na magów
: 07 paź 2017 15:28
autor: Adventicus
Thyrd pisze:Scoia'tael. Oddzialy nieludzi, w wiekszosci elfie, walczace przeciw dh'oine i ich prawom w ramach zemsty i checi odzyskania tego co utracone.
Scoia'tael mianujacy sie dumnie wyjetymi spod prawa - tego prawa, ktore maja za nic, ktorego nie szanuja. To jest RPG!
Tego akurat mamy na arce pod dostatkiem jak zerkniesz na bilans zobaczysz, że Scoia jest akurat bardzo aktywne.
Re: Nowe płacze na magów
: 07 paź 2017 17:05
autor: Walkirr
Ludzie, wyluzujcie, to tylko gra...
Gry z zasady mają sprawiać przyjemność chwilach wolnych.
Ja na nowe zmiany się bardzo cieszę i dziękuję osobom zaangażowanym w ich wprowadzenie.
Re: Nowe płacze na magów
: 07 paź 2017 17:25
autor: Paulie
Rafgart pisze:
Dla jasnosci male uzupelnienie co do tytulow z listow gonczych.
Oto aktualna lista wszystkich krain/obszarow i podobszarow na Arkadii:
Kod: Zaznacz cały
Aedirn
Hagge
Dolina Kwiatow
Guleta
Eysenlaan
Aldersberg
Vengerberg
Erbendorf
Brokilon
Brugge
Kaedwen
Ard Carraigh
Daevon
Shaerraewdd
Mahakam
twierdza Carbon
twierdza Craag Ros
twierdza Mons Arx
Fandall
Nilfgaard
Baccala
wyspa Mekan
Redania
Bialy Most
Blaviken
Gelibol
Novigrad
Oxenfurt
Piana
Tretogor
Ostrorog
Sucha Kepa
Raon Amorgoth
Rivia
twierdza Scala
osada mysliwska
Gory Sine
archipelag Skellige
wyspa Ard Skellig
wyspa Faroe
wyspa Hindarsfjall
wyspa Kaer Hemdall
Temeria
Maribor
Puszcza Shekhal
Wyzima
Grabowa Buchta
Kociepole
wies Nadrzecze
Verden
twierdza Bodrog
twierdza Rozrog
Obawa
Zerrikania
Pustynia Azrhat
Val'kare
Averland
Averheim
faktoria gornicza
Tadrig
Blutdorf
Heideck
Kraina Zgromadzenia
Imperium Krasnoludzkie
Gory Czarne
Gory Kranca Swiata
twierdza Karak Kadrin
twierdza Karak Varn
twierdza Zhufbar
Kislev
Wysoka Przelecz
Las Loren
Athel Loren
Ksiestwo Miragliano
Alimento
Campogrota
Ebino
Gory Appuccini
Gory Irrana
Gory Przeskoku
Miragliano
Toscania
Mroczne Krainy
Ziemie Czaszki
Ksiestwo Parravon
Drachenfels
Gory Szare
Parravon
Jouinard
Vingtiennes
Zle Ziemie
Reikland
Bogenhafen
Nuln
Ubersreik
Dunkelberg
Jaskare
Stimmigen
Republika Remas
Remas
Urbimo
Ksiestwo Quenelles
Masyw Orcal
Salignac la'Rouge
Quenelles
Cixous
Marguilles
Merceaux-Descloux
Montlac
Perrache
Ksiestwo Trantio
Scorcio
Las Tettoverde
Varieno
Viadaza
Wissenland
Kreutzhoffen
wies 'Nasza Wioska'
Kreutzhoffen
Weilerberg
Wyspa Milosci
Przed wprowadzeniem tytulow liczba zabitych npcow per podobszar nie byla zapisywana, wiec wczesniejsze dokonania sie nie licza. Ewentualny tytul Rzeznika trzeba robic od poczatku.
Przepraszam Rafgart, teoretycznie moglbym sprawdzic na Arce, ale skoro juz wykladacie kawe na lawe to chcialbym dopytac, bo mam wrazenie, ze nie do konca chwytam, bede wdzieczny za ewentualna odpowiedz. :-)
Tytuly z serii 'rzeznika' podmieniaja te za list gonczy w sensie takim, ze pojawia sie dodatkowy tytul do wyboru, czy wprost maskuja wybor za list? Jezeli to drugie rozwiazanie jest zaimplementowane, to co w przypadku przekroczenia progu zabitych npc'ow w kilku podregionach na jednym obszarze? Czy tytuly rzeznika mozna uzyskac tylko za podregiony, a co za tym idzie, niemozliwe jest to np. z Brugge, Brokilonu czy Zlych Ziem? I na koniec - czy mozliwe jest zdobycie rzeznika w kazdym podobszarze, nawet tam, gdzie brakuje "praworzadnych" stworzen lub listow gonczych (np. Raon Amorgoth, Drachenfells czy Ziemie Czaszki)?
Re: Nowe płacze na magów
: 07 paź 2017 20:10
autor: Rafgart
Paulie pisze:
Tytuly z serii 'rzeznika' podmieniaja te za list gonczy w sensie takim, ze pojawia sie dodatkowy tytul do wyboru, czy wprost maskuja wybor za list?
Maskuje
Paulie pisze:Jezeli to drugie rozwiazanie jest zaimplementowane, to co w przypadku przekroczenia progu zabitych npc'ow w kilku podregionach na jednym obszarze?
Z tego, gdzie masz najwiecej zabitych
Paulie pisze:Czy tytuly rzeznika mozna uzyskac tylko za podregiony, a co za tym idzie, niemozliwe jest to np. z Brugge, Brokilonu czy Zlych Ziem? I na koniec - czy mozliwe jest zdobycie rzeznika w kazdym podobszarze, nawet tam, gdzie brakuje "praworzadnych" stworzen lub listow gonczych (np. Raon Amorgoth, Drachenfells czy Ziemie Czaszki)?
Podregiony sa, ale to nie znaczy, ze sa tam jakies cywilizowane npce chronione przez list gonczy.
Re: Nowe płacze na magów
: 08 paź 2017 16:55
autor: Abr
Stanno pisze:Taki może lekki off-topic, ale w nowym CoDzie można grać Murzynką w Wehrmachcie, więc w świecie Arkadii chyba nic aż tak strasznego się nie pojawi.
Afrika Korps
Re: Nowe płacze na magów
: 13 paź 2017 20:44
autor: Bam
Mało gram ostatnio, ale zauważyłem dwie zmiany w mechanice muda dosyć dziwne dla mnie.
Potwory takie jak zombi w Ubersreiku blokowały nas tylko wtedy, gdy zdążyły nas zaatakować i podjąć walkę. Teraz natomiast blokują nas jeśli tylko przechodzimy obok kogoś kto walczy z takim zombiakiem. Prowadząc drużynę, mogą nam kogoś zblokować i odczepić, mimo, że z takim zombiakiem nie walczyliśmy. Nie wiem jak sytuacja wygląda w innych miejscach, tu natomiast jest to dziwne.
Dawniej jak prowadziliśmy drużynę i ktoś nas zasłonił przed ciosami wrogów, ale wykonaliśmy atak na np. orka, to nie byliśmy zasłonięci przed tym, którego zaatakowaliśmy, ale byliśmy zasłonięci przed pozostałymi potworami, które go wsparły. Teraz jesteśmy zasłonięci nawet przed tym pierwszym.
Te dwie powyższe sytuacje to błędy, które zostaną usunięte, czy to już tak teraz zawsze będzie wyglądać?
Re: Nowe płacze na magów
: 17 paź 2017 00:44
autor: Ajka
Chciałam pięknie podziękować temu w wizów, który poświęcił czas i Kraince dodał słodki zakątek i wozownię.
ZH jest wdzięczne iście po halflińsku!
Kuzyni i Kuzynki, wstawać spod kołder i wyjadać słodkości przed drogą nowiutkimi wozami!
...wiem, wiem, też postaram się wstać...