Strona 139 z 216

Re: Pozostałe pytania

: 23 cze 2016 11:47
autor: Vidris
Komenda 'kolory domyslne' nie dziala?

Re: Pozostałe pytania

: 23 cze 2016 13:08
autor: Irvin
Trche metnie to wyjasnilem.

Nie chce wracac do bazowych kolorow, tylko spisac sobie numery obecnych.

Re: Pozostałe pytania

: 23 cze 2016 13:13
autor: Sadriviel
J/w, nie idzie.

Re: Pozostałe pytania

: 23 cze 2016 18:26
autor: Gerdia
Irvin:
jeżeli dobrze rozumiem to nie da się,
ale komenda 'kolory ansi' przedstawia nazwę i jak wygląda dany kolor.
(nie wiem czy przydatna informacja)

Pozdrawiam,
G. :twisted:

Re: Pozostałe pytania

: 27 cze 2016 14:21
autor: Ysar

Kod: Zaznacz cały

utrzymywanie <wylacz/jednostronne/obustronne/-/+/++>
        - po wlaczeniu opcji Arkadia bedzie starala sie
          utrzymac polaczenie wysylajac regularnie w strone
          gracza minimalne ilosci danych. Obustronne
          utrzymywanie oznacza, ze dodatkowo mud bedzie
          oczekiwal automatycznej odpowiedzi. W przypadku jej 
          nieotrzymania polaczenie zostanie zerwane.
Nie znalazłam nic o tym - prośba o wyjaśnienie z polskiego na nasze. Co jest bezpieczniejsze i jak w praktyce działa połączenie obustronne? I czy dobrze rozumuje uznając, że jeśli mam obustronne to mud nie doczekawszy się odpowiedzi automatycznie wywali postać? Jeśli tak to po jakim czasie?

edit. Dzięki wielkie za wyjaśnienie. I pytanie jeszcze jedno, czy zmud 7.21 to obsługuje?

Re: Pozostałe pytania

: 27 cze 2016 14:32
autor: Ralandil
Przy połączeniu jednostronnym Arkadia wysyła co chwilę IAC WILL NOP.
Przy połączeniu obustronnym też, ale dodatkowo oczekuje od naszego klienta odpowiedzi IAC DONT NOP i w przypadku braku po 30 sekundach wyrzuca postać, więc ten wariant jest bezpieczniejszy.

Re: Pozostałe pytania

: 27 cze 2016 14:33
autor: Gleanevall
Jeśli tylko klient obsługuje to warto używać obustronnego. Dobrze rozumiesz, że jeśli mud nie dostanie odpowiedzi przez 30 sekund postać zostanie 'zerwana'. Pomaga to np. gdy padnie ci net na ekspowisku - postać niezaangażowana w walkę zostanie zerwana i ewentualne zrespione moby albo wiury cię nie zabiją. W kliencie, który tego nie obsługuje zobaczysz, że zrywa cię zawsze 30 sekund po zalogowaniu.

Ustawienie jednostronne pomaga wielu osobom z charakterystycznym problemem - zrywaniem połączenia, gdy postać stoi na lokacji i przez kilka minut nie przesyła się komend do muda ani komunikatów z muda.

Mam nadzieję, rze pomogłem.

Re: Pozostałe pytania

: 27 cze 2016 14:45
autor: Targan
Hejo,

Dziś weszła mi upragniona siła no ale nie wiem co się porobiło

Oceń cechy:
Masz epicka sile.

Cechy:
Jesteś mocarny

Mam epicka sile ale jestem mocarny czy ktoś może mi wytłumaczyć czemu takie coś się porobiło i czy to już jest maksymalny lvl siły? Bo nie oceniam, że np bardzo dużo mi brakuje do wyższej siły.

No i w kalkulatorze podcech są jeszcze 2 poziomy siły po mocarnym, to w tym momencie jestem głupi. :?

Re: Pozostałe pytania

: 27 cze 2016 15:12
autor: Tercoral
To normalne.

Wizowie zrobili tak, zeby nie dalo sie dokladnie okreslic sily postaci na wyzszych poziomach. (Chociaz kac pomaga.)

Wiec spokojnie DAMAGE liczy ci z sily jaka masz, a nie jaka oceniasz.

Re: Pozostałe pytania

: 27 cze 2016 15:29
autor: Gleanevall
W cechach nie pokaże już więcej niż ten mocarny. Faktycznie masz już siłę o poziom wyższą niż mocarny - epicką, jak poekspisz jeszcze pół roku, zobaczysz w medytacji masz nadludzka siłę. Na tych poziomach cech też masz 5 podcech do zdobycia (od bardzo dużo do bardzo niewiele), ale arkadia nie pokazuje dokładniej. W liczniku musisz sobie szacować - np. zobaczysz, że na mocno podpitym pojawia ci się nadludź, to znaczy orientacyjnie, że masz epicka siłę i brakuje niewiele. Analogicznie w druga stronę z silnym kacem.