Strona 137 z 788

Re: Porady dla graczy.

: 23 lut 2010 01:26
autor: Zorrid
Dzięki, a może ktoś stworzy listę nietypowych koment? Najczesciej utyka sie w takich glupich sytuacjach

Re: Porady dla graczy.

: 23 lut 2010 03:05
autor: Cannard
Zorrid pisze:Dzięki, a może ktoś stworzy listę nietypowych koment? Najczesciej utyka sie w takich glupich sytuacjach
Niestety one właśnie są po to nietypowe, żeby nie były oczywiste. Niektóre są naprawdę "z czapy", inne fajne i wynikające z opisów, sensowne. W przypadku bram to IMHO lekka przesada ale cóż.

Polecam uważne czytanie opisów i opisów rzeczy w opisach. Często to żmudna i niewdzięczna robota, nieraz frustruje, bo nie sposób wejść w głowę Kreatora (a w wieeelu przypadkach będziesz musiał stwierdzić, że opis taki już po prostu jest i wskazówki prowadzą do donikąd) i odgadnąć ale gdy się udaje jest satysfakcja.

Niektórych rzeczy sam nie "rozkminisz" ale od tego też jest interakcja z innymi graczami, znajomymi, których z biegiem czasu znajdziesz. Wiele też dają starania do gildii, bo (o ile trafisz na tych wymagających) zmusza do zaglądania w tereny, o których by Ci do głowy nie przyszło, że warto. Szukania rozwiązań nieoczywistych.

Początki łatwe nie są ale jak przetrzymasz, to niechybnie później stwierdzisz, że jesteś uzależniony. ;)

Wiecznym narzekaniem staruszków na forum (w tym niestety mnie) się specjalnie nie przejmuj. We wszystkich RPGach to norma, a od dobrego MG należy wiedzieć, kiedy popuścić, a kiedy odmówić.

Koniec filozofowania starego pierdziela o 3 w nocy.

Re: Porady dla graczy.

: 23 lut 2010 08:01
autor: Morowak
Cannard pisze: Niestety one właśnie są po to nietypowe, żeby nie były oczywiste. Niektóre są naprawdę "z czapy", inne fajne i wynikające z opisów, sensowne. W przypadku bram to IMHO lekka przesada ale cóż.

Polecam uważne czytanie opisów i opisów rzeczy w opisach. Często to żmudna i niewdzięczna robota, nieraz frustruje, bo nie sposób wejść w głowę Kreatora (a w wieeelu przypadkach będziesz musiał stwierdzić, że opis taki już po prostu jest i wskazówki prowadzą do donikąd) i odgadnąć ale gdy się udaje jest satysfakcja.

Niektórych rzeczy sam nie "rozkminisz"
Tutaj przyklad potwierdzjacy fantazje niektorych wizow:
> zakolacz kolatka w brame
Uderzasz kilkukrotnie ciezka kolatka, az po okolicy rozchodzi sie glosne dudnienie. Po chwili brama z glosnym jekiem zostaje otwarta.

Re: Porady dla graczy.

: 23 lut 2010 11:27
autor: Sunird
Jestes w stanie wyroznic kilka sladow na ziemi. Najswiezsze zostaly pozostawione prawdopodobnie przez grupe pieciu osob i prowadza na polnocny-zachod.


Jestes w stanie wyroznic kilka sladow na ziemi. Najswiezsze prowadza na poludnie.


Takie rzeczy poki co pokazuja mi sie w tropieniu. Mam tropienie zawodu fanatyka.

Ale z tego co widze, osoby z tropieniem GP otrzymuja tylko to drugie, zajmuje im to 2 sekundy dluzej, ale poprawny kierunek otrzymuja.

Moze to pochopny wniosek, ale tropienie fanatyka i partyzanta - pomiedzy GP a mysliwym - stracilo znacznie na znaczeniu, skoro GP pozna konkretny kierunek. Kiedy sie kogos sciga, to przeciez wie sie jaka grupe, a "prawdopodobnie przez grupe pieciu osob" mowi tyle co nic. Ciekaw jestem czy macie podobne czy odmienne przemyslenia.

Re: Porady dla graczy.

: 23 lut 2010 11:59
autor: Haern
Ja mam odmienne. Informacja o grupie pomaga tropic w miejscach uczeszczanych, w ktorych ktos mogl zatrzec slady. Partyzant, a mysliwy to juz w ogole, tropi duzo szybciej, ma wlasciwie 100% skutecznosci, no i prawie zawsze pokazuje kto lub jaka rasa zostawila slady. Roznica miedzy fanatykiem a gp nie jest przeciez tak duza, a czasowo - skoro mowsiz ze to 2 sekundy - to duzo czasu. Sam wiesz, ze w czasie pogoni 2 sekundy to dlugo :) Predkosc tropienia mysliwego, o czym przekonalem sie dopiero ostatnio, jest wrecz niesamowita - bardzo przyjemny bonus, ktos taki mimo slabych umiejetnosci bojowych przydaje sie w bojowej gildii.

Re: Porady dla graczy.

: 23 lut 2010 13:01
autor: Crespo
Niektórych rzeczy sam nie "rozkminisz" ale od tego też jest interakcja z innymi graczami, znajomymi, których z biegiem czasu znajdziesz.
Przypomniało mi sie rumowisko w górach szarych.

Zejdz do rumowiska
zejdz na dol
ob romowisko
zejdz w kierunku rumowiska
zeskocz do rumowiska

powiedz No kurwa...
ogr mowi: Blisko... ku... ku...

zejdz ku rumowisku
działa =P



A teraz kolejne noobowskie pytanie z mojej strony:
Czy jak mam kase w banku w Nuln to moge ją wyciągnąć w banku w Novi? Czy każdy bank ma swoje unikalne konto?

Re: Porady dla graczy.

: 23 lut 2010 13:23
autor: Eve
Nie da się wyciagnąć monet w innym mieście niż się wpłaciło.

Re: Porady dla graczy.

: 23 lut 2010 13:37
autor: Gość
Czesc.

Wiecie jak ma sie teraz sprawa z dopasowywaniem ubran do rasy?

Re:dol teżewe.
Chodzi mi o to, ze chcialbym ubrac kiedys postac w cos innego, niz to z KZ czy GM. Na Arkadii jest naprawde duzo fajnych ubran, ze zbyt duzym rozmiarem jak dla niskiej rasy. :)

Re: Porady dla graczy.

: 23 lut 2010 13:45
autor: Urithair
Gawicz:

Deja vu? :D

Wiem tylko tyle, ze w KZ nie kupisz nic dla innej niz halfling/niziol.

Re: Porady dla graczy.

: 23 lut 2010 15:12
autor: Gotmir
Sunird:

nadal masz prawdopodobne tropy na GP (fanatyk juz sie nie myli) wiec nie masz czego narzekac. Dalej tropienie fanatyka jest bardzo przydatne.