Re: Porady dla graczy.
: 23 lut 2010 01:26
Dzięki, a może ktoś stworzy listę nietypowych koment? Najczesciej utyka sie w takich glupich sytuacjach
Oficjalne forum Arkadii, polskiego MUD-a, tekstowej gry fabularnej.
https://arkadia.rpg.pl/forum/
Niestety one właśnie są po to nietypowe, żeby nie były oczywiste. Niektóre są naprawdę "z czapy", inne fajne i wynikające z opisów, sensowne. W przypadku bram to IMHO lekka przesada ale cóż.Zorrid pisze:Dzięki, a może ktoś stworzy listę nietypowych koment? Najczesciej utyka sie w takich glupich sytuacjach
Tutaj przyklad potwierdzjacy fantazje niektorych wizow:Cannard pisze: Niestety one właśnie są po to nietypowe, żeby nie były oczywiste. Niektóre są naprawdę "z czapy", inne fajne i wynikające z opisów, sensowne. W przypadku bram to IMHO lekka przesada ale cóż.
Polecam uważne czytanie opisów i opisów rzeczy w opisach. Często to żmudna i niewdzięczna robota, nieraz frustruje, bo nie sposób wejść w głowę Kreatora (a w wieeelu przypadkach będziesz musiał stwierdzić, że opis taki już po prostu jest i wskazówki prowadzą do donikąd) i odgadnąć ale gdy się udaje jest satysfakcja.
Niektórych rzeczy sam nie "rozkminisz"
> zakolacz kolatka w brame
Uderzasz kilkukrotnie ciezka kolatka, az po okolicy rozchodzi sie glosne dudnienie. Po chwili brama z glosnym jekiem zostaje otwarta.
Przypomniało mi sie rumowisko w górach szarych.Niektórych rzeczy sam nie "rozkminisz" ale od tego też jest interakcja z innymi graczami, znajomymi, których z biegiem czasu znajdziesz.