Strona 131 z 788
Re: Porady dla graczy.
: 15 lut 2010 19:41
autor: Belhard
Czy ktoś liczył może ile postępów potrzeba na level up w Klubie Obieżyświatów?
Liczę, liczę i ciągle mi inaczej wychodzi.
Re: Porady dla graczy.
: 15 lut 2010 23:23
autor: Cannard
Tararni pisze:Pieter pisze:Ogólnie zawody niebojowe są w wydaniu AJ nieporozumieniem/urozmaiceniem erpegowym.
Nie uogolniaj :>
Bo sie strasznie mylisz. Mialem okazje bawic sie kiloma takimi i tak zielarz jak i handlarz zdecydowanie sa warte zainwestowanych w nie pieniedzy.
Pod warunkiem, że weźmie je osoba, która nie traktuje zielarza jak kosiarki i umie wybrać, a potem sprzedać towar. Bo to wcale nie takie oczywiste dla początkujących. ;)
Z handlarzem jest nieco do d.... bo, nie wiem jak kupcy musieliby bardziej olewać klientów (bywają wyjątki) by zniwelowało to to, jak mają znacznie lepsze ceny.
Re: Porady dla graczy.
: 15 lut 2010 23:28
autor: Gerdia
Początujący?
Najemnicy to świetne kosiarki.
Motto: zebrać zioła, sprzedać zioła i zabić zielarke ...
G.

Re: Porady dla graczy.
: 16 lut 2010 00:39
autor: Ramla
re Gerdia:
Fajne motto

Podwojny zaorbek... I tak obejsc wszystkich zielarzy to juz w ogole miodzio hyhy

Re: Porady dla graczy.
: 16 lut 2010 12:00
autor: Eve
Cannard pisze:
Z handlarzem jest nieco do d.... bo, nie wiem jak kupcy musieliby bardziej olewać klientów (bywają wyjątki) by zniwelowało to to, jak mają znacznie lepsze ceny.
Cannard, AJ hanldarza nie jest do dupy:) Mówię z punktu widzenia kupca. Zawód AJ jest dla kogoś kto chce się pobawić w trochę wyższe zarobkowanie niż inni, ale fakt faktem różnica zaczyna się kiedy masz w perspektywie sprzedać 1 kamyczek za 20zl lub sprzedać ich 20 za kilkadziesiąt mithryli. = Rozmiar ma znaczenie.
Z kamyczkiem bym nie czekała, ale z kamolami owszem (tak bez reklamy!)
Re: Porady dla graczy.
: 16 lut 2010 12:02
autor: Eve
Eve pisze:Cannard pisze:
Z handlarzem jest nieco do d.... bo, nie wiem jak kupcy musieliby bardziej olewać klientów (bywają wyjątki) by zniwelowało to to, jak mają znacznie lepsze ceny.
Cannard, AJ hanldarza nie jest do dupy:) Mówię z punktu widzenia kupca. Zawód AJ jest dla kogoś kto chce się pobawić w trochę wyższe zarobkowanie niż inni, ale fakt faktem różnica zaczyna się kiedy masz w perspektywie sprzedać 1 kamyczek za 20zl lub sprzedać ich 20 za kilkadziesiąt mithryli. = Rozmiar ma znaczenie.
Z kamyczkiem bym nie czekała, ale z kamolami owszem (tak bez reklamy)
ps. Przed Cechem miałam AJ handlarza i sobie go chwaliłam.
Re: Porady dla graczy.
: 16 lut 2010 22:09
autor: Aler
witam
a apropo zaowdow aj.
traci sie go po dostaniu zawodowego etatu?
bo jak tak to oplacalo by sie je zmieniac?
pzdr
A.
Re: Porady dla graczy.
: 16 lut 2010 22:10
autor: Werbat
Traci się.
Re: Porady dla graczy.
: 17 lut 2010 00:56
autor: Ramla
Glupie pytanie odnosnie ziol bo wydaje mi sie, ze gdzie kiedys ktos o to pytal i chyba znam odpowiedz, no ale tak czy inaczej zapytac nie zaszkodzi.
Chodzi o to czy szukajac ziol na jakiejs lokacji standardowa komenda znalezione ziolko jest losowane z dostepnych (od jakiegos osta az do szafranow delion itp.) czy jednak w zaleznosci od umow sa to wzglednie coraz lepsze ziola?
edit:
Oczywista chodzi mi o Wasze obserwacje no chyba ze sie ktorys z wizow wypowie

Re: Porady dla graczy.
: 17 lut 2010 01:00
autor: Cannard
Jeśli szukasz na ślepo to znajdujesz co ci um/mental/inny random da. Na dłuższą metę jest to mało efektywny sposób szukania. Często wylosuje Ci gorsze zioło, niż mogłabyś znaleźć szukając "po imieniu".
@Eve
Chodzi mi o to, że szybciej zarobisz AJotem bojowym niż handlarzem, on jest fajny dla docelowych Kupców, inaczej strata czasu.