Strona 14 z 23

Re: tf-mapper

: 23 wrz 2013 16:23
autor: Werbat
To od razu możesz dorobić, żeby te 'untitled' zniknęły, albo inne 'false' ;-)
Dobra, nvrd, wywaliłem sobie z pliku mapy sam, z palca.

Żeby nie było: https://github.com/thornag/tf-mapper/issues/45

Re: tf-mapper

: 25 wrz 2013 16:52
autor: Dorien
z niecierpliwością czekam na kolejny odcinek wielkiego mapera thornaga, w następnym maja być podobno pathfindery i zony działające ;). Można wiedzieć kiedy premiera ?

D.

Re: tf-mapper

: 25 wrz 2013 17:45
autor: Werbat
Zony! Zony! Zony!

Re: tf-mapper

: 25 wrz 2013 19:36
autor: Thornag
Ehh no, GTA V mam, co poradze?

Re: tf-mapper

: 25 wrz 2013 20:45
autor: Thornag
Mozna zasysac.

Re: tf-mapper

: 26 wrz 2013 09:58
autor: Dorien
a dla windowsa ? :roll:

Re: tf-mapper

: 26 wrz 2013 10:06
autor: Thornag

Kod: Zaznacz cały

[thornag@mahakam public_html]$ ll MudMapper.*
-rw-r--r-- 1 thornag thornag 120825531 Sep 25 19:06 MudMapper.dmg
-rw-r--r-- 1 thornag thornag  12848869 Sep 25 19:18 MudMapper.zip

Re: tf-mapper

: 26 wrz 2013 11:41
autor: Werbat
Zasysa się w końcu skąd? z github.io, czy z mahakam.pl, czy wsio rawno?

Re: tf-mapper

: 26 wrz 2013 12:20
autor: Thornag
Linki z http://thornag.github.io/tf-mapper/ prowadza na mahakam.pl

Re: tf-mapper

: 26 wrz 2013 13:11
autor: Werbat
Ach, ok.

Zony działają pięknie, dziękuję.