Strona 14 z 23
Re: tf-mapper
: 23 wrz 2013 16:23
autor: Werbat
To od razu możesz dorobić, żeby te 'untitled' zniknęły, albo inne 'false' ;-)
Dobra, nvrd, wywaliłem sobie z pliku mapy sam, z palca.
Żeby nie było:
https://github.com/thornag/tf-mapper/issues/45
Re: tf-mapper
: 25 wrz 2013 16:52
autor: Dorien
z niecierpliwością czekam na kolejny odcinek wielkiego mapera thornaga, w następnym maja być podobno pathfindery i zony działające

. Można wiedzieć kiedy premiera ?
D.
Re: tf-mapper
: 25 wrz 2013 17:45
autor: Werbat
Zony! Zony! Zony!
Re: tf-mapper
: 25 wrz 2013 19:36
autor: Thornag
Ehh no, GTA V mam, co poradze?
Re: tf-mapper
: 25 wrz 2013 20:45
autor: Thornag
Mozna zasysac.
Re: tf-mapper
: 26 wrz 2013 09:58
autor: Dorien
a dla windowsa ?

Re: tf-mapper
: 26 wrz 2013 10:06
autor: Thornag
Kod: Zaznacz cały
[thornag@mahakam public_html]$ ll MudMapper.*
-rw-r--r-- 1 thornag thornag 120825531 Sep 25 19:06 MudMapper.dmg
-rw-r--r-- 1 thornag thornag 12848869 Sep 25 19:18 MudMapper.zip
Re: tf-mapper
: 26 wrz 2013 11:41
autor: Werbat
Zasysa się w końcu skąd? z github.io, czy z mahakam.pl, czy wsio rawno?
Re: tf-mapper
: 26 wrz 2013 12:20
autor: Thornag
Re: tf-mapper
: 26 wrz 2013 13:11
autor: Werbat
Ach, ok.
Zony działają pięknie, dziękuję.