Strona 14 z 73

Re: Zmud pomoc

: 03 gru 2011 15:10
autor: Virdill
Witam mam takie pytanko,
jak zrobić aby kiedy jestem z kimś w drużynie to abym tez widział gdzie jesteśmy na mapperze ?

Re: Zmud pomoc

: 04 gru 2011 09:06
autor: Herenvarno
No to i moje pytanie.
Sprawa dotyczy krotkich opisow lokacji.
Chcialbym by nazwy lokacji i tylko one byly wyswietlane u mnie wylacznie z wielkich liter. Np.
"Pokoik w ktorym sypia wujek Sam."
na:
"POKOIK W KTORYM SYPIA WUJEK SAM."

Jakas sugestia jak wylapywac tego typu short i jak go podmienic do wyswietlenia?

Re: Zmud pomoc

: 04 gru 2011 17:19
autor: Zurwen
Nie sądzę, żeby dało się to zrobić. Przynajmniej nic zupełnie nie przychodzi mi do głowy w tej chwili.

Re: Zmud pomoc

: 06 gru 2011 18:22
autor: Gość
Zakladajac ze zawsze po krotkim opisie kolejna linijka to wyjscia da sie to cos takiego dosc latwo uzyskac.

<trigger priority="1" regex="true" id="1630">
<pattern>^(?:> )?(.+)\n.+ wyjsc(?:ia|ie)?\:.+</pattern>
<value>#sub - nie pamietam jak dokladnie sub dziala a do pracy sie spiesze, ogolnie podmienic trzeba %1 na %upper(%1)</value>
</trigger>

Re: Zmud pomoc

: 06 gru 2011 18:57
autor: Zurwen
Jest to błędne założenie.

Re: Zmud pomoc

: 07 gru 2011 14:01
autor: Magog
Mi moj mapper ma zapamietane wiekszosc shortow lokacji poprawnie, ewt mozna by z tego zrobic trigger onEventRoomEnter i wyswietlac nazwe sciagnieta z mappera.

Re: Zmud pomoc

: 08 gru 2011 01:15
autor: Herenvarno
Magog, moje pytanie dlatego tak sformułowałem ponieważ to co chce uzyskać ma służyć tez ewentualnie do edycji zmieniających sie map Arkadii.
Większość zrobię sam, jednak potrzebuje konceptu jak "wyłowić" nazwę short z tekstu przychodzącego z Arki, by moc go porównać właśnie z shortem w maperze by w finalnej wersji (miedzy innymi, nie o sam maper jednak idzie) otrzymać info w stylu: "Nazwa short mapera nie jest zgodna z oryginałem!"
"Wyjscia w maperze nie sa zgodne z oryginalem!"
"F12 - Zapamietaj ustawienie tej lokacji wzgledem Mapera -
F11 - Dodaj te lokacje jako nowa w maperze
F10 - Polacz wszystkie zapamietane ustawienia w calosc
F9 - Zakoncz edycje w istniejacym, wskazanym miejscu na maperze
F8 - Zakoncz edycje i zpisz NIE LACZAC z istniejacymi traktami w maperze"...
Coś w tym goście, jednak nieco bardziej rozbudowane, Dlatego tez nie chcę się odwoływać do czegoś, co może być już nieaktualne na moim dysku, by klient "myslal" ze otrzymuje z niego aktualna informacje.

Re: Zmud pomoc

: 08 gru 2011 14:57
autor: Gość
Mapper w gruncie rzeczy mocno sie opiera na triggerze zblizonym do tego ktory podalem wczesniej - short, description i wyjscia sa ustalane na podstawie relacji do siebie. W trybie tworzenia mapy wchodzac na lokacje mapper przyjmuje ze np. pierwsza linijka to short, druga to dlugi opis, trzecia to wyjscia. Przy wylaczonych dlugich opisach ja osobiscie mam wylaczone wylapywanie description. Moge sie mylic ale wydaje mi sie ze jakies 80% lokacji zwraca short - jako pierwsza linijke, wyjscia - jako druga, przynajmniej tak mam to ustawione w mapperze i bez wiekszych problemow udalo mi sie zmapowac wiekszosc swiata. Problemem jest bardziej to ze linijka z wyjsciami jest dosc zroznicowana. Jezeli chodzi o samo wylapanie krotkiego opisu do dalszej obrobki - zrobilbym to analogicznie jak automatyczne ustawianie kropki na wlasciwej lokacji w mapperze -
<trigger priority="20" case="true" regex="true" id="611">
<pattern>^(?:> )?zerknij$</pattern>
<trigger type="Within Lines" param="1" regex="true">
<pattern>(?:^> )?(.+)</pattern>
<value>#tag name %1</value>
</trigger>
gdzie %1 to krotki opis lokacji.

Re: Zmud pomoc

: 19 gru 2011 11:38
autor: Ravald
Siewka,
mam pomysl na cos takiego:

Kod: Zaznacz cały

#TR {???}
#VAR moby {szkielet|goblin|ork}
#ALIAS xx {zabij @moba}
#VAR moba {}
gdzie:
- @moba zawiera nazwe moba w dopelniaczu (moze byc stala, nie nie mam problemu w dopisaniu sobie nowych wartosci w takiej kolejnosci, w jakiej sa one w @moba)
- no i potrzebny trigger, ktory ODPOWIEDNIO do rodzaju moba na lokacji, czyli szkielet, goblin, ork etc przypisuje kolejne pozycje z @moba do @moby, czyli jesli na lokacji jest szkielet, to @moba = szkielet, gdy goblin to @moba = goblina etc.

Molgby ktos pomoc?
Dzieki...!

Re: Zmud pomoc

: 19 gru 2011 15:52
autor: Haern
Zrob druga zmienna z nazwami mobow w mianowniku. Uloz obie zmienne alfabetycznie (zaznaczyc 'Sorted' w zmiennej, nie jestem pewien czy to juz jest w zmudzie). Wylapujesz w triggerze {@moby_w_mianowniku} i bindujesz moba z @moby (uzyj funkcji %ismember i %item).