Strona 14 z 22
Re: Exp.
: 29 maja 2010 10:58
autor: Musin
Jedyne co mogli by podać to liczbę postępów z poziomu na poziom

Re: Exp.
: 29 maja 2010 11:19
autor: Krobelus
Zjebane.
Ustawa antyexpiarska z dnia 29.05.10 wkroczyła w życie.
Teraz ustawa zbalanasowania elitarek do masówek i będzie jak wow masz zwiedzl(72lev) i max zawód fajna zbroje i bron co ci nie znikną a chińczycy będą napierdalać gold w kopalni i wystawiać na allegro.(zapomniałem dodać wszystko bez grafiki. Trzeba pójść do przodu i zacząć grać w jakieś warhammery i wowy)
Re: Exp.
: 29 maja 2010 11:21
autor: Ormen
Mimi:
wiem, że ciężko zrobić tak żeby było 'sprawiedliwe'.
A zmiana postępów oczywiście, że rewelacyjna. Można wszystko na nowo przetestować, na nowo sprawdzić i będzie to łatwiejsze.
W poprzedniej notce chciałem zwrócić jednak uwagę na inne kwestie, które zostały rozwiązane moim zdaniem gorzej lub rozwiązania się nie doczekały. Mam nadzieję, że wizowie będą chcieli odpowiedzieć na te pytania, bo to dość ważne, jak arkadia ma według nich wyglądać. Jeśli śmierć na wysokim poziomie ma się równać stracie 1000 godzin expa i wizowie uważają, że jest to dobre rozwiązanie, to fajnie byłoby o tym wiedzieć.
Re: Exp.
: 29 maja 2010 11:34
autor: Blob
Ormen jaka rewelacja? kolejny raz obcieli expa wysokim poziomom. Oczywiscie to "ostateczna" wersja reformy w co mi sie nie chce wierzyc.
Nikt sie nie plumka bo nikt nie moze porownac zmiany sprzed i po reformie. Na porownanie to trzeba czasem i pol roku.
Wizowie zadowoleni, ot kolejny "sukces".
Re: Exp.
: 29 maja 2010 11:40
autor: Ormen
Specjalnie dla Bloba wyjaśnię jeszcze bardziej klarownie:
Rewelacją dla mnie jest to, że postępy widać teraz na każdym poziomie. Dzięki temu, że widać je szybciej, można łatwiej testować różne warianty expa.
Fatalne natomiast jest obcięcie expa dla poziomów zwiedził i wyżej. Nie dość, że trudniej będzie osiągnąć wyższy poziom, to przy śmierci postaci (traciszy tyle samo cech) straci się więcej expogodzin. Dlatego zapytałem wizów czy taka jest ich wizja arkadii i czy tak właśnie ma według nich zostać.
Re: Exp.
: 29 maja 2010 11:49
autor: Ghazar
No teraz przy wysokich poziomach nie tracisz pol roku expa tylko 2 lata

Reforma expa powinna sie zakonczyc obnizeniem straty doswiadczenia przy zgonach. Wtedy nawet takie obciecie expa na wysokich lvlach moznaby nazwac bardzo rozsadnym i koniecznym.
Re: Exp.
: 29 maja 2010 12:02
autor: Blob
Ghazar: po ostatnich reformach jestes pewien ze 2 lata? W koncu to ma byc "ostateczna" reforma.
Ormen: Pare razy sie przewijalo iz system doswiadczenia jest ustawiony na "kawal swiata" należy wiec uznac ze taka jest zakladany średni poziom graczy na arce. A ze nie chca zlosliwie gracze padac, a wrecz przeciwnie podnosza swoje poziomy ile potrafia. To mnie wcale ta zmiana nie dziwi.
Tylko nie wiem jak sie ta srednia poziomow ma do niektorych npecow skladajacych kawala "na dwa strzaly".
Re mimi: blorpie?
Re: Exp.
: 29 maja 2010 12:07
autor: Gość
No właśnie Blobie: wygląda na to, że wizowie po prostu nie chcą owianych legendą, tylko graczy w przedziale doświadczony - zwiedził cały świat.
Wyżej tylko dla nolife'ów
edit: przepraszam
Re: Exp.
: 29 maja 2010 12:17
autor: Ghazar
Z tego jak rozumiem wiesci to poziom max bedzie wielce.
"Az do poziomu 'ktos kto zwiedzil caly swiat' bedzie ona dopuszczac
tyle samo lub wiecej doswiadczenia niz wczesniej, a powyzej mniej."
Powyzej "zwiedzil" ma byc mniej expa czyli dopiero od wielce.
Co do tych 2 lat.. do wczoraj ja bym zgona odrabial rok+ na widzial i doswiadczyl. Po zmianach sadze ze 2lata+ to minimum

Ale wszystko jest do przelkniecia gdyby sie tracilo np 10-15% expa.
A moze rozroznienie: giniesz na <=zwiedzil - tracisz expa jak teraz czy tam troszke mniej, ale giniesz na >=wielce, tracisz takie 10-15% wlasnie. Te niskie poziomy odrobia szybciej te wyzsze to juz.. ciezko.
Re: Exp.
: 29 maja 2010 12:25
autor: Pip
Nie daj bog, zebys jeszcze stracil ten level jeszcze w jakies 2 - 3 sekundy.