Strona 125 z 297

Re: Komentarze do Pytan

: 12 lip 2009 23:30
autor: Vinzt
Przyznam szczerze, ze te powymazywane posty nie robia dobrego wrazenia...
Wlaczam forum po kilku dniach i mam takie haslo w rodzaju kola fortuny....


Literka - przerwa - literka - literka - literka - przerwa - literka - ....


No mozna wyskoczyc z wlasnej skory jak sie to czyta..

Re: Komentarze do Pytan

: 13 lip 2009 13:11
autor: Buluar
Cochis :

A Rodzinka z Tilei? Moze to nie zlodziejaszki wyrywajace staruszkom torebki w Nuln, no ale...

Re: Komentarze do Pytan

: 13 lip 2009 13:52
autor: Cochis
Buluar
Rodzina Alderazzi jest taka sama gildia bojowa jak Komando, Gladiatorzy czy Najemnicy. Roznice polegaja na otoczce rpgowej.

Piszac o zlodziejach mialem na mysli zupelnie inna gildie, zblizona bardziej do kupcow niz do gildii bojowej. Mam pomysl na taka gildie (brak speca ofensywnego, brak umow ofensywnych, przyzwoite defense + rozne bonusy), dzialajaca w oparciu o zupelnie inne reguly niz gildie na Arkadii.
Byc moze pomysl by sie nie sprawdzil a moze bylaby super zabawa ale mysle ze nie ma co zaczynac dyskusji bo i tak pierwszym i to niebanalnym problemem bylaby koniecznosc zakodowania mozliwosci okradania graczy. A na to chyba zaden wiz nie ma pomyslu.

Re: Komentarze do Pytan

: 13 lip 2009 19:13
autor: Shakal
Nie wspominajac o tym, ze grywalne to to bedzie wtedy tylko dla zlodzieja.

Shakal

Re: Komentarze do Pytan

: 13 lip 2009 20:11
autor: Werbat
Hmm, afair w starym driverze była komenda 'ukradnij'. Na konkurencyjnym Nightalu, zbudowanym przecież w oparciu o ten stary kod, możliwość okradania jest i nie była jakoś specjalnie dobudowywana, o ile mi wiadomo.

Ale Shakal i tak mówi dobrze. Teraz 90% muda biega bojąc się o zgon, strach o okradzenie do tego na dodatek nie byłby chyba najlepszym pomysłem ;-)

Re: Komentarze do Pytan

: 13 lip 2009 23:15
autor: Kagain
Rafgarcie, przesadzasz już z tą ironią w swoich odpowiedziach. Była śmieszna do czasu. Starczy, że kodujący przeczyta tekst drugi raz i wyłapie większość błędów. A jak nie jest pewny pisowni to zawsze w Wordzie można sprawdzić. Sądząc po czasie jakim zajęło stworzenie wyspy startowej to na pewno była chwila na sprawdzenie poprawności tekstu.

Re: Komentarze do Pytan

: 14 lip 2009 00:00
autor: Werbat
Re: up.
Koduj w Wordzie, powodzenia.

Re: Komentarze do Pytan

: 14 lip 2009 00:09
autor: Ovidus
Werbat pisze:Re: up.
Koduj w Wordzie, powodzenia.
Zebys sie nie zdziwil do czego obecny word jest zdolny.

Re: Komentarze do Pytan

: 14 lip 2009 00:32
autor: Tipi
Wcale sie Rafgartowi nie dziwie. A tej bandzie debili rezygnujacej z gry po przeczytaniu literowki mowie nie. Zreszta tacy true erpegowcy by sie tutaj nie odnalezli.

Re: Komentarze do Pytan

: 14 lip 2009 00:52
autor: Cochis
Jak to ujal kiedys Falkan: "Najtrudniejszy quest na arce to stworzenie postaci, jesli ktos to przejdzie to juz potem z gorki idzie"
Pozdro Tomek!