A powiedzcie mi jedna rzecz. Z jednej strony wszystko obraca sie wogol expa, z drugiej strony narzekacie ze RP na Arce umiera i nie mozna odgrywac postaci. Jest to z jednej strony smutne (chcialbym zeby kazdy mogl sie dobrze bawic przy RP) a z drugiej strony budujace to ze ja nie widze takich problemow wsrod tych z ktorymi sie obracam. Mam za to inny.
Lumen pisze: ↑04 sty 2019 15:38
Lieselotte pisze: ↑04 sty 2019 15:28
1. Jak ktoś ma zawód, to odexpienie zwiedził --> wielce ile zajmuje? Tydzień? Dwa tygodnie?
Tydzień ostrzejszego expa, 2 luźniejszego - bezbolesne.
Nie wiem czy zdajecie sobie sprawe, ale to o czym mowicie to nie jest luzne granie tylko orka na ugorze i ciezki nalog.
Nie expie, albo expie malo. Nie lubie i robie to tylko dlatego zeby nie odstawac za bardzo od innych na wyprawach i zeby mi nie wadzilo w pelnej zbroi, kompletem broni i pierdolami ktore nosze. Jesli dobrze pojdzie i nie padne, to za kilka, kilkanascie tygodni doexpie do wielce (brakuje mi 4 podcechy).
Pierwszy raz w swojej historii gry na Arkadii.
Na jakiejkolwiek postaci.
Badum tss.
Nie przeszkadza mi to, ze inni moga sobie orac calymi dniami i odexpic zwiedzil do wielce w dwa tygodnie. Jesli tak lubicie expa - droga wolna. Bawcie sie, ale nie mierzcie innych swoja miara.
Jak juz bylo tutaj wiele razy podkreslane - przepasc pomiedzy spasami, ktorzy nie spadaja z legendy po trzech zgonach (jesli wierzyc plotkom to sa i tacy) a nowym graczem jest ogromna. Policzcie sobie sami w glowach jaka jest szansa na to zeby nowy gracz, rozpoczynajacy gre w 2019 roku dobil kiedykolwiek do legendy nie zniechecajac sie po drodze.
Wlasciwie kazda gra MORPG ma jakis maks level. Jedne zdobyc ciezej, inne latwiej, ale kazdy gracz rozpoczynajacy gre ma te pewnosc ze po kilku tygodniach/miesiacach (w zaleznosci od gry) sobie ten maks level osiagnie. Ja na Arce powatpiewam czy kiedykolwiek dobije Wielce, bo znajac zycie niedlugo padne i znowu bede mial odexpiania. I nie zebym sie zalil, ja nie czuje potrzeby miec legendy. Przychodze na Arke zeby poodgrywac postac.
Luzny pomysl ode mnie:
Zastapienie kary za zgona, albo takie jej zmodyfikowanie, zeby odekspienie poziomu bylo takie samo dla zwiedzil jak i dla legendy (strata tygodnia, czy dwoch expa to tez jest jakas kara i bedzie przyjemnosc, ze komus to zafundowaliscie), ale zeby byl zdecydowanie bardziej dotkliwy. Innymi slowy, zgon oznaczalby spadniecie o kilka poziomow (sic!), ale odexpianie mialoby tak dobrany mnoznik, zeby mozna bylo odexpic (na mobach, nie idlowanie w gildii) do poziomu sprzed zgona w te dwa-cztery tygodnie w waszym magicznym tempie - czyli dla mnie jakies 2-3 miesiace luznego expa. Po odexpieniu zgona mnoznik by znikal. W ten sposob zgon by bolal nawet bardziej niz obecnie (wyobrazcie sobie ta legende z wrogiej gildii biegajaca po expowisku na bardzo doswie), ale nie oznaczal miesiecy/lat odekspiania. Zaludnily by sie latwiejsze expowiska, bo pojawili by sie ludzie na nizszych poziomach, etc. etc.
Wydaje mi sie ze dobrym pomyslem byloby wprowadzenie wiedzy bojowej zdobywanej w swiecie/w ksiazkach/w walce PvP (sama walka, nie musi nastapic zgon) z danym zawodem, i title PvP - szczegoly do dogrania, jak mowilem nie bawie sie w PvP.
Zwykla wiedza, pokemony i nowe tytuly odzyly troche Arkadie PvE, moze podobny zabieg odzywi arkadie PvP.
Howgh,
E.