Re: KOMENTARZE do "Pytań do Czarodziejów"
: 11 lut 2017 15:35
Zostalbys przed wejsciem i wyswietliloby ci sie: Oh... nie odwazysz sie tam wejsc. Nie jestes takim kozakiem a jesli to udowodnij to otwierajac swoja gildie.
Oficjalne forum Arkadii, polskiego MUD-a, tekstowej gry fabularnej.
https://arkadia.rpg.pl/forum/
Mi się pomysł bardzo podoba. W wielu MMO (np. ESO, Albion Online, EVE Online - do pewnego stopnia) coś takiego funkcjonuje i PvP kręci się właśnie wokół tego.Gruer pisze:Swego czasu z kolegą bodajże Cirdem rozmawialiśmy na temat tzw stref bitewnych i z tego co pamietam
pomysł cieszył się pozytywnym odbiorem po obu stronach barykady.
Tak jak w życiu, będą zmuszone do wybierania. Czyż wiedźmin nie dał nam najlepszego przykładu, że neutralność to bujda? Teoretycznie gildie neutralne powinny być po stronie porządku. ZH - po stronie prawa, zakonu, straży krain czy czegoś tam. PE, CKN, SGW - Po stronie królestw Nordlingów, anty Nilfgaardzkie (jeżeli zakładamy, że wojna idzie/była), anty-wiewiórkowe (o ile nie są sympatyzującymi, ale wtedy rzuca się na Ciebie każdy wrog ulavka) i anty-bandytowe. Czy można taki stan nazwać neutralnością? Raczej normalnością.Otwieranie stowów itd dla wzmożonego PK. Wszystko bardzo fajnie. Jak w tym wszystkim miałyby wyglądać gildie neutralne? Zostają zamknięte?
Kod: Zaznacz cały
- Yarpen, ja cię po przyjacielsku ostrzegam. Takich, którzy siedzą okrakiem na palisadzie, obie strony nienawidzą, w najlepszym zaś przypadku traktują nieufnie.
Większości nie podoba się pomysł otwarcia gildii. Większości podoba się pomysł ze strefą wpływów.Tuna pisze:Ta gra powstała również dla mniejszości.