Strona 13 z 38

Re: Zmiana kary za zgon

: 19 lis 2011 15:41
autor: Torg
Witam,
Ja takze gram w Arke juz od kilku, grubych lat. Od poczatku mojej przygody bylem zdania, ze kara za zgon jest zbyt duza. Obecnie nie moge poswiecac tyle czas grze co kiedys (praca, rodzina itp.). Oczywiscie czlowiek nabiera doswiadczenia i tak czesto nie pada, lecz utrata internetu lub inne dziwne przypadki moga doprowadzic do przykrego balansu. W moim przypadku, a czytajac obecny watek forum nie jestem osamotniony w tych odczuciach, zgon oznacza potworna strate poswieconego grze czasu. Mimo tych niedogodnosci Arkadia ma cos (nie potrafie tego zdefiniowac!) czego nie maja inne gry dlatego tak poslusznie bo chwili kryzysu zaczynam odrabiac straty. Jest to jednak bardzo frustrujace i nie przysparza mudowi nowych graczy.
Z propozycji jakie pojawily sie w tym watku najbardziej odpowiada mi opcja z automatycznym powrotem doswiadczenia rozciagnietym w okreslonym czasie np. 2 tygodniach. W tym okresie gracz moglby expic, a kazdy jego punkt bylby mnozony tak by sam mogl odrobic poziom znacznie szybciej. Po osiagnieciu poprzedniego progu doswiadczenia predkosc nabywania doswiadczenia wracalaby do normy. Oczywiscie rozumiem, ze prowadziloby to do sytuacji, ze kazdy mialby legende za 5 lat;). Dlatego proponuje do kazdego zgona w powyzszym przypadku dodac kare 10% utraty doswiadczenia. Zawsze to mniej niz magiczne 30%, a predkosc odrabiania bylaby duzo wieksza.

Pozdrawiam

Torg Castelucci

Re: Zmiana kary za zgon

: 19 lis 2011 17:29
autor: Zxar
Od razu zaznaczam, ze mi obecny system nie przeszkadza, zdajac sobie caly czas sprawe, ze jest on wyjatkowo bolesny niekiedy. Totez wtrace swoje 3 grosze.
Nie sledze watku, wiec pomysl, ktory zaraz przedstawie moze byc jakas powtorka.

Co powiecie na to zeby zwiekszyc kare za zgon nawet do 50-60% (!) przy czym ulatwic jego odrabianie? Ulatwieniem moglby byc chociazby przyslowiowy mnoznik (np. x10?). Z zaznaczeniem, ze mnoznik dzialalby tylko na odrabianie ostatniego zgona.
Wydaje mi sie (!), ze spowodowaloby to ujednolicenie poziomow graczy nastawionych na pk do jakiegos zwiedzil/wielce. W momencie gdy legenda padnie, to spadnie nawet na bardzo doswa i mimo szybkiego odrabiania nie odexpi tego szybko, a i ktos moglby jej to uniemozliwic zabijajac po raz drugi. Z drugiej strony, gracze padajacy na doswie odrobia zgona raz dwa, mimo, ze nie gra 8h dziennie zabijajac gobliny. Z trzeciej strony, zgony glupie (pad lacza, lag, krytyk) latwiej by sie odrabialo.

Pozdrawiam!

Re: Zmiana kary za zgon

: 19 lis 2011 21:19
autor: Pulp
Zxar pisze:Co powiecie na to zeby zwiekszyc kare za zgon nawet do 50-60%
Po co sie rozdrabniać...
PERMADEATH!

Re: Zmiana kary za zgon

: 19 lis 2011 22:13
autor: Elltharion
To może system questów dający duużo doświadczenia bojowego do jakiegoś momentu, a później dławik i niech sobie expią te legendy po 5 lat.

Lepiej zrobić postać w nie wiem tydzień na luzie robiąc questy nawet jeśli ktoś padnie na +2 od granicy i straci te 3 lvle to zawsze będzie mógł pójść i przynieść jakiemuś magowi 10 goblińskich skór i zyskać +1 lvl, a resztę niech odexpia na dławiku.

Można to powiązać z dodatkowymi zawodami niebojowymi typu sztabki złota czy rzadkie zioła albo nawet ryby.


Edit: Dopisek

Re: Zmiana kary za zgon

: 24 lis 2011 17:34
autor: Davith
Naprawde chcecie odebrac Arce jedna z ostatnich rzeczy ktora wyroznia ja sposrod innych gier? Chyba sobie nie zdajecie po prostu sprawy z tego ze podswiadomi to wlasnie ryzyko takiego zgonu przyciaga wiekszosc z Was do tej gry.. Kolorowy WoW jest i ma sie dobrze ..nie potrzeba mu czarno-bialej wersji..

Re: Zmiana kary za zgon

: 24 lis 2011 17:38
autor: Visborg
Przeczytaj prosze uważnie i zobacz że wcale nie są to głosy "usuńcie karę za zgon" tylko "co zrobić żeby zgon nie zniechęcał ale motywował do pozostania w grze". Znam zbyt dużo osób z którymi się bardzo fajnie grało, aż "padli" i przestali się logować.

Re: Zmiana kary za zgon

: 24 lis 2011 17:47
autor: Wolfhard
Davith pisze:Chyba sobie nie zdajecie po prostu sprawy z tego ze podswiadomi to wlasnie ryzyko takiego zgonu przyciaga wiekszosc z Was do tej gry..
Masz rację. Nie gram w Arkadię aby erpegować i bawić się w warmłotka/wiećminy, tylko moja popie*dolona podświadomość każe mi expić jak poku*wiony żeby przy zgonie cofnęło mnie o x miesięcy czasu expienia. To sprawi, że będę mógł dalej radośnie erpiegować i jeszcze radośniej naku*wiać expa na jakże erpiegowym expowisku tłukąc potwora za potworem, bo przecież o to tu chodzi, nie? A jak gdyby było lżej, to każdy będzie miał legendę. No i co oni by wtedy robili? Nie mogliby dalej expić (bo erpiegować to oni za cholerę nie będą, no gdzieżby, przecież to MUD [Musisz Upierdolić Duzopotworówżebycośosiągnąć]), więc zrobią sobie alta i dalej będą napie*dalali potwory na expowisku żeby móc napie*dalać innych graczy w wolnej chwili, żeby się zrelaksować mając w perspektywie napie*dalanie większej ilości potworów na expowisku. Przepraszam że się tak dziwnie upisałem i chaotycznie ale zaraz zjem zupkę w proszku i idę naku*wiać na expowisko bo inne rzeczy nie zawsze udaje się erpiegować.

Re: Zmiana kary za zgon

: 24 lis 2011 17:56
autor: Davith
A rozumiesz zwrot 'wiekszosc z Was'?

Re: Zmiana kary za zgon

: 24 lis 2011 17:58
autor: Wolfhard
Davith pisze:A rozumiesz zwrot 'wiekszosc z Was'?
Mam się czuć jakoś wyjątkowo wiedząc, że według Ciebie jestem specjalny? <3 gejserduszko kolego :*

Re: Zmiana kary za zgon

: 24 lis 2011 18:01
autor: Davith
Raczej swiadomie kontrujesz dla samego kontrowania...Napchales sobie do glowy jakies pierdoly o nak*uriwaniu potworkow i teraz na sile probujesz zaracic tym innych, a to wszystko przed zupa z proszku wiec juz sie boje co bedzie po.