Strona 13 z 33

Re: TinTin++, skrypty do arkadii v.1.0

: 21 maja 2013 14:50
autor: Dorien
uruchom sobie arke w kliencie ze strony i zobacz jak wygląda pokolorowanie komenda kolory pozostali, i na to zrób #hi zlbo zmien terminal z xterm na vt100 w ustawieniach mintty tez powinno zadzialac choc nie wiem

Re: TinTin++, skrypty do arkadii v.1.0

: 22 maja 2013 20:59
autor: Orror
Dzięki za podpowiedż ale zmiana terminala nic nie daje. Odpuszczam sobie te kolory.

Re: TinTin++, skrypty do arkadii v.1.0

: 19 lip 2013 21:44
autor: Legas
Czesc, moze mi ktos powiedziec jak pokolorowac i zamienic nazwy kierunkow? Przykladowo, kiedy istnieje wyjscie na polnoc pokazywaloby [N].

Re: TinTin++, skrypty do arkadii v.1.0

: 20 lip 2013 09:33
autor: Orror
http://tintin.sourceforge.net/manual/ - tutaj masz instrukcje TinTin++.

Wydaję mi się, że w tym przypadku musisz użyć #substitute. Coś w stylu:
#substitute {polnoc} {<kod koloru>[N]<099>}
Miałem dłuższą przerwe od muda, także nie jestem pewny tej rady. Nie wiem też czy uda ci się w ten sposób zrobić kierunki SW, NW, SE, NE.

Edit: Jesli chodzi o kierunki, gdzieś wcześniej w tym temacie jeden z kolegów zamieścił kod róży wiatrów. Jak dla mnie jest to wygodniejsze rozwiązanie.

Re: TinTin++, skrypty do arkadii v.1.0

: 20 lip 2013 11:09
autor: Legas
Owszem #sub dziala lecz podmienia i koloruje także fragmenty opisów, czego chce uniknac. wpisywalem jeszcze #help regex ale ni widze tam niczego co mogloby mi pomoc. Byc może róża wiatrów będzie lepszym wyjsciem. W takim razie teraz bede walczyl z przejrzystym systemem walki
, oraz mapperem którego także nie moge opanować. szczególnie wejścia takie jak KARCZMA czy KAPLICA, lub punkt startowy w novi gdzie jest problem z poziomami.

Re: TinTin++, skrypty do arkadii v.1.0

: 20 lip 2013 15:44
autor: Orror
W subach spróbuj używać kodu <099> np. #sub {Orror} {<030>Srorror<099>}
Co do mappera sprawdź:
- w startowej karczmie w Novigradzie, będąc na parterze - #map dig {u} {new}
- wejdź na piętro (komenda "u"), następnie daj #map dig {d} {vnum pokoju na parterze skąd przyszedłeś (sprawdzisz to komendą #map info)}
- Karczma, Kaplica analogicznie - #map dig {karczma} {vnum pokoju do którego chcesz wyjść} np. #map dig {karczma} {3201}

Re: TinTin++, skrypty do arkadii v.1.0

: 20 lip 2013 23:15
autor: Legas
Poradzilem sobie. Teraz pozostaje mi tylko kwestia walki i uczynienia jej bardziej czytelna. :)

Re: TinTin++, skrypty do arkadii v.1.0

: 26 lip 2013 20:45
autor: Orror
Prosty kalkulator monet dla totalnie początkujących. ;)

Kod: Zaznacz cały

#action {Wydaje ci sie, ze jest wart{a|} okolo %1 miedziakow.} 
{
#math {wsrebro} {(%1 + 0.0) / 12};
#math {wzloto} {$wsrebro / 20};
#sh {<039>%1 Miedzi = $wsrebro Srebra = $wzloto Zlota}
}

Re: TinTin++, skrypty do arkadii v.1.0

: 26 lip 2013 22:36
autor: Ralandil
Prosty kalkulator monet dla średnio-zaawansowanych :)

Kod: Zaznacz cały

#action {Wydaje ci sie, ze {jest|sa} {warte|warta|warty|wart} okolo %1 {miedziakow|miedziaki}.}
{
#var {monety}{@przelicz{%1}};
#delay {1} {#echo {<120>Szybko obliczasz, ze %1 miedziakow to $wartosc<070>}}
}

#function {przelicz}{
#var {mi}{%1};
#math {sr}{$mi / 12};
#math {r_mi}{$sr * 12};
#math {mi_k}{$mi - $r_mi};
#math {zl_k}{$sr / 20};
#math {r_sr}{$zl_k * 20};
#math {sr_k}{$sr - $r_sr};
#var {wartosc}{$zl_k zlota, $sr_k srebra, $mi_k miedziakow.};
#return $wartosc;
#var {zl_k} {};
#var {sr_k} {};
#var {mi_k} {};
#var {mi} {};
#var {sr} {};
#var {zl} {};
#var {r_mi} {};
#var {r_sr} {}
}

Re: TinTin++, skrypty do arkadii v.1.0

: 27 lip 2013 09:16
autor: Orror
Nic dodać, nic ująć. :)
Przy okazji, masz może zrobione statystyki sprzetu?